hard-wear.nl/nl

831 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.168 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

Super goede kwaliteit en goede service
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Tamara, bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en onze service. Heel veel plezier met je nieuwe 3.0 Australian broek met de witte bies en tot de volgende!! 👊😉
29 mei 2024
Snelle verzending en top service
29 mei 2024
Hallo, bedankt voor je geweldige review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze snelle verzending en top service. Tot de volgende!! 💪👌

Erg tevreden

Leuke spullen, snelle verzending
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Joyce, bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze leuke spullen en de snelle verzending. Veel plezier met de nieuwe Australian pet en tot de volgende!! 👌 👊
Vriendelijke en snelle service
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Alex, bedankt voor je review topper! We doen er alles aan om altijd de snelste te zijn en zijn blij dat dat bij zo'n trouwe klant als jij wederom is gelukt. 😉 Heel erg bedankt voor je vertrouwen in ons bedrijf in de afgelopen bijna 9!! jaar al, dat waarderen we zeer! Veel plezier met de nieuwe 3.0 Australian broeken in zwart en antraciet en tot de volgende!! 💪👊
9 jun 2024
Goeie service en snel geleverd
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Pieter, Bedankt voor je top review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. We doen altijd ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en gelukkig is dat bij jou bestelling wederom gelukt. 😉 Veel plezier met de nieuwste toevoeging aan je Ouwe Stijl merch collectie!! 😇🙏
8 jun 2024
Heel netjes en snel geleverd
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Michel, bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze nette en snelle levering. We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen snel en in perfecte staat ontvangen. Veel plezier met het nieuwe Hakkuh T-shirt!! 👌👊
Goed geregeld, snel in huis.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Joeri, bedankt voor je top review! We streven er altijd naar de snelste te zijn en zijn blij te horen dat dat bij jou bestelling weer is gelukt!! Tot de volgende! 🙏👊
8 jun 2024
Snelle levering n goeie merch
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Bedankt voor je review Rina! Super om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede merchandise. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!! 👊💪
26 mei 2024
gewoon goed, zo doorgaan.
27 mei 2024
Hallo Peter, bedankt voor je review kerel! Reviews als deze geven ons altijd frisse energie om vooral zo door te gaan!! Tot de volgende!! 👍💪
Netjes alles in orde
Hey Chantal, bedankt voor je review topper! Tot de volgende!! 👊
31 mei 2024
Snel en betrouwbaar.
31 mei 2024
Hallo. bedankt voor je korte maar krachtige review! Super om te horen dat je onze service snel en betrouwbaar vindt. Dat geeft ons frisse energie om vooral zo door te gaan! We wensen je veel plezier met het nieuwe Ouwe Stijl T-shirt en de heuptas!! 👊 💪
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Corinda, bedankt voor je top review en we zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelheid van de levering van jouw bestelling. Tot de volgende!! 💪

Goede rvice

Goede service
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Corinda, wederom bedankt voor je review! Daar worden we hier altijd blij van natuurlijk 😉 We wensen je veel plezier met de nieuwe Cavello broek en hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! 🙏 Hardcore4Life!! 👊 💪
Ja super
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Sidi, dank voor de 5 sterren en we wensen je veel plezier met je nieuwe Australian Storia jasje!! 💪👍
30 mei 2024
👍👍👍