Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.608 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.401 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Super blij met de vegan perfection proteïne poeders. De bananen/aardbei smaak vinden we niet zo erg lekker. Vanille smaak is favoriet, op de voet gevolgd door cappuccino en chocolade smaak. Ook de shake beker met het metalen draad balletje der in, bevalt super goed! Verder erg blij met de Organic soja proteïne poeder, die gaat door soepen en sauzen, en zelfs in de stamppot. Of havermout ontbijtjes. Ook de vegan multivitamine complex tabletten doen prima hun werk. Alles wat we extra nodig hebben.zit der in. Altijd aardige mensen aan de telefoon als we bellen met een vraag. Daarom krijgt Body&Fit de volle lading sterren die ze kunnen krijgen. Zeer zeer tevreden klanten hier !! Ga zo door 🥳
KV
Karin V.
Papendrecht
18 feb 2024
Had shake en een beker besteld. Er zat 1 shakebeker in en er werden er 2 gerekend. Heb het retour gestuurd en krijg gewoon netjes mijn geld terug. Bestel hier altijd mijn proteineshake en vind het een goeie overzichtelijke site. Ben ook heel blij met mijn shake. Hoorde alleen ergens een geluidsfragment van body en fit. Die men van body en fit was zo niet beleefd en wilde geen antwoord geven. Dat vond ik heel raar . Wilde daardoor eigenlijk niet meer bestellen. Maar heb het toch gedaan.

Niet voor niets een terugkerende klant 😉

Het eiwit poeder zonder smaak is voor mij een uitkomst. Vind degene met smaak te overheersend, waardoor alles maar het zelfde smaakt. De creatine is voor mij nieuw, maar is gelukkig ook smaakloos en lost prima op. Ben aan het opbouwen en tot nu toe geen last van enige bijwerkingen. Dat de twee producten toevallig in een combinatie deal zaten was mooi meegenomen. De bestelling werdt binnen 24 uur afgeleverd bij het afhaalpunt, wat ik echt een uitkomst vind.

Fatburn tabletten & aardbei eiwitshake perfection

Fatburn tabletten zijn goed door te slikken. En de de eiwit shake is aan te raden met melk te mengen. Ik ben nu 5 dagen bezig en voel mij minder opgeblazen. Ook heb ik het idee dat het echt wat doet, 's nachts verwerkt het extra en overdag geen honger gevoel. Qua gewicht moet ik het langer gebruiken natuurlijk maar voor mijn idee wel een aanrader naast sporten en minder snaaien 😀
YR
Ylona R.
Friesland
Uitstekend op de hoogte gehouden, ingepakt en bezorgd. Ook lekker snel altijd. Wat beter kan is betere schrijvingen, advies bij producten. Ook een chat constant met mensen die kennis vd producten hebben. Vaak als er vragen zijn kan er niet meer verteld worden dan we zelf al het hebben kunnen lezen uit de beschrijving.....
MV
Marc V.
St Gillis Dendermonde
Kwaliteit van de produkten en de service zelf is ok , alléén de aflevering laat nog steeds te wensen over...... Het Post Nl. die in de fout gaat , men belt niet aan en laten de pakketten gewoon achter in de hall en/of op de openbare brievenbussen. Heb het al meermaals gemeld en ook al eens een pakket kwijtgespeeld.
MD
Marja D.
Zoetermeer

Een uitstekende webshop waar ik al jaren koop!

Al zoveel bestellingen geplaatst en nog nooit een slechte ervaring gehad! Helaas zijn de producten wel flink duurder geworden maar ja dat is in de winkels ook…Wel jammer dat er geen cadeautjes meer gegeven worden, dat was altijd wel leuk!
Snelle levering met duidelijke info, verbeterpunt blijft de huidige zakken met eiwitpoeder. De bodem is aan de binnenkant gevouwen en maakt het lastig om alle poeder uit de zak te krijgen zonder alles naast je beker te kiepen.
BV
Bjorn V.
Nieuwrode

Perfect afgeleverd zoals altijd

Ik bestel al jaren bij body en fit en zoals steeds wordt dit zeer snel en correct afgehandeld. Alleen jammer dat gratis verzending pas mogelijk is vanaf 50 euro. Dit is wel anders geweest, vandaar de 4 sterren en geen 5.
ST
Steven T.
Lochristi
Goede en snelle levering Goede kwaliteit van de producten Mindere kant is als sommige producten niet voorradig zijn kan je vragen je op de hoogte te houden, doch nooit mail ontvangen dat producten terug voorradig zijn.

Snel en netjes

Bestelling was snel verzonden en in goede orde ontvangen. Smaak is goed. Eerste keer wat proteïne door kwark heen gedaan dat was geen succes, in water smaakt het prima. Ik ga het nog door de yoghurt proberen
HD

Perfecte producten maar de inpakmethode kon beter

De producten van B&F zijn top. Echter was een zak whey poeder kapot gegaan tijdens transport, doordat die tegen een scherpe kant van een doos had geschuurd. Zeer jammer bij een 2,2kg zak whey...
DV
Donald V.
De Pinte
levering op tijdstip zoals gevraagd, vooraf melding van welke firma die het product gaat afleveren (handig tegen valse mails), prijzen zijn goedkoper dan bij vergelijkbare bedrijven

Werkt goed tegen mijn klachten

Ivm fibromyalgie gebruik ik extra eiwitten. Ik kan verbetering merken, geen krampen meer in mijn benen en ik heb het minder snel koud. Lekkere smaak, mag wel iets minder zoet.
Site werkt prima , is duidelijk. Bestelde product was snel in huis en product bevalt uitstekend. Enige minpunt is de vele mail. Wordt overspoeld met acties en reclame.
CS
Carine S.
Desselgem

Zeer tevreden

Ik ontving mijn pakket op de afgesproken datum, de producten waren goed ingepakt, er was totaal geen schade, en alle bestelde producten zijn van héél goede kwaliteit.
EV
Edwin V.
Amstelveen
Toplevering, zoals altijd alles netjes op tijd zonder problemen binnen gekregen. Vandaag besteld morgen al in huis, meeste beloven het, body en fit doet het ook echt.
24 feb 2024
Het smaakt goed en voldoet aan de verwachtingen. Ik twijfelde om meteen een grotere hoeveelheid te kopen omdat ik geen kleinere test zakjes zag, maar geen spijt van.
MS
Marcel S.
Berclara
Altijd wel een leuke aanbieding om eens met iets anders dan het gebruikelijke kennis te maken. Ook deze keer weer goed bevallen. Volgens mij kan het niet beter....
BH
Babs H.
Westzaan
3 mrt 2024

Voor mij hoeft niets beter.

Niets dat ik weet. Gebruik het al héel lang en de laatste tijd hoor ik vaak dat ik er energiek en gezond uitzie. Terwijl ik een oude vrouw van bijna 79 jaar ben.