hard-wear.nl/nl

835 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.052 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

25 aug 2023

Goede ervaring

Er was veel aanbod en het was snel geleverd. Er is niet echt iets wat ik miste.
23 aug 2023
Meer winkels in verschillende provincies wat mijn betreft dichter bij mijn omgeving
Antwoord van hard-wear.nl/nl
5 sep 2023
Hallo Jeroen, we hebben wel plannen in de pijplijn om in de toekomst een tweede winkel te openen ergens in de buurt van Eindhoven. Echter op dit moment nog niets concreets maar het is zeker iets waar we mee bezig zijn!
21 jul 2023
Top geholpen,
21 jul 2023

verzendkosten

het enige wat jammer is dat als je iets retourneer dat je daar verzendkosten voor moet betalen. Ook als je het wilt ruilen. en als je net de pech hebt dat het onder een bepaald bedrag is moet je het 4 betalen. retourkosten zie je haast nergens meer.
Gewoon de snelheid en de kwaliteit van de service. Helemaal netjes
8 jul 2023
Ik vind het er leuk uitzien
8 jul 2023
Alles komt altijd netjes aan ,duurt soms paar dagen maar kan ook aan de vervoerder liggen
4 jul 2023
2 jul 2023
1 jul 2023
De kleding is van zeer mooie kwaliteit, maar daar betaal je ook voor. De levering liet wel even op zich wachten.
1 jul 2023
Levering duurde iets wat lang, product was super!
28 jun 2023
N.v.t
16 jun 2023

Heerlijk makkelijk alles bespreekbaar.

Niet de snelste met bezorgen maar altijd heerlijk luchtig, relaxed en persoonlijk alles te regelen met een telefoontje of mailtje. Dat is toch wel belangrijker dan een dag eerder je pakket in huis. Retourneren gaat wel bijzonder snel. Had het geld van m’n retour eerder binnen dan de nieuwe bestelling.
16 jun 2023
Goeie levering
11 jun 2023

Lp+shirt bzrk buzz fuzz

Vet shirtje en lp klinkt ook nog goed ook..TOP
7 jun 2023
Goede prijs soms aan de iet duurdere kant maar wel goede kleding zit lekker en het klopt van wat er als beschrijving enzo bij staat en snel geleverd goed gedaan hard wear
6 jun 2023
5 jun 2023
4 jun 2023

Shirt was niet helemaal schoon

De bezorging was goed, goede bestelling. Maar het shirt wat ik had besteld was niet schoon. Er zaten lichte vlekken op. Het gaat in de was maar als het er niet afgaat verwacht ik wel een nieuwe.