hard-wear.nl/nl

816 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.015 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

snelle bezorging. retourneren ging ook erg snel!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Louis, bedankt voor je mooie review kerel, dat waarderen we! 👊
Had een verkeerde maat besteld, retour gestuurd en binnen no time het geld terug geboekt op me rekening
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Johan, bedankt voor je positieve review en vertrouwen in ons retourbeleid. We begrijpen hoe belangrijk het is om snel en efficiënt geholpen te worden, vooral bij het retourneren van een artikel. We streven er altijd naar om onze klanten een naadloze ervaring te bieden, zelfs als er eens een maatje misgaat! Tot de volgende!! 💪👌
Super snelle verzending, mooie kleren en altijd leuke stickertjes!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Jurgen, wauw, wat een geweldige review! We zijn zo blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Snelle verzending is een prioriteit voor ons, dus het is fantastisch om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. En we zijn blij dat je onze kleding en stickers zo mooi vindt natuurlijk! Tot de volgende!! 👍
Snel en goede service
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Richard, bedankt voor je positieve feedback! We streven er altijd naar om onze klanten snel en met uitstekende service van dienst te zijn. Het doet ons goed te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan kerel! Veel plezier met het nieuwe Hakkuh T-shirt! 👊
Alles ging weer top
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Viktor, bedankt voor je review kerel! Goed om te horen dat alles weer naar wens is verlopen en veel plezier met de nieuwe Altijd Blijven Hakken sport top!! 💪

Outstanding

Zoals altijd weer snel geleverd en je kunt met een gerust hart online shoppen bij deze webwinkel. Mooi team, goede informatievoorziening tijdens het hele proces en voldoende exclusief aanbod, zet maar gerust bij je favorieten in je browser, gewoon een genot!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Wow, wat een fantastische review Mark! We zijn enorm blij dat je tevreden bent met je ervaring bij onze webwinkel en het doet ons goed om te horen dat je onze snelle levering waardeert en dat je met een gerust hart bij ons shopt. Team Hard-Wear streeft er altijd naar om de beste service te bieden, en het feit dat je onze informatievoorziening en ons exclusieve aanbod op prijs stelt, betekent veel voor ons. Bedankt voor je steun en je vertrouwen in ons bedrijf Mark! Hardcore4Life!! 💪👊
Alles was goed en voor mij hoef er niks verbeterd te worden.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Valentijn, bedankt voor je mooie review topper! We wensen je veel plezier met de Terrorheads zip hoodie en tot de volgende!! 🙏👊