FysioSupplies

677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden677 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

FysioSupplies is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij FysioSupplies vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Ik vind het vooruitbetalen en de relatief lange wachttijd tot dat de bestelling binnen is niet positief en vervelend, dit was vroeger ( tot 3 - 4 mnd-en terug echt beter geregeld )

Op 31-12-2023 een behandelbank besteld en betaald. Binnen drie werkdagen zouden we een track en trace ontvangen. De vijfde werkdag zelf maar gebeld wanneer hij geleverd gaat worden. Nou dat bleef bij een poging want na 25 min in de lange wachtrij (welke nadat je eindelijk de eerstvolgende wachtende bent, weer opnieuw in de wachtrij geplaatst wordt) kregen we een bandje dat het erg druk is en we beter een mail kunnen sturen, dat de verbinding werd verbroken. Ik heb maar een mail gestuurd, waar we tot op heden (16 jan 2024) nog geen antwoord op hebben ontvangen. Een paar dagen later weer een poging gedaan om telefonisch contact te hebben, dat heeft weer 29 minuten geduurd en eindelijk een medewerker gesproken. De bestelling zou verzonden gaan worden, ik zou binnen een paar dagen een track&trace ontvangen en anders kon ik weer bellen aan het einde van die week. Uiteraard niets ontvangen, einde van de week weer gebeld maar dat was weer de wachtrij, opnieuw in de wachtrij toen ik eindelijk aan de beurt was en na 30 min kwam het bandje weer en het verbreken van de verbinding. Aangezien de levering nu echt moet komen, de openingsdatum nadert, heb ik vandaag weer gebeld en wederom na 30 min verbroken verbinding. Daarna nog een poging gedaan en wederom na 30 min verbroken. Ik heb per mail geannuleerd en bij een ander bedrijf dezelfde behandelbank besteld. Deze wordt over vier werkdagen bezorgd, gelukkig.

Beoordelingen voor FysioSupplies

Klacht

Ik heb 6 februari 2024 een mail gestuurd. Ik kreeg gelijk een antwoord dat zij binnen 48 uur contact zouden opnemen, maar dat is nooit gebeurd. Ik heb die dag namelijk een half uur in de wacht gestaan en net op het moment dat er niemand meer in de wachtrij stond werd de verbinding verbroken. Ik was echt woest. Gelijk een mail gestuurd en geen antwoord. Ik vind het geen manier. Ik kijk dus nu eerst of ik datgene wat ik wil bestellen niet ergens anders kan vinden. En ik ben uiteraard erg benieuwd of ik op dit bericht nog iets hoor. Bij Disporta was het serieus allemaal beter geregeld.
Antwoord van FysioSupplies
Beste We zien dat u uw order op 5 april heeft geplaatst. Op 8 april is uw pakket bezorgd. Dat is vrij snel. We bieden onze excuses aan voor de lange wachtijd aan de telefoon en voor het niet gelijk beantwoorden van uw mail. Team Fysiosupplies

Prima

Ik werd goed geholpen om via factuur te kunnen bestellen, omdat de organisatie vaker bestelt en we een grote bestelling hadden. Dat was fijn. Er waren een paar producten niet op voorraad waardoor het even duurde voor de bestelling gestuurd kon worden. Hier werd ik helaas niet over geïnformeerd waardoor ik na 2 weken zelf ben gaan bellen over hoe lang de levertijd nog zou zijn. Hierna is dit goed opgepakt.
Gelukkig is het goed gekomen. Dank U Team FysioSupplies

Slechte service

Bestelling geplaatst en meteen bevestiging dat order vertraagd is. Heb toen via de mail laten weten dat order gecanceld moet worden. Kreeg na een paar dagen bevestiging dat dat lukte. Maar kreeg ook een pakket opgestuurd. Nu probeer ik het pakket terug te sturen zonder verzendkosten maar ze reageren gewoon niet..kortom slechte service!
Antwoord van FysioSupplies
Beste Wij hebben n.a.v deze review u per mail een retourlabel gestuurd en een mail met uitleg. Vervelend dat niet alles naar wens is verlopen. Team FysioSupplies
Keer op keer niet kunnen leveren. Lange wachttijden voor levering die oploopt tot vele maanden. Geen notificatie van onmogelijkheid te kunnen leveren bij bestellen, dus na betaling pas een bericht na dagen dat het weer een tijd gaat duren. Nu al 4-5x gehad
Antwoord van FysioSupplies
Beste Wanneer wij een product niet op voorraad hebben, zijn wij afhankelijk van de informatie die wij van de leverancier krijgen. Onze excuses voor de lange levertijd. Team FysioSupplies

Wel / niet op voorraad 🤨

Op de site was mijn product op voorraad. Na aankoop bleek het product niet op voorraad en is de leverijd 2 weken. Als ik dit had geweten dan had ik mijn aankoop ergens anders gedaan.
Zeker is dat verbetering nog mogelijk is! Uw berichten dat de bestelling vertraagd is, heb ik ontvangen. Ik verwacht de bestelling vóór de verjaardag van mijn partner op 17 april!
Antwoord van FysioSupplies
Beste Wanneer een artikel niet op voorraad is, informeren wij de klant wat de levertijden zijn. Uw pakket is op 3 april geleverd. Dat is ruim op tijd. Team FysioSupplies
levertijd, met name van braces waren we sneller gewend (disporta). Terug koppeling bij geen voorraad moet je zelf achteraan. komen niet zelf met opties
Antwoord van FysioSupplies
Beste, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent over het niet aanbieden van een alternatief voor uw brace. We streven altijd naar de beste service en zullen uw opmerkingen gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren." Met vriendelijke groet, Team FysioSupplies
graag de volgende keer erbij vermelden als bepaalde producten niet meer op voorraad zijn. Een maand levertijd voor een gezichtskussen is wel erg lang.
Dank u voor uw tip. Team FysioSupplies
We vinden het jammer dat de verzending best lang duurt.. de patiënten hebben het vaak snel nodig. Verder is de communicatie en bestellen wel goed!
Antwoord van FysioSupplies
Beste, Onze producten hebben een lange levertij d wanneer het product uit het buitenland komt, en of niet op voorraad is. Team FysioSupplies
Snelle levering Het product wat ik heb ontvangen, past goed. Wel pilt de stof erg snel. Al na 1 dag dragen wordt de stof pillig.
TV
Tamara v.
Haarlem
Pakket was behhorlijk vertraagd en toen ik het opende ook nog eens niet intact. Er zaten n beide posters een grote knip.
Snelle verzending en goed product. Niet helemaal dezelfde dikte als op de sportschool maar toch ook goed te gebruiken.
Antwoord van FysioSupplies
Beste klant, Hartelijke dank voor de positieve reviews. Wij hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team FysioSupplies
Snelle levering en informatie. Alleen is het product niet zo nauwkeurig als aangegeven. Beetje jammer voor de prijs.
Ondanks dat de levering in eerste instantie later leek te komen, kwam de bestelling veel eerder. En dat was super!
Geen goede maat aangegeven bij product dat ik besteld heb. En vervolgens geen contact te leggen via mail of chat.
Antwoord van FysioSupplies
Beste We streven ernaar om de mails te te beantwoorden binnen 48 uur. Onze excuses wanneer wij het niet gehaald hebben. We zien dat u reeds een terugbetaling heeft gehad op 10 april. Team FysioSupplies

Niet tevreden

Extra’s worden niet geleverd, bijvoorbeeld draagkoord, terwijl het wel in de omschrijving staat
Antwoord van FysioSupplies
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het vervelend is dat uw levering niet compleet is. Helaas levert de leverancier dit onderdeel niet meer. Op onze website gaven wij onterecht aan dat dit wel het geval is. Omdat het product niet meer leverbaar is, maar wij u wel graag willen helpen hebben wij een persoonlijke mail naar u gestuurd. Excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet Team FysioSupplies

Netjes geholpen

Mijn product kon niet meteengeleverd worden maar daarvan werd ik netjes op de hoogte gehouden
Enkele maanden liep orderafhandeling stroef, maar nu gaan bestellingen goed de laatste tijd.
Antwoord van FysioSupplies
Beste klant, Hartelijke dank voor de positieve reviews. Wij hebben door het gebruik van een nieuwe systeem een aantal zaken die niet vloeiend verliep. Gelukkig is het nu achter de rug en wij hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team FysioSupplies
het product is goed. De beantwoording van mijn mail onvoldoende. nog geen antwoord gekregen
Antwoord van FysioSupplies
Beste, We zijn blij te horen dat u tevreden bent over het product. Onze excuses voor het niet beantwoorden van uw mail. We streven ernaar om d emails binnen 48 uur te beantwoorden. We hebben het nog eens nagekeken maar we kunnen uw mail niet vinden. Wilt u ons contacteren via info@fysisosupplies.nl? Team FysioSupplies
Snelle levering, goede prijs en apparaat werkt direct goed voor waar het voor bedoeld is.