hard-wear.nl/nl

843 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

Ik koop al 8 jaar australian jassen en broeken bij hard wear. ik heb nog nooit probelem gehad met een verzending. jullie hebben australian jassen die geen andere hardcore winkel heeft en die gouden en zilveren bies broeken / jassen die je nergens anders gaat vinden. ik heb niks te klagen en valt niks slechts over hard wear te zeggen in mijn ogen
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Arend, Wauw! Wat een fantastische review, bedankt daarvoor! We zijn superblij om te horen dat je al 8 jaar tevreden klant bent bij ons. Het is geweldig dat je onze unieke en exclusieve collectie Australian jassen en broeken waardeert. Jouw vertrouwen in ons bedrijf en positieve woorden betekenen veel voor ons! Tot de volgende!! 💪 👍

goede klantenservice

Ik had een kapot item opgestuurd gekregen, maar ben daar vrij laat achter gekomen. Hard-weer deed helemaal niet moeilijk in het terug-stuur proces en nam alle kosten voor zich. Hartstikke fijne en vriendelijke klanten service altijd. Echt fijne winkel om zaken mee te doen.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Finn, bedankt voor je review! Jammer dat je een kapot item had ontvangen, maar fijn om te horen dat we het gezamenlijk en snel hebben kunnen oplossen. We doen altijd ons uiterste best om onze klanten goed te helpen zoals verwacht mag worden. En super dat je onze klantenservice en winkel waardeert, dat horen we altijd graag natuurlijk! Tot de volgende maat!! 👊
3 mei 2024

Outstanding

Zoals altijd weer snel geleverd en je kunt met een gerust hart online shoppen bij deze webwinkel. Mooi team, goede informatievoorziening tijdens het hele proces en voldoende exclusief aanbod, zet maar gerust bij je favorieten in je browser, gewoon een genot!
3 mei 2024
Wow, wat een fantastische review Mark! We zijn enorm blij dat je tevreden bent met je ervaring bij onze webwinkel en het doet ons goed om te horen dat je onze snelle levering waardeert en dat je met een gerust hart bij ons shopt. Team Hard-Wear streeft er altijd naar om de beste service te bieden, en het feit dat je onze informatievoorziening en ons exclusieve aanbod op prijs stelt, betekent veel voor ons. Bedankt voor je steun en je vertrouwen in ons bedrijf Mark! Hardcore4Life!! 💪👊

Trots!

Wederom bedankt, shoppen bij jullie is bijna een (gezonde) verslaving! Ik hoop nog even tijd vrij te kunnen maken om langs te komen in Eindhoven (de gekste), maar sowieso bedankt voor het aanbod, de service en snelle levering, zoals altijd!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Mark, vriendelijk bedankt weer topper!! We hopen je in Eindhoven te zien deze week, we hebben daar al nieuwe collecties liggen die nog niet online op de webshop staan! Een bezoekje is het zeer zeker waard.😉 Tot de volgende kerel!! 👊
Ik vind Hard-wear echt een top winkel en website en zoals zij je klachten of vragen beantwoorden is echt super en kunnen andere websites hun voorbeeld aan nemen en zal iedereen aanraden om je gabberwear hier aan te schaffen 👌🏻
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Gino, wat een super dikke review, bedankt daarvoor! We zijn superblij om te horen dat je zo tevreden bent met onze winkel en website. We doen ons best om iedereen goed te helpen, dus het is fijn dat je dat waardeert en dat je ons aanbeveelt voor het scoren van gabber kleding! H4L!! 💪👊

Shoppen met plezier!

Het team van hardwear staat voor je klaar, elke bestelling is weer een genot, van shoppen in de webshop, het bestelproces, de betalingsopties (incl. Klarna) t/m de levering van de bestelling. Iedereen bedankt en ga zo door!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Bedankt weer Mark, van jouw reviews krijgen we hier altijd een glimlach op het gezicht! Tot de volgende Gabber!! 😎💪
Australian broek was na een paar keer dragen al beschadigd. Contact opgenomen met de klantenservice. Ik mocht het terugsturen en kreeg het bedrag terug. Toen een nieuwe besteld. Goede service en snelle levering.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Teuna, bedankt voor je mooie review! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. Jammer dat je eerste broek al snel beschadigd raakte, maar gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen voor je! Veel plezier met de nieuwe Peacock Blauwe Australian broek!! 💪👍
25 apr 2024
Tevreden klant - handige website, groot (beste) aanbod en altijd goed. Ik mis alleen de (werkende) functie “Mijn verlanglijst” nog, nieuwe Australian jasje weer snel geleverd!
25 apr 2024
Hallo Mark, bedankt voor je review en we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de geleverde service en onze webshop! We zullen onze technische dienst nog even naar de verlanglijst functie laten kijken zodat dit euvel verholpen kan worden. 👌 Veel plezier met je nieuwe 3.0 Australian broek en Storia jasje!! 💪
Snelle levering . Het was te groot dus moest terug. Helaas op eigen kosten. Via whats app contact gehad om er achter te komen welke maat ik nodig had . Heel goed geholpen.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Jason, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de levering snel was en dat we je via WhatsApp goed hebben kunnen helpen met de juiste maat. Tot de volgende! 👍 👊
Super gezellig sfeertje, je voelt je heel erg welkom. Er word ook goede muziek gedraaid, en je word geholpen waar nodig
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Gideon, bedankt voor je review! Goed om te horen dat je door onze collega's in de winkel naar wens bent geholpen en dat je het gezellig hebt gehad. We hopen je snel weer eens te zien kerel!! 💪 👊
Ik vind Hardwear een goede webshop. De klantenservice vind ik ook goed. Ik ben altijd tevreden over Hardwear.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Romeo, Hartelijk dank voor je top review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze webshop en klantenservice. We doen ons uiterste best om iedereen blij te maken, en jouw waardering motiveert ons enorm!! Tot de volgende gap! 👊

Goede service

Pet was top Jas was helaas te kort voor mijn zoon Maar dat was het model Geld terug gekregen, zonder gedoe.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Marianne, bedankt voor je top review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de pet. Jammer dat de jas niet paste, maar goed dat we het snel en zonder gedoe hebben kunnen oplossen en de retourprocedure voor jou vlekkeloos is verlopen. We hopen jou en je zoon snel weer van dienst te kunnen zijn! 🙏👊
7 mei 2024
Had een verkeerde maat besteld, retour gestuurd en binnen no time het geld terug geboekt op me rekening
7 mei 2024
Hallo Johan, bedankt voor je positieve review en vertrouwen in ons retourbeleid. We begrijpen hoe belangrijk het is om snel en efficiënt geholpen te worden, vooral bij het retourneren van een artikel. We streven er altijd naar om onze klanten een naadloze ervaring te bieden, zelfs als er eens een maatje misgaat! Tot de volgende!! 💪👌
MS
Mitch S.
Gasselternijveen
Meer inkopen Het is de laatste tijd nog erg schaarste om bij jullie te kopen ( cavello australian )
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo, Bedankt voor je review en je feedback. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer je gewenste producten niet beschikbaar zijn. We doen ons best om voldoende voorraad te hebben, maar we zijn afhankelijk van de productiecapaciteit van onze leveranciers. Als je specifieke producten zoekt, laat het ons gerust weten. We helpen je graag verder uiteraard. 👍
29 apr 2024
Alles optijd toegestuurd gekregen, snelle service. Kleding is zoals het beschreven staat.
30 apr 2024
Hallo Barbara, bedankt voor je positieve review! We doen altijd ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen en zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelheid bij deze bestelling! Heel veel plezier met de nieuwe Glow in the Dark Mokum singlet!! 💪👍

Prima klantenservice en bereikbaarheid

Goede service, uitgebreide hulp/advies zowel telefonisch als via WhatsApp als in de winkel.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Nick, bedankt voor je fantastische review! Het doet ons goed om te horen dat je onze service en uitgebreide hulp, zowel telefonisch, via WhatsApp als in de winkel, waardeert. Tot de volgende!! 👊💪
6 mei 2024
Super snelle verzending, mooie kleren en altijd leuke stickertjes!
6 mei 2024
Hey Jurgen, wauw, wat een geweldige review! We zijn zo blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Snelle verzending is een prioriteit voor ons, dus het is fantastisch om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. En we zijn blij dat je onze kleding en stickers zo mooi vindt natuurlijk! Tot de volgende!! 👍
Zij luisteren goed wat jij zelf wilt, en helpt ook ,mee denken !
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Anita, bedankt voor je mooie review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we goed naar je wensen luisteren en met je meedenken. Veel plezier met het nieuwe 100% Hardcore trainingsjack en de 2 T-shirts natuurlijk! Tot de volgende!! 💪👍
30 apr 2024
Alles was goed en voor mij hoef er niks verbeterd te worden.
30 apr 2024
Hallo Valentijn, bedankt voor je mooie review topper! We wensen je veel plezier met de Terrorheads zip hoodie en tot de volgende!! 🙏👊
11 mei 2024
Goeie surfs en kwaliteit alles netjes optijd ga zo door
Hey Koen, bedankt voor je review topper! Daar doen we het voor!! 💪