Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.084 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.318 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

I always buy all my vitamins and related product here because they constantly offer discount codes and their website is very easy to follow and use. I would love to see them remove the delivery expenses for orders under a certain amount, but I can also understand it.
8 mei 2024

Altijd goed

Ik bestel hier denk ik al 9 jaar. Altijd is het keurig en op tijd, als je een vraag heb helpen ze je netjes. Ruime keuze voor verschillende doeleinde en prijsklasse. Ook fijn dat het nu in de supermarkt en drogist te vinden is als het net even op is!

Top

Duidelijke weergave van de producten. Snelle levering. Vele betalingsmogelijkheden. En er wordt weinig gebruik gemaakt van papier. Wel vervelend van de 'kleinere' verpakking dat het een zak is i.p.v. een busje.
5 mei 2024

Vandaag besteld morgen echt in huis.

Hier is echt vandaag besteld morgen in huis, als ik op vrijdag avond bestel heb ik het op zaterdag in huis. Prijs kwaliteit verhouding is goed, voor elke beurs is er mogelijkheid om thuis te trainen.
1 mei 2024

Duidelijke en overzichtelijke webshop, betrouwbare levering met T&T cde.

Duidelijke en overzichtelijke webshop, betalen ging ook gemakkelijk en binnen 2 dagen geleverd met een T&T code! Heb al diverse keren een bestelling geplaatst. Prima tevreden, dus aan te bevelen.
MV
Marc V.
St Gillis Dendermonde
13 mei 2024
De eerste keer in maanden dat de bezorger aanbeldt en het pakket bezorgt ipv. van het gewoon op de gemeenschappelijke openbare brievenbus achter te laten zonder te bellen !!!!
IB
Ineke B.
Maarssen
Altijd snel en correct geleverd! Altijd goede kwaliteit! Jammer dat hij niet meer altijd de voordeligste is. Vanwege de levering en de kwaliteit blijf ik trouw aan Body & Fit
3 mei 2024
Snelle levering, goede kwaliteit. Tevreden ! Jammer dat de Whey Perfection niet meer in een bus maar in zak geleverd wordt. Heel onhandig! Mag toch wel voor die prijs??

Top!

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, snelle communicatie via mail na bestelling, zeer spoedig bezorging en last but not least, kwalitatief goede producten.
12 mei 2024
Goede service! Op zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Goed verpakt, duidelijke communicatie en producten hebben goede kwaliteit!
CS
Carine S.
Desselgem
Ik ben al lang klant bij Body&fit, al altijd tevreden geweest. Dus voor mij heel zeker dat ik nog producten zal aankopen.
EV
Edwin V.
Amstelveen
29 apr 2024
Alles netjes op tijd binnen, ook had ik en probleempje met een aanbieding en ook dat hebben ze netjes en snel opgelost.
9 mei 2024
Altijd optijd, deze keer geen e-mail ontvangen voor de betaling te voltooien maar meteen opgelost door support!

Body & Fit is Top!

Bij Body & Fit heb ik al meerdere keren besteld, en altijd word het pakje heel snel en in goede staat geleverd.

Echt een aanader

Mooie duidelijke site. Snel geleverd en een uitstekend product. Ga hier in de toekomst zeker vaker bestellen.
BH
Babs H.
Westzaan
Koop al jarenlang mijn artikelen bij B&F en kan op mijn leeftijd (bijna 79) nog 3x naar de sportschool.
2 mei 2024

Goede en snelle levering

De producten komen alrijd correct geleverd en vorrect beveiligd in de verpakking om schade te voorkomen.
LB
Linda B.
Brecht

Lekkere shakes

Al zo dikwijls deze shakes besteld. Ze geven je een voldaan gevoel en zijn perfect voor ons ontbijt!
Bestelling werd snel verzonden. Geen gedoe over retour zending. Keurig bedrijf met goede producten.
Bestel al jaren mijn vitamine en minerale pillen hier. Altijd op tijd bezorgd. Ben erg tevreden.