hard-wear.nl/nl

837 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.047 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

20 apr 2024
Snelle service goed en netjes ingepakt
23 apr 2024
Hallo Henk, bedankt voor je review en complimenten m.b.t. onze service! 🙏
21 apr 2024
Prima webshop. Doen wat ze beloven
23 apr 2024
Hallo Peter, hartelijk dank voor de 5 sterren en het doet ons goed om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan! Tot de volgende kerel! 👊 Hardcore4Life!! 😎
Veel keuze en snel bezorgd!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Yuri, dank voor je review kerel! We doen altijd ons uiterste best om de snelste te zijn dus we zijn blij te horen dat dat bij jou bestelling weer is gelukt! Veel plezier met het nieuwe Altijd Blijven Hakken T-shirt!! 😄👍
Snel en goede service
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Richard, bedankt voor je positieve feedback! We streven er altijd naar om onze klanten snel en met uitstekende service van dienst te zijn. Het doet ons goed te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan kerel! Veel plezier met het nieuwe Hakkuh T-shirt! 👊

Zoals altijd Top

Zoals altijd, top!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Mark, wederom hartelijk dank voor je review! Geniet van je nieuwe Australian Storia jasje!! 👌😎
Alles ging weer top
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Viktor, bedankt voor je review kerel! Goed om te horen dat alles weer naar wens is verlopen en veel plezier met de nieuwe Altijd Blijven Hakken sport top!! 💪
Perfecte service!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Kyara, bedankt voor je review en het compliment voor onze collega's van de klantenservice! Daar worden we hier altijd blij van!! 💪 Tot de volgende!! 🙏😉
Everything good!
18 apr 2024
Hello Peter, good to hear that you had such a pleasant experience with this order and that we met your expectations! We hope you'll enjoy the Australian jackets, shirts and all the accessories for many years to come! 🙏 💪
Geweldig
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Melissa, dank voor je review en het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met het geleverde product! Veel plezier met je nieuwe Australian broek met de witte bies!! 👍👊
Geweldig
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Lucas, bedankt voor je top review! We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn en veel plezier met het nieuwe 100% Hardcore trainingsjack!! 💪 👍