hard-wear.nl/nl

852 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.262 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

Gewoon goed! De levertijd was wat langer dan de meeste voor 23:00 besteld volgende dag in huis levertijden. Mensen hoeven niet te jagen of te stressen het komt wanneer het komt! Pak was schitterend erg fijne stof waarvan het pak gemak is, net terug dominator waar we op onze plek waren en het pak in extreme vochtige omstandigheden heerlijk zat
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo R, bedankt voor je review! Super om te horen dat je blij bent met het pak en de fijne stof, zelfs in de extreme omstandigheden van Dominator. Sorry dat de levertijd wat langer was dan je gewend bent, maar fijn dat je er geen stress van had! Wanneer je bij ons op werkdagen voor 17:30 uur een bestelling plaatst is deze wanneer het een zending binnen Nederland of België betreft altijd binnen 24 uur ontvangen! Veel plezier met je nieuwe complete Aus met de gouden bies!! 👊 👌
10 jul 2024
Goed en vlot geholpen door hard-wear toen ik mijn bestelling wilde aanpassen. Dit was geen probleem en mijn bestelling werd gelijk aangepast en verzonden. Super blij met mn kleren. :)
11 jul 2024
Hallo Joey, bedankt voor je review topper! Goed om te horen dat we je goed en vlot hebben kunnen helpen met het aanpassen van je bestelling. We doen ons best om het onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken, dus het is top om te weten dat je tevreden bent en super dat je blij bent met je kleren natuurlijk! Veel plezier met de lange 😉 Cavello broek en het limited edition trainingsjack!! Hardcore4Life!! 💪 🤜🤛
28 jun 2024
Ben heel tevreden over hard wear mooie hardcore kleding en heel blij met de kleding ga zo door met deze site 100 procent
1 jul 2024
Hallo Jacqueline, bedankt weer voor je geweldige review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze hardcore kleding. Jouw enthousiasme motiveert ons enorm om door te gaan met het aanbieden van de beste producten en service. En voor een trouwe klant zoals jij zetten we altijd een stapje extra natuurlijk wanneer dat nodig is! Als je nog vragen hebt of iets nodig hebt, staan we uiteraard altijd voor je klaar. We hopen je snel weer te zien op onze webshop! 🙏👊
28 jun 2024

Altijd tevreden

Alles is altijd dik in orde zowel de communicatie als de levering en zeker niet vergeten de producten 👍🏻👍🏻👍🏻
1 jul 2024
Hallo Tim, bedankt voor je review topper! Goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze communicatie, levering en producten. We doen altijd ons best om alles in orde te hebben en het is geweldig om te weten dat dit gewaardeerd wordt! Tot de volgende!! 💪
9 jul 2024
Top winkel! Zowel online als in de winkel zelf alles goed geregeld. En Frank je bent een top kerel!
9 jul 2024
Hallo Daphne, Bedankt voor je fantastische review! Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met zowel onze online shop als de fysieke winkel. We doen altijd ons uiterste best om alles goed te regelen natuurlijk. Groetjes van Frank en we zien je snel weer! 🤙 😉
Geweldig snel verzonden behalve dat die kloten postnl weer een dag te laat het kwam brengen.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Robert Jan, bedankt voor jouw mooie vijf sterren review, wij doen er graag alles aan om alles zo snel mogelijk te verzenden. Helaas zit er nog wel eens wat vertraging bij de post. Bedankt voor je geduld en veel plezier met je bestelling!
3 jul 2024

Geweldig 🚀

Netjes ingepakt , gratis stickers, authenticatie van het product en snel en op tijd bezorgd!
3 jul 2024
Hallo Levni, bedankt voor je fantastische review! Goed om te horen dat je tevreden bent met de manier waarop we jouw bestelling hebben verpakt en de gratis stickers natuurlijk. 😉 We vinden het belangrijk dat onze klanten altijd de beste ervaring hebben, dus het is geweldig om te weten dat de levering snel en op tijd was. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat elke bestelling met zorg wordt behandeld en dat onze klanten de bestelde producten ontvangen zoals verwacht mag worden, dus jouw feedback betekent veel voor ons! 💪 Nogmaals bedankt voor je mooie woorden en tot de volgende! 👊
9 jul 2024
Het contact met de mensen van hard west is super goed, ik ben dan ook zeer tevreden.
9 jul 2024
Hallo Marco, Bedankt voor je geweldige review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het contact met ons team. We doen ons best om altijd klaar te staan voor onze klanten en het is goed om te weten dat dit gewaardeerd wordt natuurlijk! Veel plezier met de nieuwe Australian bermuda en tot de volgende!! Hardcore4Life!! 👊
2 jul 2024
Mooi op tijd geleverd. Artikel klopt met de verwachting. Goed ingepakt.
2 jul 2024
Hallo Gabriëlle, bedankt voor je positieve review! Het is fijn om te horen dat je bestelling op tijd is geleverd, het artikel aan je verwachtingen voldoet en alles goed ingepakt was. Veel plezier met de nieuwe vlag en tot de volgende!! 👍 👊
Snelle levering. Duidelijke website. Product zoals op de foto's.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Erwin, bedankt voor jouw mooie review! Wij streven altijd naar mooie producten en een goede service, goed om te horen dat jij dat ook zo ervaart. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot gauw bij Hardwear!
Goeie prijzen snelle verzending goede kwaliteit producten
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Jaap, thanks voor je toffe review! Super om te horen dat je blij bent met onze goeie prijzen, snelle verzending en de kwaliteit van onze spullen. We doen altijd ons best om je de beste service te geven uiteraard! Veel plezier met het originele Hard-Wear T-shirt en tot de volgende!! Hardcore4Life!! 😎 👊
AS
Andy S.
Arnhem
Vriendelijke mensen goede service Snelle levering
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Andy, thanks voor je review! Echt tof om te horen dat je blij bent met onze vriendelijke service en snelle levering. Tot de volgende kerel!! 👍 👊

Goed advies

Goed telefonisch advies gehad en snelle bezorging!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Rogier, bedankt voor je geweldige review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons telefonisch advies en de snelle bezorging. We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Hopelijk tot gauw bij Hardwear!
12 jul 2024
vlotte afhandeling en gratis stickers is goed idee
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Klaske, Bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de vlotte afhandeling en dat je de gratis stickers een goed idee vindt. We vinden het leuk om onze klanten een beetje extra te geven!
30 jun 2024
Snelle bezorging goede producten …. Zoals altijd
1 jul 2024
Hallo Geert, bedankt voor je fijne review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze snelle bezorging en goede producten. Het is altijd leuk om te weten dat we consistent aan je verwachtingen voldoen en zullen alles in het werk stellen om in de toekomst vooral zo door te gaan! Veel plezier met de nieuwe Australian broek met de zilveren bies en tot de volgende!! 👊👍
9 jul 2024
Heel duur maar je betaald voor kwaliteit he!
10 jul 2024
Hallo Charlot, Bedankt voor je review! Het merendeel van onze collectie wordt in Italië geproduceerd. Dit brengt hogere kosten met zich mee, maar daar krijg je ook een kwalitatief hoogwaardig en duurzaam product voor terug. Deze kleding is ontworpen om een lange levensduur te hebben, zodat je er lang plezier van hebt. We zijn blij dat je de waarde van deze kwaliteit erkent en we hopen je snel weer van een mooi nieuw Australian print jasje te kunnen voorzien! 🙏👊
8 jul 2024
Kwam snel binnen en goede klantenservice
8 jul 2024
Hallo Rens, bedankt voor je review topper! Geweldig om te horen dat je bestelling snel is binnengekomen en dat je tevreden bent met onze klantenservice. Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons uiteraard! Veel plezier met je nieuwe Gabber bril en tot de volgende!! 😎 👊
8 jul 2024
Snelle bezorging, goede kwaliteit product
8 jul 2024
Hallo Stefan, Bedankt voor je super review! Geweldig om te horen dat je blij bent met de snelle bezorging en de topkwaliteit van ons product. Jouw tevredenheid is voor ons heel belangrijk natuurlijk! Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer te kunnen voorzien van een nieuwe outfit! 💪👌
1 jul 2024
Hele goeie service en snelle levering
1 jul 2024
Hey Michael, bedankt voor je positieve review topper! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze goede service en snelle levering. We doen altijd ons uiterste best om iedereen blij te maken met hun aankoop en het doet ons goed om te weten dat dit bij jouw bestelling weer is gelukt! Veel plezier met het nieuwe complete Australian pak!! 💪 👍
Goeie service. Snelle afhandeling.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Marco, bedankt voor je review topper! Super om te horen dat je blij bent met onze service en de snelle afhandeling. We doen altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen uiteraard dus het doet ons goed om te horen dat dat bij jouw bestelling wederom gelukt is! Veel plezier met het nieuwe Australian Storia print jasje en tot de volgende!! 🤜 🤛