Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.987 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep. 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep. 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

11 feb. 2024

Zeer tevreden met ruimte voor verbetering!

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de prijs/kwaliteit. Alsook over de service. Ik trok echter 1 punt op 5 af omdat: - De vegan perfection plots een stevige prijsstijging onderging. - Het Aminozuur profiel van de vegan perfection niet op de verpakking staat. - Proteïnerepen die ik voorheen kocht niet meer per stuk te koop zijn. - Ik voor jullie shakes, vegan meer specifiek, graag de optie had gehad om test-zakjes van 1 dosis te kopen. Dit laatste puntje zou echt fijn zijn mocht dit verwezenlijkt kunnen worden. Testen zonder risico om zo je meest favoriete te kiezen lijkt me voor beide partijen een grote meerwaarde.
KV
Karin V.
Papendrecht
Had shake en een beker besteld. Er zat 1 shakebeker in en er werden er 2 gerekend. Heb het retour gestuurd en krijg gewoon netjes mijn geld terug. Bestel hier altijd mijn proteineshake en vind het een goeie overzichtelijke site. Ben ook heel blij met mijn shake. Hoorde alleen ergens een geluidsfragment van body en fit. Die men van body en fit was zo niet beleefd en wilde geen antwoord geven. Dat vond ik heel raar . Wilde daardoor eigenlijk niet meer bestellen. Maar heb het toch gedaan.
31 jan. 2024

Aanrader!!

De smaken vanilla chai en hazelnut zijn lekker, deze omdat ik deze smaken geregeld terug zag in andere reviews. Het korrelige gevoel vind ik echt te verwaarlozen in vergelijking met andere vegan shakes. Met wat meer of minder water, dan aangegeven word, proef je dit nog minder vraag me niet waarom. Door de pap te gebruiken, als warme chocolademelk ook lekker. Kijk even wat past bij jou maar ik ben er zeer tevreden over.
1 feb. 2024

Overheerlijke whey perfection shakes zonder nare bijsmaak

Ik ben razend enthousiast over de whey perfection shakes. De smaken die ik tot nu toe heb geproefd zijn vanille, cookie & cream en bananen. Ik vind ze alle drie heerlijk! En waar ik met name enthousiast over ben is dat ze geen nare bijsmaak hebben, laag in koolhydraten en kcal zijn, hoog in eiwitten en je ook nog eens een vol gevoel geven. En overigens ook een goede prijs/kwaliteit verhouding. Love it!!
MD
Marja D.
Zoetermeer

Mijn favoriete reep

Dit is mijn favoriete reep, ik combineer hem met de salted caramel die ik ook heerlijk vind. Nadeel is de prijs die de laatste maanden toch wel fors is verhoogd. Afgelopen keer waren de repen afgeprijsd wat voor mij dan een reden is om weer een flinke voorraad in te slaan! Waar zijn trouwens de cadeautjes gebleven als je een behoorlijke bestelling deed…?
4 feb. 2024

Goed geholpen door de klantenservice

Bestelling geplaatst tasty tabs , bestelling gekregen maar een deeltje kapot dus veel poeder in met tabletten . Gemaild en mooi geholpen geweest naar wens . Ook vriendelijke mensen die achter het scherm zaten voor de e-mail . Tis het waard om daar te bestellen .
PJ
Peter J.
Herkenbosch
De bestelde goederen zijn snel geleverd. Alleen bij de eerste poging via Ideal te betalen ging niet goed en daarna was het niet goed mogelijk terug te komen bij het juiste winkelwagentje om het nog eens te proberen.
11 feb. 2024
Klantendienst enorm behulpzaam Zij kunnen er niet aan doen dat post.nl het laat afweten. Hopelijk zoeken ze snel een alternatief. Keer op keer annuleert post.nl de leverdatum en tijdstip. Uiterst onbetrouwbaar!
28 jan. 2024

Prima producten mits aanbieding

Prima producten, veel keus, maar wacht op een goede aanbieding. Die komen regelmatig. De producten zijn een poosje terug, na de nieuwe verpakkingen, flink in prijs gestegen. Verder snelle verzending.
Vaak verandering van merken. Denk je het ene gevonden te hebben wat goed voor je werkt is het de volgende keer niet meer in assortiment. Verder ben ik een tevreden klant. Super snelle levering!

Snelle oplossing

Mijn pakje stond afgeleverd maar niet ontvangen. Body&Fit zocht héél snel een oplossing en ik ontving de volgende dag al mijn vervangpakje. Bedankt voor de goede service.
Het smaakt goed en voldoet aan de verwachtingen. Ik twijfelde om meteen een grotere hoeveelheid te kopen omdat ik geen kleinere test zakjes zag, maar geen spijt van.
DB
Dennis B.
Zaandam
Webshop is eenvoudig in gebruik, ook afrekenen en leverdatum keuzes zijn meer dan je gewoonlijk ziet, artikelen waren goed verpakt.
GV
Gina v.
Eembes

Glycosamine

Ik heb hier glucosamine besteld. Levering was erg snel. Of het werkt weet ik nog niet omdat ik het pas een paar dagen gebruik
HD
H d.
Berkel en Rodenrijs
28 jan. 2024
De gelevetde kuitbrace is van uitstekende kwaliteit en werd zeer snel geleverd, conform afspraak. Goede klantenservice.
8 feb. 2024
Super snelle levering, top producten. Jammer dat je zelf altijd overal en nergens op zoek moet naar extra kortingscodes
LL
lotta l.
geldrop

duielijk

Duidelijke uitleg bij de producten. Linken in de e-mail werken altijd goed Duidelijk hoe het zit met de verzendkosten

fantastische klantenservice !

Ik kreeg een korting in de mailbox 5 min na een bestelling. En toch hebben ze deze nog toegepast. Wat een service !
MM
8 feb. 2024
Het is altijd wel goed alleen ik wilde graag de bundeldeal weer bestellen en dat kon niet nu ben ik wel duurde uit
RG
Reinoud G.
Den Helder.
5 feb. 2024
Goede transport partner, goede kwaliteit/prijsverhouding uitstekend bonafide bedrijf waar ik al jaaaaren bestel.