hard-wear.nl/nl

847 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.322 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

20 aug 2024

Site correct

Jamais déçu et si erreur tjrs solutionner
19 aug 2024
Salut Mélanie, merci pour ton avis ! C'est super de savoir que tu es toujours satisfait et que nous réglons les choses quand il y a un petit souci. On s'assure que tu ne sois jamais déçu ! Merci beaucoup pour ta confiance en nous en tant qu'entreprise et nous espérons pouvoir te servir à nouveau pour ta prochaine commande ! Hardcore4Life !! 💪👊
RS
Riccardo S.
Zoetermeer
16 aug 2024
Gebeld voor latere verzending ivm vakantie, geen probleem, extra maten bestellen en retour sturen, geen probleem. Top winkel!
19 aug 2024
Hey Riccardo, super om te horen dat alles soepel is verlopen, van het later verzenden tot het regelen van de maten. Bij ons is niks een probleem, we fixen het gewoon voor je! Thanks voor de dikke shout-out, maat! 👊😎
16 aug 2024
15 aug 2024
Goede service, problemen worden snel opgelost.
15 aug 2024
Hey Sem, thanks voor je dikke review! Super om te horen dat je tevreden bent met de service en dat we problemen snel hebben kunnen fixen. We staan altijd voor je klaar, maat! Hardcore4Life!! 😎👊
12 aug 2024

Vriendelijke klantenservice

Er was een foutje in de stock telling waar door mijn artikel op voorraad stond maar er niet was dit werd op een mooie manier opgelost door een vriendelijke vrouw van de klantendienst
13 aug 2024
Hallo Sam, thanks voor je begrip, maat! Balen van dat foutje in de stock, maar super om te horen dat het netjes is opgelost door onze vriendelijke collega van de klantendienst. We doen altijd ons best om het voor je recht te trekken uiteraard! Veel plezier met je nieuwe Australian broek! 👍👊
12 aug 2024
11 aug 2024

Top!

Het duurt best wel lang voor dat spullen weer zijn aangevult maar voor de rest is alles top!
13 aug 2024
Hey Célina, thanks voor je eerlijke feedback! We snappen dat het soms wat lang kan duren voordat de spullen weer op voorraad zijn. Helaas zijn we voor de re-stock afhankelijk van de snelheid en productiecapaciteit van onze producenten. We doen ons best om alles altijd zo snel mogelijk weer op de planken te krijgen! Fijn om te horen dat verder alles top is. Veel plezier met je nieuwe Gabba Clique T-shirt!! 😎 🤜🤛
10 aug 2024
9 aug 2024
snelle en goeie afhandeling van de order
10 aug 2024
Hey Erwin, super om te horen dat je tevreden bent met de snelle en goeie afhandeling van je order maat! We zetten altijd alles op alles om ervoor te zorgen dat je bestelling zonder gedoe en snel bij je terechtkomt. Als er iets is waar we je verder mee kunnen helpen, of als je nog wat nodig hebt, laat het ons gewoon weten. We staan altijd voor je klaar om ervoor te zorgen dat je volgende ervaring net zo naar wens is! Tot de volgende!! 💪👌
9 aug 2024
top producten, groot assortiment en nette prijzen, super klantenservice en snelle levering
9 aug 2024
Hey Ramon, echt keihard bedankt voor je vette review maat! We knallen altijd om top producten en een dik assortiment aan te bieden, en het is goed om te horen dat je dat waardeert. Nette prijzen, super klantenservice en snelle levering, dat is waar we voor gaan natuurlijk! Hardcore4Life!! 👊
8 aug 2024
Goei service en top kwaliteit kleding
9 aug 2024
Hallo Bea, dankjewel voor je vette review! Super om te horen dat je blij bent met de service en de topkwaliteit van onze kleding. We doen altijd ons best om je helemaal in hardcore-stijl te houden! 😉 Veel plezier met de 100% hardcore polo + ketting en tot de volgende!! 👌👊
MK
8 aug 2024
Altijd netjes geleverd en service is ok
9 aug 2024
Hey Marcel, thanks voor je review! Goed om te horen dat alles altijd netjes geleverd wordt en dat de service in orde is. We blijven knallen om je tevreden te houden! Hou het strak gabber en geniet van je nieuwe pet!! 💪 👊