hard-wear.nl/nl

831 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.168 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

28 mei 2024
25 mei 2024
23 mei 2024
21 mei 2024
Ik koop al 8 jaar australian jassen en broeken bij hard wear. ik heb nog nooit probelem gehad met een verzending. jullie hebben australian jassen die geen andere hardcore winkel heeft en die gouden en zilveren bies broeken / jassen die je nergens anders gaat vinden. ik heb niks te klagen en valt niks slechts over hard wear te zeggen in mijn ogen
22 mei 2024
Hallo Arend, Wauw! Wat een fantastische review, bedankt daarvoor! We zijn superblij om te horen dat je al 8 jaar tevreden klant bent bij ons. Het is geweldig dat je onze unieke en exclusieve collectie Australian jassen en broeken waardeert. Jouw vertrouwen in ons bedrijf en positieve woorden betekenen veel voor ons! Tot de volgende!! 💪 👍
17 mei 2024

goede klantenservice

Ik had een kapot item opgestuurd gekregen, maar ben daar vrij laat achter gekomen. Hard-weer deed helemaal niet moeilijk in het terug-stuur proces en nam alle kosten voor zich. Hartstikke fijne en vriendelijke klanten service altijd. Echt fijne winkel om zaken mee te doen.
17 mei 2024
Hallo Finn, bedankt voor je review! Jammer dat je een kapot item had ontvangen, maar fijn om te horen dat we het gezamenlijk en snel hebben kunnen oplossen. We doen altijd ons uiterste best om onze klanten goed te helpen zoals verwacht mag worden. En super dat je onze klantenservice en winkel waardeert, dat horen we altijd graag natuurlijk! Tot de volgende maat!! 👊
3 mei 2024

Outstanding

Zoals altijd weer snel geleverd en je kunt met een gerust hart online shoppen bij deze webwinkel. Mooi team, goede informatievoorziening tijdens het hele proces en voldoende exclusief aanbod, zet maar gerust bij je favorieten in je browser, gewoon een genot!
3 mei 2024
Wow, wat een fantastische review Mark! We zijn enorm blij dat je tevreden bent met je ervaring bij onze webwinkel en het doet ons goed om te horen dat je onze snelle levering waardeert en dat je met een gerust hart bij ons shopt. Team Hard-Wear streeft er altijd naar om de beste service te bieden, en het feit dat je onze informatievoorziening en ons exclusieve aanbod op prijs stelt, betekent veel voor ons. Bedankt voor je steun en je vertrouwen in ons bedrijf Mark! Hardcore4Life!! 💪👊

Trots!

Wederom bedankt, shoppen bij jullie is bijna een (gezonde) verslaving! Ik hoop nog even tijd vrij te kunnen maken om langs te komen in Eindhoven (de gekste), maar sowieso bedankt voor het aanbod, de service en snelle levering, zoals altijd!
16 mei 2024
Hallo Mark, vriendelijk bedankt weer topper!! We hopen je in Eindhoven te zien deze week, we hebben daar al nieuwe collecties liggen die nog niet online op de webshop staan! Een bezoekje is het zeer zeker waard.😉 Tot de volgende kerel!! 👊
16 mei 2024
Ik vind Hard-wear echt een top winkel en website en zoals zij je klachten of vragen beantwoorden is echt super en kunnen andere websites hun voorbeeld aan nemen en zal iedereen aanraden om je gabberwear hier aan te schaffen 👌🏻
16 mei 2024
Hey Gino, wat een super dikke review, bedankt daarvoor! We zijn superblij om te horen dat je zo tevreden bent met onze winkel en website. We doen ons best om iedereen goed te helpen, dus het is fijn dat je dat waardeert en dat je ons aanbeveelt voor het scoren van gabber kleding! H4L!! 💪👊