Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.175 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

1 jun 2023
Pakket niet ontvangen maar wel betaald. Moet 10 werkdagen gaan wachten tot dat er een keer een antwoord gaat komen op de vraag; Waar is mijn pakket? Dit had veel beter en sneller opgepakt moeten worden.
9 jun 2023
Hallo, ZOals mijn collega's van de klantenservice hebben aangegeven moeten we het onderzoek van PostNL afwachten, dan pas weten we wat er aan de hand is en hoe dit voor je kan worden opgelost. Het onderzoek duurt langer dan wij zouden willen maar het is noodzakelijk om dit af te wachten voordat we je verder kunnen helpen. Wees gerut dat we dit hoe dan ook voor je oplossen. Groeten, Team Body&Fit
31 mei 2023
Pakket werd op verkeerd adres bezorgd. Heel raar eigen adres stond er gewoon goed op.
9 jun 2023
Beste, PostNL heeft bij ons aangegeven dat het is bezorg op het door jou opgegeven adres. Als dit niet het geval is kun je natuurlijk gerust contact opnemen met onze klantenservice, we kijken dan graag wat we voor je kunnen doen om te helpen bij deze situatie. We horen graag van je! -Team Body&Fit
WN
Willy N.
Bredene
31 mei 2023
Vroeger had je de dag nadien je bestelling. Morgen is het een week en nog steeds niks. Blijkbaar zelfs nog niet bij post.nl
9 jun 2023
Hi, Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice, die zullen dit uiteraard voor je oplossen. Helaas is er bij deze bestelling bij PostNL iets misgegaan, maar dat zullen we altijd voor je oplossen. Groeten, Team Body&Fit
Misleiding met hallo fres zogenaamd een gratis pakket maar toch even een abonnement afsluiten
1 jun 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat je niet tevreden was met de Hello Fresh aanbieding. Dat is uiteraard niet onze intentie. Hoe de actie werkt, kan je hier vinden: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions. Om de box te ontvangen ga je een lidmaatschap aan met HF, dit kan je elk moment stopzetten. De voorwaarden stonden bij de actie en op onze website. Excuses als dit niet duidelijk genoeg gecommuniceerd was. We zullen je feedback meenemen, mochten we in de toekomst nog zo'n actie aanbieden. Nogmaals excuses! Groetjes, Team Body&Fit
EG
26 mei 2023

Natural Flavouring

Natural Flavouring SmaakVanilla Inhoud50 ml (333 doseringen) € 8,99€ 5,84 2 € 11,68 Deze druppels zijn absoluut niet zoet!! Als je enigszins iets wil proeven qua zoetigheid moet je bijna het hele flesje in je havermoutpap gooien. Dat wordt een duur papje. Dus ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug. Deze mail heb ik gestuurd op 10-04-2023, Antwoord op 18-04-2023 dat het erg druk is en of ik niet nog een keer wil mailen. Hierna niets meer over gehoord. Het gaat om een bedrag van (maar) 11,68. Dus als bedrijf zou ik dat gewoon terug betalen. Jammer weer dit
1 jun 2023
Goed dat je contact opneemt! Maar vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de natural flavouring. Dit zoeken we dan ook graag uit. We hebben op 21 april een mail gestuurd maar zien hier geen reactie op. Wellicht heb je deze niet binnen gehad. We hebben deze mail nogmaals gestuurd en horen graag van je. Alvast bedankt! Groetjes, Team Body&Fit
26 mei 2023
Normally i must have it saterday then I receive it on monday very bad from the company and from PostNL , also the discount code doesn’t work they are cheating!
1 jun 2023
Thank you for the feedback! Sorry to hear something went wrong with your order! I see it was delayed with PostNL. We are very sorry for the inconvenience! Due to the holidays this weekend, some packages took longer to deliver. Regarding the discount code, we have sent you an email to look into this further. Looking forward to hearing from you! Team Body&Fit
GF
Goedele F.
Sint-Pieters-Leeuw
24 mei 2023
Gezondere ingrediënten.
31 mei 2023
Bedankt voor de feedback! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze ingrediënten. We horen graag specifiek waar je verbetering in ziet bij ons! Dit kan je hier achterlaten of melden bij de klantenservice. We horen het graag! Groetjes, Team Body&Fit
23 mei 2023
Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Ze gaan er wel achter aan, maar dat kan wel 10 dagen duren
25 mei 2023
Beste , bedankt voor je feedback! Wat vevelend om te horen dat jij jouw bestelling niet hebt ontvangen. Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, helaas zijn wij in dit soort situaties afhankelijk van derde partijen zoals Post-NL . Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit .
23 mei 2023
Ik kom niet van jullie reclame spam af!! Heb me al 100x afgemeld voor reclame, maar jullie doen hier niets mee
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback! Wat jammer om te lezen dat jij je wilt uitschrijven van onze nieuwsbrief. De uitschrijven link werkt helaas niet goed, onze excuses voor het ongemak. Ik heb je e-mailadres op de lijst gezet om te verwijderen. De afdeling die hiervoor verantwoordelijk is zal contact met je opnemen per e-mail. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit .
19 mei 2023
Ik heb vorige week omega 3 besteld en wel een bevestigings mail ontvangen maar nog steeds geen verzendcode!!!! En ook niet dat het vertraagd is! Helemaal niets meer vernomen. Wel deze enquête ontvangen, dan zou je toch denken dat mijn pakketje allang verzonden moet zijn…..
1 jun 2023
Goed dat je contact opneemt maar vervelend dat er iets is misgegaan met je bestelling! Onze excuses voor het ongemak, er lijkt wat fout te zijn gegaan tijdens het labelen. We hebben het aankoopbedrag van je bestelling teruggestort. We zouden je willen vragen om in het vervolg zelf een afhaalpunt in het zelfde land als je factuuradres te selecteren omdat de bestelling anders niet door wordt gezet. Dit is een maatregel die wij sinds zo'n 3 maanden geleden hebben ingesteld. Alvast bedankt! Groetjes, Team Body&Fit
18 mei 2023
Beloven korting maar je krijgt niets
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback, wat vervelend om te horen dat jij geen korting hebt ontvangen bij jouw bestelling. Echter ben ik bang dat je je vergist , er is bij jouw bestelling helaas geen kortingscode gebruikt. Wanneer een product in de aanbieding is dan is de korting al verwerkt in de prijs. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
17 mei 2023

Ongezond / Gezonder

Veel van jullie producten zitten vol met suikers die niemand goed doen. Dat heeft dan niet veel meer te maken met gezond leven wat jullie toch proberen uit te stralen. Gezondere producten zijn langzaam uit het assortiment verdwenen en vervangen door jullie huismerk wat geen gelijkwaardig artikel is kwa gezond leven. Als je echt gezonder wil leven en jullie dat willen promoten biedt dan ook gezonde(re) producten aan. Daarnaast zijn jullie niet goed in het afhandelen van klachten. Geen antwoord in dit geval. Bijvoorbeeld klachten betreft producten die binnen de houdbaarheidsdatum vallen die niet meer eetbaar zijn.
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback ! De meeste producten die wij verkopen zijn laag in suikers echter zijn suikers anzich niet ongezond. Uiteraard kan je van suiker net zoals van andere voedingsstoffen wel te veel consumeren waarmee het ongezond wordt. Echter vooral in sportvoeding kunnen koolhydraten zeker van waarde zijn. Wij hebben helaas geen bericht mogen ontvangen over jouw product klacht , daarom hebben wij je zojuist een e-mail toegestuurd zodat we dit samen kunnen oplossen . Vriendelijke groeten, Team Body&Fit