Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

4.935 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden132.134 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Goede prijs/kwaliteit! Zeer goede klantenservice. De prijs van mijn Vegan Perfection ging onlangs wel stevig omhoog. Doorgaans kocht ik het met korting voor een bedrag van 22,49€/kg (zonder korting: 29,99€/kg), nu betaal ik 35,99€/kg. Dit is een pak duurder dan een vergelijkbare shake bij de concurrentie. De proteïnerepen kan ik niet langer per stuk kopen. Ook best vervelend. Verder blijft B&F wel één van mijn favoriete shops.
JD
10 jul 2024
Goed, maar inmiddels wel forse prijsstijgingen waardoor ik toch besluit om ook verder te kijken. Voorheen bestelde ik alleen bij B&F, maar omdat ze een aantal forse prijsstijgingen doorgevoerd hebben is dit niet meer zo aantrekkelijk. Er blijken andere partijen toch op een aantal punten aanzienlijk goedkoper te zijn.
27 jun 2024

Al jarenlang top

Ik bestel al jaren mijn supplementen bij Body & Fit, en de service die ze leveren is altijd top geweest. Veel producten van verschillende (top)merken en natuurlijk de eigen Body & Fit producten. Daarnaast heb je jouw bestelling bijna altijd de volgende dag al in huis.
13 jul 2024

Goede kwaliteit en goede service

Verzending ging vlot en ik ben tevreden over de kwaliteit van de vegan eiwitpoeders. Daarnaast uitstekende service. Het flesje met vanille extract was kapot gegaan tijdens de verzending. 1 telefoontje en de volgende dag had ik een jieuw exemplaar in huis.

Quick delivery

The order was delivered very quick. I haven't tried the protein powder for long enough to speak about its quality. The only thing is it says no flavour, but I can still taste a bit of vanilla, but I'm very sensitive to protein taste to that could be it.
LL
lotta l.
geldrop
4 jul 2024
duidelijke uitleg bij de producten, Erg fijn dat ik producten van verschillende merken kan vergelijken. Ik kan zo makkelijk zien wat erin zit en of ik dit echt nodig heb. Vooral met de whey producten en vitaminen en mineralen is dit erg handig
29 jun 2024
In principe tevreden over de producte. Alleen de mensen die inpakken moeten beter opletten wat er is besteld. Ik had noodles besteld en ik krijg spagetti. Ik had eiwitten smaak strawberry besteld en ik krijg chocolade smaak. ?????
12 jul 2024

Goede prijzen, duidelijke site, snelle levering!

Overzichtelijke site, alle informatie is duidelijk en mocht je nog twijfelen dan kan je in één oogopslag reviews van andere kopers lezen. Prijzen vallen mij alleszins me ook in vergelijking met andere merken.
MV
Marc V.
St Gillis Dendermonde

Produkten zijn ok ...alleen de …

Produkten zijn ok ...alleen de levering door Post.nl laat altijd te wensen over....nu de 2 laatste bestellingen heeft men gebeld...daarvoor liet men ze ge oon achter op de brievenbus
30 jun 2024
Goed assortiment, mis alleen de time-released vitaminen nog maar misschien heb ik nog niet goed genoeg gezocht. Correcte verzending, levering en afhandeling van de betaling.
3 jul 2024
Goede producten met snelle verzending. Ik heb de indruk dat ze duurder worden want voorheen hadden ze scherpe acties. Hierdoor kijk ik ook naar andere webshops zoals H&B

Consistent in het leveren

Body & Fit is consistent in het leveren van zijn producten. Dat is fijn, want zo weet je altijd waar je aan toe bent. Dat geldt ook voor de kwaliteit van de producten.
GL
GJLM L.
SON EN BREUGEL
Betrouwbare webwinkel. Groot assortiment en iedere week wel een leuke aanbieding. Al jaren trouwe klant. Heb je een vraag dan kun je gebruik maken van de chatfunctie.
5 jul 2024
Goede producten, simpel bestel proces, makkelijk om je vorige bestelling te herhalen. Maar 4 sterren ipv 5 omdat bezorging via Post NL te wensen over laat.
Body&fit doen hun naam eer aan. Bestellingen besteld volgende dag in huis. Plus aankoopbescherming voor het geval dat. Gelukkig nooit nodig gehad.
JB
John B.
Veendam
2 jul 2024
Goede online winkel, die alles in huis hebben voor de krachtpatsers en de mensen die graag op dieet willen, een jawel alle vitamines aanwezig
4 jul 2024

WAUW WAUW WAUW

De producten zijn heel goed en dan heb ik nog niets gezegd over de service. Op woensdag besteld en op donderdag in huis!!! Grote fan hier!
7 jul 2024

Fijne service

Na de bestelling vlot het pakketje ontvangen. Producten zijn van goede kwaliteit, ik zou hier in de toekomst opnieuw bestellen
30 jun 2024
Leuke aanbiedingen. Snel verzonden. Alleen de bereikbaarheid van de klantenservice kan wel beter. Verder alles prima!

Alles prima - goede kwaliteit producten

Alles prima. Goede producten en snelle levering. Bij bestellen heel regelmatig en plannen dat te blijven doen.