Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.041 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.561 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

HD
Hans d.
Zoetermeer
15 mei 2024
Ik heb een open doos gekregen en hun klantendienst heeft mij geen enkele info kunnen communiceren behalve het feit dat ze mij niet konden verder helpen. Ik heb dus een klacht bij PostNL ingediend en bij de lokale politie. Ik wens mijn geld terug te krijgen of exact hetzelfde bestelling.
16 mei 2024
Beste, ik zie dat dit niet is wat mijn collega's naar jou hebben gecomuniceerd. Wij hebben aangegeven dat als je bwijs van aangifte met ons deelt we bereid zijn je verder te helpen. Mijn collega's nemen later vandaag contact op met je om dit op te lossen. Bedankt voor je geduld! -Team Body&Fit
28 mei 2024
De banaan shake, mass perfection smaakt heel chemisch en lost niet op met de aangegeven hoeveelheid water en poeder... ik zal hem hierdoor ook niet meer drinken!... heel zonde van het geld en zal het niet nog een keer bestellen!!
28 mei 2024
Dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat de whey protein in de smaak banaan niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Dit hoort zeker niet te gebeuren en willen het product voor je nagaan. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij het product voor je verder kunnen controleren en je te voorzien van een passende oplossing. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
14 mei 2024
Pakje vermist... Niet bij buren, niet in afhaalpunt. Waar werd het geleverd? Mail gekregen dat het 10 dagen kan duren om na te vragen bij de chauffeur... die moet toch iets genoteerd hebben? In afwachting dus van meer nieuws.
16 mei 2024
Beste, zoals aangegeven in ons contact doen wij op dit moment onderzoek met PostNL om te achterhalen wat er met het pakket is gebeurt. De chauffeur heeft geen verdere inforamtie achtergelaten dan wat je terug ziet in de Track & Trace, vandaar dat dit onderzoek nodig is. We nemen snel contact op met je om dit voor je op te lossen, dat zullen wij altijd doen. Bedankt voor je geduld! -Team Body&Fit
CB
Body en fit waren altijd heel snel met verzenden dat is niet meer zo. We mochten altijd een cadeautje uitzoeken, dat is ook niet meer. Prijzen reizen wel de pan uit.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat de levering niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We hebben je bestelling doorgenomen en zien dat je pakket een kleine vertraging heeft opgelopen. Onze klantenservice heeft zojuist contact opgenomen en je te voorzien van een passende opossing. Wat betreft de stijging in prijzen, door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en promoties om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Hele fijne dag toegewenst, team Body&Fit
25 mei 2024
Helaas ontbrak mijn cadeau, dit is de eerste keer na tig bestellingen dus kan een keer gebeuren maar alsnog jammer
27 mei 2024
Dank je wel voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service!! Wat vervelend dat je het gratis cadeau niet hebt ontvangen. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice om je bestelling door te nemen en na te gaan om welk gratis kado het gaat. We kijken graag met je mee! We horen graag van je! Nogmaals dank je wel voor je review, wij waarderen het enorm! Team Body&Fit

Noten met vervaldatum over 1 maand

De noten die ik bestelde zijn nog maar 1 maand goed, daarna hebben zij de vervaldatum bereikt.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering. Vervelend om te horen dat je een zak Protein Mixed Nuts hebt ontvangen met een korte houdbaarheidsdatum. Ik zou je willen vragen, om een foto te sturen van het product met vermelding van de houdbaarheidsdatum en dan zullen wij het product voor je nagaan en terugkomen met een passende oplossing. Fijne dag toegewenst, team Body&Fit
KK
Koentje K.
Wijk bij Duurstede
Negatieve reviews worden niet op de site toegelaten.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. De consument kan ten alle tijden een review achterlaten. Deze mogelijkheid hebben wij beschikbaar gemaakt voor onze klanten om onze service, levering en producten te kunnen verbeteren en te optimaliseren. Het is vreemd dat je review niet geplaatst is. We ontvangen graag een screenshot van de foutmelding via de klantenservice zodat we hier naar kunnen kijken. Excuses voor het ongemak, we lossen het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit.
Sneller reageren op mails en retouraanvragen
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Super om te horen dat je tevreden bent met onze levering en producten. Vervelend dat de terugkoppeling van de retour informatie niet optimaal is verlopen. Dit hoort zeker niet te gebeuren. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen en de retour informatie inclusief het retourlabel naar je verstuurd. Mocht je verder nog vragen hebben, adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
My order was late
Antwoord van Body&Fit NL
Thank you for your review! Great to hear you are pleased with our products! I am sorry for the delay of your delivery. According to the track and trace information, Postnl tried to deliver your package on 31 May, unfortunately as they were not able to hand over the package, Postnl delivered your parcel at a Postnl pick up point. Apologies for the inconvenience caused. Should you have further questions, please contact our customer service department. Wishing you a great day, team Body&Fit
18 minuten geleden
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Ik zie dat er een vertraging is ontstaan betreffende de levering. Ik adviseer om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we de levering met je door kunnen nemen en je kunnen voorzien van een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
24 mei 2024
27 mei 2024
Dank je wel voor je review. We hebben zojuist je bestelling doorgenomen en begrijpen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit hoort zeker niet te gebeuren. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij een postonderzoek voor je kunnen opstarten om je pakket te laten traceren. We gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk je pakket zult ontvangen. We lossen het graag voor je op! Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
16 apr 2024
Zeer snel en correct. Dit is lang mijn favoriete webshop geweest, maar assortiment is voor mij minder interessant geworden plus dat de prijzen minimaal verdubbeld zijn.
27 apr 2024
Snelle levering en fijn om te zien dat er steeds meer vegan producten komen! Tip, indicatie geven wanneer producten weer op voorraad komen zodat je er rekening mee kan houden en het niet lijkt alsof het nooit op voorraad is.
22 apr 2024
Een verpakking was stuk gegaan tijdens het transport. Nadat ik body&fit had ingelicht per mail, werd er direct een nieuw product opgestuurd.