Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.040 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.682 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

9 jun 2024

Vanaf het moment van betaling tot aan de levering gaat alles prima en snel!

Alles verliep soepel, zoals ik dat gewend ben van Body & Fit. Vanaf het moment van betaling tot aan de levering gaat alles prima en snel. Ik word voortdurend op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De ene dag besteld en de volgende dag heb ik mijn spullen gewoon in huis, zoals beloofd!
31 mei 2024

Bestelling

De snelle bestelling en aflevering , het gaat nogal eens mis met het bezorgen van het pakket. Sommige pakketbezorgers zeggen dan dat zij niemand thuis aantreffen, terwijl je er een vrij dag voor heb genomen en gewoon thuis zit. het zijn meestal de ingehuurde koeriers die dit doen
4 jun 2024
Ik ben n trouwe klant. En tevreden. Wel n aanrader: Die 2 kilozakken dat is een gedoe om die in een voorraad bus te schenken. Maak een schenktuit in de zak Ook krijg ik de scoop niet makkelijk in de waterfles. Ikdoe t nu via m zakje . Oplossing: een tuitje op de scoop.
CH
Charlotte H.
Beekbergen

De levering is echt top, clear whey niet

De levering is echt top, super snel. De clear whey daarintegen viel helaas tegen. Cherry smaak, smaak van kersensnoepjes, maar helaas echt chemisch. Ik kan er niet aan wennen, ook met heel veel meer water. Ik zoek nog even verder
WV
Post nl is niet gekomen op 13 juni zo als mail dat is niet de eeste keer dat die niet komen op af gasproken dag best ni4pm Komen op af gesproken dag Best nieuwe bezorger zoeken
9 jun 2024
Prima webshop. Ik dacht alleen dat ik ook de visolie had besteld, maar met aanvinken heb ik het niet goed gedaan. Anders had ik slechts 1 maal verzendkosten betaald. Mijn fout!
FK
Fred K.
Bergen op Zoom

Koop hier regelmatig.

Koop hier regelmatig en altijd verzending op de tijd die je aan geeft. Kunt verschillende dagen kiezen. Verder veel keus in producten voor redelijke prijzen
RB
Rene B.
ALMERE
De snelle levering. Enkel de aminozuren perfection smaakt wel heel chemisch. Ga ik niet meer bestellen. De bcaa amino is wel erg lekker (fruit punch)
1 jun 2024
Altijd goede producten voor een goede prijs. Goede info, goed bereikbaar voor vragen over voeding! Mooie aanbiedingen en snelle levering!!!
CS
Carine S.
Desselgem
27 mei 2024
Ik ben al lang klant bij Body&fit, al altijd tevreden geweest. Dus voor mij heel zeker dat ik nog producten zal aankopen.
WV
Walter V.
Hoboken

snelle en vlotte levering, goede producten

snelle en vlotte levering van mijn bestelling. Zoals steeds zijn het goede producten met nog een lekere smaak er bovenop
2 jun 2024

Top!

Duidelijke website, veel keuze, geweldige prijzen, veel informatie per product, snel verzonden en snel bezorgd. Toppers!
9 jun 2024
Snelle bezorging. Altijd leuke kortingen en gratis stuff. Enige minpunt dat de perfection crunchy bar weg is.

Echt een aanader

Mooie duidelijke site. Snel geleverd en een uitstekend product. Ga hier in de toekomst zeker vaker bestellen.
2 jun 2024
het is niet altijd makkelijk om uit de grote hoeveelheid producten en aanbiedingen de juiste keuze te maken.
4 jun 2024

Goede producten uit veel keuze

Fijne site met veel keus en heerlijke producten Jammer dat vaak dingen(langere tijd) niet voorradig zijn
28 mei 2024

Good quality

ik geef het 5 steren altijd snell bezorg. En alles klopt niks vergeten en alle maatscheppers aanwezig.
3 jun 2024
de belgiese post heeft de levering overgenomen nu krijg je alles veel dagen later dat is een nadeel
27 mei 2024
Bestel al jaren mijn vitamine en minerale pillen hier. Altijd op tijd bezorgd. Ben erg tevreden.

Top!

Alles ging volgens de afspraak, alles werd netjes en op de juiste dag geleverd. Heel content!