Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.848 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.

10 mrt. 2022

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Zo'n fijne webshop. Wij zijn geen fitness fanaten maar ik bestel onze vitaminen en mineralen altijd bij body & fit omdat daar de prijzen heel betaalbaar zijn. Een stuk voordeliger als bij de online drogist. Je krijgt altijd een presentje bij je bestelling en de levering is super snel. Wij zijn erg blij met Body & fit.😀😀😀
9 jan. 2023

Toen bleek dat de betaalmogelijkheid die ik gekozen had niet werkte heeft body fit mij heel vriendelijk en duidelijk uitgelegd dat hun wat mijn gekozen betalingsmethode geen hulp konden bieden maar legden zij wel uit hoe ik contact kon opnemen met het betalingsbureau.
13 jan. 2023
top winkel / prijs kwaliteit echt goed.. zou wel graag eens een shakebeker krijgen toegestuurd. Ik heb op men vorige adres; kerkelei 24 2250 waarloos België zeer veel besteld.... helaas is het fitnessen even verwaterd maar ik ga het hervatten!!!!!!
10 jan. 2023
Bezorging status updates, assortiment, snelle bezorging, website makkelijk te navigeren, prima prijzen, goede klantenservice. Het product dat ik eigenlijk wilde was niet op voorraad (tasty tabs). Maar toch tevreden met een ander product.
21 jan. 2023
Altijd goed verpakt en snel geleverd. Enige minpuntje is dat niet altijd op het gekozen afhaalpunt het pakket wordt afgeleverd. Ik denk dat PostNL dit veranderd. Nu moest ik het in een winkel ophalen die maat tot 17:00 uur open is.
21 jan. 2023

Groot gamma aan goede producten. Regelmatig gunstige aanbiedingen. Zeer snelle levering. Enig minpuntje: Maar ongeveer 1/4 van de doos was gevuld met de gekochte producten, 3/4 was opvulsel!! Absoluut niet milieuvriendelijk.

Nu eerst begonnen met Low Cal shakes welke erg lekker zijn. En goede service toen ik vragen had omtrent de ingrediënten kreeg ik duidelijk en snel antwoord en werd er zelfs een uitleg na gemaild.
18 jan. 2023

Levert zoals het hoort, producten die in de aanbieding zijn kun je nergens anders voor die prijs krijgen.ik koop dus meestal wanneer er flinke korting is een voorraad.
17 jan. 2023

Kwaliteit producten is top. Wat beter kan is voorraad aanbiedingen wacht al weken op mail mbt zoals 24HR MEN'S PACK en moet nu dus allerlei andere producten kopen.
Snel geleverd, en producten zijn zoals ze voorgesteld worden op de website. Ook het extra cadeautje was leuk en handig. (Potjes om proteïne poeder in te doen)
Bezorg tijd is snel Website ziet er goed uit. Wel soms langzaam Bij een proteïne zal van meer dan 1kg letten op de datum Betere beschrijving bij producten
17 jan. 2023
De proteïne repen bij jullie zijn TOP! Heel fijn ook dat er regelmatig promo’s zijn! En verrassend snel geleverd, vandaag besteld, morgen in huis.. SUPER!
10 jan. 2023
Post.nl monitoren. Melden 'bezorgd' terwijl dat niet zo is. Laten geen briefje achter. Zetten pakjes gewoon ergens voor deur. Geeft geen goed gevoel.
Ik bestel nu al een tijdje producten bij body en fit, producten zijn van goede kwaliteit en prijs, en de levering is altijd netjes zoals aangegeven.

Van bestelling tot en met levering verloopt alles héél vlot. De producten zijn van hoge kwaliteit. Ik ben al lang klant en al altijd tevreden.
De prijzen en of promo´s zijn 👍. Voorlopig alles in orde. 90 % is ook 4 sterren, 5 geef ik nooit, ook niet aan mezelf. Vriendelijke groeten

Altijd snel en makkelijk bestellen, snelle levering. Gebruikersgemak zal ik het noemen. Ook de producten zijn altijd van beloofde kwaliteit.
9 jan. 2023

Prettige telefonische ondersteuning, goede service en goede producten. Wel jammer dat de prijzen in zeer korte tijd flink gestegen zijn.
7 jan. 2023

Wat beter kan is …Dat je beter op de hoogte gehouden word van n product wat je heel graag wilt hebben calcium magnesium zink vit d
10 jan. 2023
Correcte afhandeling goederen. Alleen al 2de keer dat ik wat bestel en dat goederen uiteindelijk later aankomen dan aangevraagd.