hard-wear.nl/nl

852 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.262 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

29 jun 2024
27 jun 2024
27 jun 2024
28 mei 2024

Producten in uitstekende staat precies zoals gehoopt

28 mei 2024
Hallo Giuliano, bedankt voor je uitgebreide en positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle verzending en de uitstekende staat van de producten. Ook fijn dat de retourzending vlot is afgehandeld en je snel je geld terug hebt gekregen. We begrijpen dat de €7,50 retourkosten vervelend kunnen zijn. Dit is de prijs die de vervoerders aan ons rekenen, ongeacht het formaat of gewicht van de zending, en helaas hebben we hier geen verdere invloed op. We wensen je in ieder geval veel plezier met de 100% Hardcore Beanie! 👌 👊
24 jun 2024

Perfecto

Order bevestiging gelijk per mail gekregen. Een dag later was het pakketje al binnen. Alles mooi en netjes geleverd. Vriendelijke service en goede duidelijkheid over de kleding maten op de site staan!
1 jul 2024
Hallo Jip, bedankt voor je geweldige review! Het is super om te horen dat je tevreden bent met de snelle orderbevestiging en levering. We zijn blij dat alles netjes is aangekomen en dat je onze service als vriendelijk ervaart. Ook fijn om te weten dat de duidelijkheid over de kledingmaten op de site je heeft geholpen! Tot de volgende !! 👊💪
31 mei 2024

Bestellingen bij hard-wear

Ik had gebeld omdat ik het verkeerde adres had doorgegeven en dik werd geholpen door een hele aardige gozer, het bestellen op de website gaat gemakkelijk en snel. Ik ga hier zeker vaker bestellen👍
31 mei 2024
Hallo Lyndon, bedankt voor je fantastische review! Geweldig om te horen dat je goed door onze collega bent geholpen met het corrigeren van het adres en dat het bestellen op onze website gemakkelijk en snel is gegaan voor jou. Tot de volgende en veel plezier met de nieuwe Australian broek met de gouden bies!! 👊💪
18 jun 2024
Altijd top, kwaliteit is goed levering is snel en als er wat is lossen ze dat graag samen op gewoon de beste webshop en winkel voor je gabber kleding
19 jun 2024
Hallo Collin, bedankt voor je fantastische review! Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze kwaliteit, snelle levering en service. We doen altijd ons uiterste best om eventuele problemen snel en goed op te lossen en jouw complimenten motiveren ons enorm om vooral zo door te gaan. 🙏 Veel plezier met de grijze Australian uni broek en tot de volgende!! 👊💪
20 jun 2024

Beste online winkel van Nederland

Perfecte kwaliteit kleding en echt een zeer goede service zoals je zelde ziet en dit is echt een TOP winkel online en ze score bij mij een 10
20 jun 2024
Hallo Gino, Wow, wat een wederom fantastische review! Super om te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit van onze kleding en onze service. En echt top dat je ons een 10 geeft, dat betekent heel veel voor ons. We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is met de bij ons gekochte gabber kleding, en het is geweldig om te zien dat dat bij jou weer goed gelukt is. Nogmaals bedankt Gino en we zien je graag weer eens in onze winkel in Enkhuizen! 👊💪 Hardcore4Life!!
27 mei 2024
Je word goed geholpen om een outfitje te scooren en aardig personeel je krijgt wat te drinken en heerlijke muziek natuurlijk
28 mei 2024
Hallo Hans, dank voor je top review en goed om te horen dat je zo'n prettige ervaring hebt gehad in onze winkel in Enkhuizen. 👍 We hopen je snel weer eens te zien kerel!! 💪👊
28 mei 2024
Het was er snel, stonden me netjes te woord. Ben zelf ook in de winkel geweest en daar hebben ze ons ook netjes behandeld.
28 mei 2024
Hallo Erykah, bedankt voor je fijne review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en dat je zowel telefonisch als in de winkel netjes geholpen bent! We hopen je hier snel weer eens te zien!! 👍😉
23 jun 2024

Heel goed

De website zit goed in elkaar en is gebruiksvriendelijk. Verzending was zoals aangegeven en betalen was ook makkelijk.
1 jul 2024
Hallo Joeri, bedankt voor je positieve review! Het is geweldig om te horen dat je onze website gebruiksvriendelijk vindt en dat alles soepel is verlopen met de verzending en het betalen. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten een prettige en gemakkelijke winkelervaring hebben, dus het is fijn om te weten dat dit voor jou ook het geval was. Veel plezier met de nieuwe zonnebril en tot de volgende!! 💪
17 jun 2024
Altijd blij met de verzendwijze en snelheid dat het geleverd is. Nooit problemen met bestellingen gehad
17 jun 2024
Hallo Mark, bedankt voor je geweldige review en het vertrouwen in ons bedrijf! We zijn blij om te horen dat je altijd tevreden bent met onze verzendwijze en snelheid, en dat je nooit problemen hebt gehad met je bestellingen. Wij gaan er alles aan doen om in de toekomst op dezelfde voet door te gaan! We wensen je veel plezier met de bestelde korte broek van Cavello en tot de volgende!! 💪 👊
17 jun 2024

Mijn beoordeling xx shane de witt

De snelle bezorging waren ook goed te bereiken en lieten altijd weten als het pakket vertraagd was
17 jun 2024
Hallo Shane, bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle bezorging en communicatie. We vinden het belangrijk om onze klanten goed op de hoogte te houden, vooral als er vertragingen zijn bij de vervoerders. Veel plezier met de nieuwe 3.0 Australian broeken! 👌 👊
23 jun 2024
Goede kwaliteit! Top levering! Geen aanmerkingen.. jullie doen met z'n allen goed werk.
1 jul 2024
Hallo Glenn, bedankt voor je fantastische review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de levering. Jouw complimenten betekenen veel voor ons en het hele team! Veel plezier met de nieuwe T-shirts en tot de volgende !! 👊