Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.250 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.

10 mrt. 2022
Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

3 sep. 2022
Het enige minpunt vind ik dat bij veel eiwitshakes geen specificaties meer zijn van de aanwezige aminozuren. Bij de supplementen staan deze wel vaak gespecificeerd. Dikwijls zit daar ook al een groot deel van in de eiwitshakes zelf. Je hebt daardoor niet de mogelijkheid om dit te bepalen. De kans dat je sommige aminozuren/eiwitten teveel inneemt is dan reëel aanwezig. Dit kan leiden tot b.v. nierstoornissen. Al het overige, zoals service, levertijden, aanbiedigen etcetera, zijn uitstekend!
12 sep. 2022
Het bevalt mij dat, ondanks ik beperkt bent om sommige producten te gebruiken, er bij body en fit producten zijn die voor mij geschikt zijn. Verbeter punt als enige is de hoop dat bepaalde producten er wat betaalbaarder worden die flink zijn gestegen en dat sommige producten die je besteld soms heel erg beperkt houdbaar zijn. Maar al en al nog steeds goede en mooie producten, echt een aanrader!
11 sep. 2022
Had extra betaald zodat het in de avond bezorgd zou worden PostNL deed dat wederom niet Zei dat ze me hadden gemist Op de camerabeelden was geen bezorger te bekennen die zou hebben aangebeld Klantenservices body & fit vond dit ook vervelend heeft heeft de bezorgkosten teruggeboekt
14 sep. 2022
Bedankt voor de review en vervelend om te horen dat je bestelling te laat is geleverd. Maar erg fijn dat je al contact hebt gehad met de klantenservice! Nogmaals excuses voor het ongemak en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Body&Fit
Snelle verzending en goede service alleen is Body & Fit de laatste jaar erg duur geworden en daardoor ben ik gedwongen naar andere opties te zoeken. Als de producten in aanbieding zijn, zijn ze vak niet meer op voorraad. Ik heb nog nooit klachten gehad, dit keer helaas wel.
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat de producten die je wilde er niet waren. We doen ons best om de voorraad zo snel mogelijk weer aan te vullen maar dit kan soms vanwege leveringsproblemen langer duren. Je kunt altijd contact opnemen met de klantenservice voor meer uitleg en nieuwe leverdata. Wat betreft de prijzen, het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip. Groetjes, Team Body&Fit
Bij levering werd het bij de buren geleverd maar kregen wij geen papiertje waar op stond waar er geleverd was (in de brievenbus) enkel mail dat het was afgeleverd aan ons adres. Vond dit niet kunnen maar kunnen jullie niet aan doen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Fijn dat de bestelling in orde is. Sinds een paar maanden geleden stelt PostNL hiervan klanten op de hoogte via mail of track en trace of via de app. Als ze geen mailadres hebben, dan laten ze wel een briefje achter. We zullen je feedback in ieder geval doorgeven aan PostNL. Als je nog andere feedback hebt, horen we het graag. Groetjes, Team Body&Fit
van Rob K.
Nog nooit 1 probleem gehad. Soms waren hardlopende producten niet op voorraad, maar dan komt t een volgende keer. Bovendien zijn de bestelde producten van goede kwaliteit en meestal minder duur dan bij de concullega's.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen. Dat waarderen we heel erg! Groetjes, Team Body&Fit
31 aug. 2022
Ik bestel heel vaak bij body en fit. Alleen spijtig dat vele artikels steeds weg blijven. En dat er nooit veel nieuws bijkomt. Verder heel tevreden van de service en de cadeaus!
Groot assortiment met gunstig geprijsde top producten van Body & Fit zelf. Zendingen super snel of wanneer het jou het beste uitkomt en netjes verpakt. Een 100% tevreden klant.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent! We kijken uit naar je volgende bestelling. Groetjes, Team Body&Fit
31 aug. 2022
Goede zaak met veel spullen. Voor ieder wat wils. Wellicht is het assortiment voor de leek wel erg groot, maar ik weet uit het verleden dat je altijd kan bellen voor hulp.
5 sep. 2022
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Je kan inderdaad altijd contact opnemen met de klantenservice voor advies, we helpen je graag. Groetjes, Team Body&Fit
8 sep. 2022
Besteld op 31 augustus met een indicatie van levering op 3 september - twee keer uitgesteld en uiteindelijk geleverd op 6 september :-( Vorige keer was het op tijd ;-)
14 sep. 2022
Goed dat je contact opneemt en excuses voor de vertraging. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben je een mailtje gestuurd met een tegemoetkoming hiervoor! Groetjes, Team Body&Fit
De pasta’s smaken geweldig en geen koolhydraten, en super makkelijk, alleen de geur brr na goed spoelen is het weg. Plantaardige eiwitten Shake bio, top Mvg Gerda
Prima verzending Fijn dat ik zelf datum en tijd kan bepalen en is ook vrij accuraat en snel :) Webshop is prima! Soms goeie sale en producten zijn altijd goed
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons! We kijken uit naar je volgende bestelling. Groetjes, Team Body&Fit
12 sep. 2022
Tevreden van service en kwaliteit. De prijs begint voor vele producten te hoog te worden waardoor ik waarschijnlijk op zoek zal gaan naar een andere leverancier
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de service. Wat betreft de prijzen, het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Ik geef je feedback door en we hopen dat u voor Body & Fit blijft kiezen als uw fitness support. Groetjes, Team Body&Fit
15 sep. 2022
Een duidelijke correcte communicatie middels email. Snelle levering van de bestelde producten. Goede keuze qua verpakking. "What you see is what you get".
Goede prijsverhouding en effectieve kwaliteit producten en voldoet aan de gestelde eisen. Verder is de webshop overzichtelijk en ruime keuzes,.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Heel leuk om te horen. We wensen je een mooie dag toe en tot snel! Groetjes, Team Body&Fit.
Snelle levering! Vaak té lang wachten op iets wat niet op voorraad is (ontvang dan niet altijd bericht wanneer het dan wél weer op voorraad is!)
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review en leuk om te horen dat je tevreden bent met de levering. Wat betreft de voorraadmails, vervelend dat deze niet werken! Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit uit te zoeken. Deze kunnen ook vaak aangeven wanneer producten weer verwacht worden. Groetjes, Team Body&Fit
Heel goed altid goede ontvangst en goed verpakt dank u jammer dat ik mn paswoor iedere keer vergeet sorry daarvoor
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Leuk om te horen. Wat betreft je wachtwoord, dat kan gebeuren. Geen probleem! Als je hulp nodig hebt hierbij, kan je altijd contact opnemen met de klantenservice. We wensen je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
Goede producten, lekker van smaak die een prima ondersteuning zijn voor de spieropbouw voor, tijdens en na de training!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten! We kijken uit naar je volgende bestelling. Groetjes, Team Body&Fit
31 aug. 2022
Ruim assortiment, prima beschrijving van de producten, leuke cadeaus, prima verpakt, goede prijzen en snelle levering.
5 sep. 2022
Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je tevreden bent!. We wensen je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
2 sep. 2022
redelijke prijzen, leuke aanbiedingen af en toe, goede kwaliteit producten, vlotte verzending, wat wil je nog meer :)
5 sep. 2022
Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent. Wij kijken uit naar je volgende bestelling! :) Groetjes, Team Body&Fit