hard-wear.nl/nl

837 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.047 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

22 apr 2024
19 apr 2024
19 apr 2024
18 apr 2024

Winkel & online goede ervaring mee

Zowel in de winkel als online goede service! Aanbod is groot, je kunt kiezen uit vele soorten kleding & merch. Verzending is snel. Webshop werkt snel en makkelijk, maar de winkel zelf is een hele ervaring die je zeker eens moet meemaken!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Melissa, heel erg bedankt voor deze geweldige review, dat doet ons goed en geeft frisse energie om altijd te streven de beste en de snelste te zijn! We hopen je snel weer eens in onze winkel te zien 😉 H4L!! 👊💪
16 apr 2024
Heel fijn bedrijf en super levering. Had nog last minute iets veranderd aan mijn bestelling en de klantenservice heeft dit echt heel goed opgepakt en mij goed geholpen. Echt wel vaker daar bestelling.
16 apr 2024
Hallo Anke, goed om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij het online shoppen en onze medewerkers van de klantenservice je adequaat hebben geholpen op het moment dat er een aanpassing in de bestelling nodig was! We wensen je veel plezier met de nieuwe Australian broek met gouden bies en tot de volgende!! 💪👊

Kwaliteit & service!

Snelle service, goede communicatie, meedenken waar kan, snel handelen.. ook bij retouren. Kwaliteit dus en het allerbeste aanbod. Het vertrouwde adres voor je hard wear!
16 apr 2024
Hallo Mark, heel erg bedankt voor de mooie woorden en complimenten m.b.t. onze service! Daar doen we het allemaal voor!! 💪👊
goede behandeling en nette service en afhadeling van de bestelde spullen en continu op de hoogte houden van waneer en hoe laat de goederen afgeleverd woorden
19 mrt 2024
Hallo Dennes, bedankt voor de 5 sterren en je compliment wat de communicatie betreft, daar worden we blij van hier !! 👍
13 apr 2024
Enorm snelle service en bezorging voor mijn pracht kwaliteit Cavello jasje, leuke stickers bij het pakket gevoegd en uiteraard in de mooie Hardwear box!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Amanda, bedankt voor de 5 sterren en we zijn blij te horen dat je tevreden bent met je nieuwe Cavello jasje met Galaxy Bubble print! We wensen je veel plezier met het jasje en de andere bestelde accessoires! Tot de volgende 👊💪
Super goede levering van mijn shirtje, netjes verpakt in plastic en doos. Leuke folders erbij en een duidelijke pakbon. Dankjewel
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Patricia, fijn om te horen dat je blij bent met de manier van verzenden en de extraatjes! We hopen dat je nog jarenlang plezier zal hebben van het neon T-shirt van Kim! 💪👌