Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.041 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.574 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

31 mei 2024

Bestelling

De snelle bestelling en aflevering , het gaat nogal eens mis met het bezorgen van het pakket. Sommige pakketbezorgers zeggen dan dat zij niemand thuis aantreffen, terwijl je er een vrij dag voor heb genomen en gewoon thuis zit. het zijn meestal de ingehuurde koeriers die dit doen
IB
Ineke B.
Maarssen
21 mei 2024
Altijd snel en correct geleverd! Altijd goede kwaliteit! Jammer dat hij niet meer altijd de voordeligste is. Vanwege de levering en de kwaliteit blijf ik trouw aan Body & Fit
FK
Fred K.
Bergen op Zoom

Koop hier regelmatig.

Koop hier regelmatig en altijd verzending op de tijd die je aan geeft. Kunt verschillende dagen kiezen. Verder veel keus in producten voor redelijke prijzen
Snelle bezorging. Altijd leuke kortingen en gratis stuff. Enige minpunt dat de perfection crunchy bar weg is.
het is niet altijd makkelijk om uit de grote hoeveelheid producten en aanbiedingen de juiste keuze te maken.

Goede producten uit veel keuze

Fijne site met veel keus en heerlijke producten Jammer dat vaak dingen(langere tijd) niet voorradig zijn
de belgiese post heeft de levering overgenomen nu krijg je alles veel dagen later dat is een nadeel
20 mei 2024

Goede kwaliteit en prijs, snelle levering

Goede kwaliteit producten, snelle levering, omschrijving op site volledig en duidelijk
20 mei 2024
Vroeger kreeg een gratis extraatje bij een bestelling, nu niet meer, jammer!

A Great Aid to Stay Fit

Assortiment, aanbiedingen, bestelgemak en snelheid van leveren.
JB
Jeroen B.
Amsterdam
Goed maar wordt steeds duurder en minder keuze opties
RM
Rob M.
'S-GRAVENHAGE
Te veel verzend kosten. Dit werdt snel opgelost
MS
Marian S.
Eygelshoven
22 mei 2024
Staan altijd vriendelijk voor je klaar
Makkelijk bestellen en betrouwbaar
Snelle service en super kwaliteit
MK
JV
Joris V.
St.-Kruis/Brugge
19 mei 2024

Soms wat langer onderweg.....

Soms wat langer onderweg. ...
21 mei 2024
Iets meer op voorraad hebben.
28 mei 2024

8223dw

they never send the shaker
JS
Johan S.