Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.
De kwaliteit is in orde, echter word je voor de gek gehouden.
Wekelijks krijg je meerdere e-mails over aanbiedingen. 2e product gratis, zoveel % korting, etc., dit is allemaal dikke misleiding!
De prijzen van de producten worden telkens aangepast, waardoor de uiteindelijke prijs nauwelijks varieert.
Voorheen was dit ook soms het geval, maar niet zo extreem als nu.
Hiermee worden wij als klant alleen maar voor de gek gehouden en dit weerhoudt mij ervan om weer te bestellen. Dikke misleiding.
Uiteraard zullen ook jullie prijzen omhoog zijn gegaan, echter is dit geen excuus voor de misleiding.
Vroeger was ik vaste klant! Nu betaal ik voor het minste verzendkosten. De helft wat ik heb is er nooit. wanneer ik hulp vraag krijg ik ofwel geen reactie of duidelijk iemand die zijn job niet graag doet. promos is altijd rommel wat niemand wil. Ik bestel enkel en alleen als ik echt nood heb aan een produkt en dat zal u wel zien in mijn historie. ik bestel normaal voor gans mijn familie maar nu het minimum
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 dagen geleden
Hi, vervelend om te horen dat je dat gevoel er aan over houdt.
Wat contact met onze klantenservice betreft, ik kan geen berichten van je terugvinden. Mogelijk heb je deze verstuurd naar een incorrect mail adres. Ik zal straks een email naar je toesturen om te kijken wat we voor je kunnen doen.
Het klopt dat er momenteel inderdaad veel producten niet op voorraad zijn. Dit is terug te leiden naar een wereldwijd tekort van bepaalde grondstoffen. Ik zal dt verder toelichten in mijn email.
Groeten, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
6 mrt. 2023
Ik dacht dat die flesjes drinken met vitamines waren, maar er zit niks in. Zit ik met 42 flesjes. Ik voel mij bedonderd. Want het waren gekleurd flesjes die op Google stonden en daar zat het wel in, maar wat daar in de plaats kwam zit het niet in. Ik voel mij harstikke betreurt en ik heb maar een bijstand uitkering omdat ik kanker heb. Daar waren die flesjes voor
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
7 mrt. 2023
Wat een vervelende situatie! Goed dat je contact opneemt. We kunnen ons voorstellen dat je baalt. We zoeken graag uit welke flesjes je precies bedoelde. We hebben je een mail gestuurd om dit verder uit te zoeken en op te lossen voor je! We horen het graag. Groetjes, Team Body&Fit
Producten zijn goed.. Helaas vaak geen voorraad meer op bepaalde producten.. 'Hou mij op de hoogte'-verzoek werkt nooit..
Betalingsmogelijkheid met 'Klarna' vind ik ideaal. Zou wel leuk om in de toekomst ook met 'Sodexo'-maaltijdscheques te werken ? (Biosuperdeal.be doet het al 😉)
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
16 mrt. 2023
Het is echt ontzettend jammer dat ik met mijn Nederlandse bankrekening wonend in België, niet met Ideal kan betalen. Vooruitbetaling is wat mij betreft prima, maar omdat er tijd over heen gaat, zijn bepaalde producten dan niet meer op voorraad of de korting geld niet meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Bedankt voor de review! Fijn dat je tevreden bent met de levering en producten.
Helaas is het inderdaad niet mogelijk om met ideal te betalen vanuit België, dit is helemaal niet mogelijk vanuit ideal. Je zou eventueel ook kunnen kiezen voor bijvoorbeeld paypal en klarna, dan worden de bestellingen wel gelijk verstuurd. Je kunt hier nog aanvullende informatie vinden omtrent de betaalopties: https://service.bodyandfit.com/nl/support/solutions/80000172421
Mocht je verder verduidelijking nodig hebben, kan je altijd contact opnemen met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Vaak producten niet op voorraad. Bij de protein chips (groene verpakking) is er heel lang aangegeven dat deze weer kwam, maar dat is nooit gebeurd.
Ook zijn de producten veel duurder geworden en is het niet mogelijk om 2 kortingscodes te gebruiken.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
11 dagen geleden
Bedankt voor de review! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze voorraden. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. De smart chips is echter weer op voorraad en kan je hier vinden: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Producten/Voeding-%26-Repen/Repen-%26-snacks/Chips/Smart-Chips/p/smart-chips-low-calorie-high-protein.
Wat betreft de prijzen en de acties, we hebben inderdaad een prijsstijging gehad voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een schaarste is ontstaan aan de grondstoffen hiervoor, wat voor een enorme prijsstijging heeft gezorgd in het produceren van deze producten. Ook het transport is hierdoor kostbaarder geworden. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Waar we kunnen, proberen we nog leuke promoties en codes aan te bieden waar dit kan. Deze werken vaak bovenop huidige kortingen maar inderdaad niet met andere code. Meer uitleg kan je altijd hier vinden: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions
We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Mijn pakje is nog steeds na 5 dagen iet geleverd. Ze antwoorden niet op email berichten. Als je ze al via telefoon kan bereiken krijg je een halfslachtig antwoord. Zal de laatste keer geweest zijn dat ik een bestelling geplaatst heb.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 dagen geleden
Beste, bedankt voor je review.
Ik zie dat mijn collega's een aantal dagen geleden op je email hebben gereageerd. Zij hebben daarbij aangegeven dat PostNL ons heeft laten het pakket wel te hebben bezorgd. We hebben een onderzoek opgestart om te achterhalen waar je pakket is, maar zullen dit onderzoek af moeten wachten voordat we je verder kunnen helpen.
We houden contact!
-Team Body&Fit
Ze misleiden klanten met kortingen die niet kloppen. Ze adverteren met een korting van 40% maar de prijs van bijvoorbeeld eiwitrepen verandert niet. E er staat dan een hogere prijs boven doorgestreept wat het product nooit gekost heeft.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
8 mrt. 2023
Hi, goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback!
Wat betreft de hogere prijzen, deze zijn de afgelopen maanden inderdaad gestegen. Door wereldwijde veranderingen is het voor ons duurder geworden om uw producten te produceren, op voorraad te houden en te verzenden. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met het beste product en de beste prijzen en we evalueren voortdurend onze positie in de markt om een aantrekkelijk aanbod te doen.
Vervelend dat je de kortingen als zodanig ervaart. Het is juist ons streven om via de kortingen de prijzen zo eerlijk mogelijk te houden. De inkoopprijzen kunnen snel veranderen voor ons en doormiddel van de acties willen we de prijzen juist rond hetzelfde niveau houden zolang dat kan.
We hopen dat het zo duidelijk is en we hopen op je begrip. Mocht je nog verdere toelichting willen, kan je altijd contact opnemen met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit
Prijzen zijn extreem verhoogd meer dan andere sites. Kwaliteit van het huis merk is sterk achteruit gegaan. Vroeger was dit mijn nummer 1 website, nu kijk ik alleen nog bij jullie als andere sites uitverkocht zijn. Zonde
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
13 mrt. 2023
Bedankt voor de review! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de prijzen en de kwaliteit.
Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden.
Als je klachten hebt over de kwaliteit van de producten, kan je altijd contact opnemen met de klantenservice. We waarderen zoveel mogelijk feedback om al onze producten en onze service te kunnen verbeteren.
Nogmaals, bedankt voor de review.
Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Hadden 2 potten pindakaas besteld. Bij levering 1 pot open en alle olie en pindakaas zag op alle overige producten.
Potten pindakaas niet verpakt en plastic potten. Mail gestuurd en totaal geen reactie ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 dagen geleden
Beste, vervelend om te horen dat je nog geen reactie hebt gekregen. Door drukte lopen wij op het moment een paar dagen achter met het beantwoorden van mails. Ik heb je email teruggevonden en zal daar zodadelijk op reageren. Excsues voor het ongemak.
-Team Body&Fit
Variety pakket gekocht van whey perfection. Zou 10 verschillende smaken inzitten om uit te proberen. Zaten 4 verschillende smaken in en ook nog de standaard smaken als chocolade, aardbei en vanille.
Niet oke
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 dagen geleden
Beste, vervelend om te horen. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met de Klantenservice.
Ik zal je daarom een email sturen om dit voor je op te lossen.
Vriendelijke groet, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Fatsoenlijke prijzen zou helpen. Enige research liet zien dat een product wat ze verkopen bij de Action voor een derde van de prijs ligt. Terwijl het uit exact dezelfde Chinese fabriek komt.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
11 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de review!
Het klopt inderdaad dat wij een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden.
We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Beetje misleid door het plaatje van de Smarts pancakes dat nagenoeg identiek is aan dat van de uitverkochte Sport pancakes. Goed opletten dus als je op zoek bent naar Sport pancakes.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Ik heb besteld via een vorm van After Pay met betaling na ontvagst van Factuur.
De bestelling tot op heden niet ontvangen en ook geen factuur.
vr. gr.
Hans Groet/consument
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
15 mrt. 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat je niks ontvangen hebt.
Bij deze bestelling heb je voor overschrijving gekozen, niet voor achteraf betalen. Bij deze methode dien je eerst te betalen, voordat de bestelling verstuurd wordt. We hebben je een mail gestuurd hierover met meer uitleg hierover en om dit op te lossen!
Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Product is goed, smaakt lekker, maar prijsstijging is absurd.
Vorige bestelling was in 2021, eiwit was toen 64,- voor een emmer. Dat Is nu 119,-
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
14 mrt. 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Fijn dat je tevreden bent met onze producten maar wat vervelend dat je ontevreden bent met de prijzen.
Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden.
We hopen op je begrip. Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
6 mrt. 2023
Ik heb een bestelling besteld maar tor nu heb ik niets ontvangen nu is al bijna een week . Terwijl het moet binnen een dagje bezorgd worden ??!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
7 mrt. 2023
Goed dat je contact opneemt! Helaas geeft PostNL aan dat je bestelling beschadigd is en retour is naar ons. Excuses voor het ongemak! We zullen hier een melding van maken. Je hebt inmiddels contact gehad met onze klantenservice dus we hopen dat het zo opgelost is. Zo niet? Laat het dan vooral weten. Nogmaals excuses hiervoor! Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Zeer misleidende aanbieding 1 en 1 gratis en 2 producten extra bestellen. Ik heb 3 dingen besteld en heb niks 1 extra zoals wel vermeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
9 dagen geleden
Bedankt voor je feedback!
De actie werkt al volgt :
Voorbeeld: Wanneer 2 producten worden toegevoegd aan de winkelwagen, is het goedkoopste product gratis. Wanneer 4 producten worden toegevoegd, zijn de goedkoopste 2 producten gratis.
Klopt de korting nogsteeds niet ? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.
Vriendelijke groeten ,
Team Body&Fit .
Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Product gekocht dat volgende maand vervalt, stond geen melding bij aankoop. Wat meer uitleg/info gevraagd maar geen feedback gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
16 mrt. 2023
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend dat je een product hebt gehad met een kortere houdbaarheid. Excuses voor het ongemak! Normaal wordt dit inderdaad gemeld, dit hebben we gelijk aangepast. Sorry voor de verwarring!
We hebben je inmiddels een mail gestuurd hierover om dit verder op te lossen en horen graag van je!
Groetjes, Team Body&Fit
Veel whey producten met naturel smaak staan meestal in backorder. En dat is mij nu al meerdere keren overkomen. Dat vind ik jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
10 mrt. 2023
Hi, dat is inderdaad vervleend, zeker als het je meerdere keren overkomt.
We doen altijd ons best om producten op voorraad te houden, maar door een tekort van een aantal grondstoffen kan het zijn dat er bij je favoriete producten steeds meer tijd zit tussen nieuwe voorraaden, en door de populariteit van voedingssupplementen kan het zo zijn dat ze ook relatief snel weer zijn uitverkocht.
We werken er hard aan om hier verbetering in te brengen. Excuses voor het ongemak.
Groeten, Team Body&Fit!
Ben ontevreden over de acties niet duidelijk vind ik jammer ben al heel lang klant.Maar ik vind het niet duidelijk heel jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 dagen geleden
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de acties! Excuses als deze niet duidelijk genoeg waren. Het is overigens goed om te weten dat alle acties voorwaarden hebben. Deze kan je altijd vinden onderaan de mail en op de website: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions. Hier geven we ook een extra uitleg over hoe de actie werkt! Ik raad je aan om dit altijd te bekijken als je gebruik wilt maken van een actie. Daarnaast kan je contact opnemen met de klantenservice als het niet duidelijk is en dan kunnen we je meestal gelijk helpen! Groetjes, Team Body&Fit
Heb een bericht gestuurd voor 2pakjes te kunnen ruilen , maar ze hebben gewoon niks van hun laten horen , gewoon zielig
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 mrt. 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je bij ons besteld hebt! Maar vervelend dat je iets verkeerds besteld hebt. We hebben je de retourinformatie gemaild. Wij proberen via de mail binnen 24 uur te reageren en aangezien we in het weekend gesloten zijn, duurt dit dan dus iets langer. We hopen op je begrip en dat het zo duidelijk is. Groetjes, Team Body&Fit
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.