Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

4.925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden132.147 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

9 jul 2024
Have not received my products for over a week. The company initiated an “investigation” which lasts 5-7 working days. Their solution is for me to buy more products and then either (1) keep the other products if they get delivered eventually or (2) fill out a refund form once they have finalized their investigation. Why should I be inconvenienced for something that is not my problem?
10 jul 2024
Hi, good afternoon, Thank you for your message and apologies for the fact that something went wrong with the delivery of your order. This is very unfortunate. We honestly do our very best together with PostNL to get our packages delivered on time. I just checked for you and I see there is a ticket created. Today we will get back to you to solve the problem accordingly. Again our apologies for the inconvenience. Wishing you a nice day! Team Body & Fit

Alleen bij hoge korting kopen

Tot 2-3 jaar terug prima prijs-kwaliteitverhouding. Daarna kwamen er nieuwe verpakkingen en zijn de prijzen werkelijk de pan uit gerezen. Zelfs bij de beste aanbieding is de prijs een stuk hoger dan de oorspronkelijke prijs voor bijvoorbeeld de vegan eiwitpoeders.
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Helaas zijn de prijzen voor eiwitten enorm gestegen door de toenemende vraag wereldwijd. Daarnaast zijn de kosten van inkoop, transport en productie ook gestegen. Ondanks dit proberen wij om de prijs zo eerlijk mogelijk te houden gezien de huidige markt en onze concurrenten. Hopelijk heb ik zo iets meer duidelijkheid kunnen geven. Hele mooie dag vandaag! Team Body & Fit
Levering snel geleverd, juiste producten, jammer dat je geen samples meer cadeau krijgt of een shaker voor als je voor een zekere bepaalde bedrag aan proteine koopt etc, andere bedrijven doen dat wel
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemiddag, Bedankt voor je review en bericht. Wat jammer dat je misschien nu net een leuke actie hebt misgelopen. Ik raad je dan ook aan om je aan te melden voor de nieuwsbrief en hou ook onze socials in de gaten. Op onze socials communiceren wij ook altijd leuke acties. Mooie dag vandaag! Team Body & Fit
De kortingen werken niet bij mijn iphone dus ik moet altijd bellen ik heb t zelfde bij Nespresso dus dat zal zelfde soort issue zijn. Verder heb ik dat niet ik bestel veel online
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat gek dat de codes niet werken op je iPhone. Maar gelukkig lukt het uiteindelijk wel als je contact hebt gehad met de Customer Service. Mooie dag! Team Body & Fit
De bestelling neemt altijd een grote omweg. Als voorbeeld het pakket is nu terug bij body en fit zonder dat het ooit is afgeleverd op het afgesproken leveradres
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemorgen, Bedankt voor je review en bericht. Excuses dat het mis is gegaan met de levering. Uiteraard begrijpen wij dat dit uitermate frustrerend is. Wij doen er samen met onze bezorgpartner alles aan om pakketten volgens afspraak te bezorgen. Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor bezorging misgaat maar dat neemt niet weg dat het voor onze klanten heel vervelend is als het misgaat. Nogmaals excuses. Groeten, Team Body & Fit
Ik heb mijn product nog niet gehad en weet niet bij welke postal ik het moet ophalen. Dus...communicatie is zeer belangrijk.
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Heb je je producten inmiddels wel ontvangen? Is dit niet zo, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Customer Service, zij hebben meestal goede oplossingen. Mooie dag vandaag! Groeten, Team Body & Fit
JD
J D.
Stavoren
6 jul 2024
Ik had een doos repen besteld. maar deze zijn wel heel kort op datum. Moet binnen 8 dagen 15 repen verslinden.
9 jul 2024
Hi, goedemorgen, Bedankt voor je review en bericht. Wat vervelend om te lezen dat er een probleem is met de houdbaarheidsdatum, excuses hiervoor. Ik wil je adviseren om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen ongetwijfeld met een gepaste oplossing komen. Groeten, Team Body & Fit
Er is teveel reclame terreur in deze hebzucht ;hedonistische wereld.
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemorgen, Wij begrijpen dat je de reclame en nieuwsbrieven niet kunt waarderen. Als je contact opneemt met de Customer Service, dan kunnen zij je volledig verwijderen van de mailinglijsten. Mooie dag vandaag! Team Body & Fit
Te duur geworden, geen geschenk meer bij afrekenen was jaren zo
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat betreft de prijzen van onze producten, deze zijn inderdaad gestegen, dit door de toenemende vraag naar proteïnen wereldwijd, waardoor de prijs enorm gestegen is. Daarnaast zijn de kosten van ingrediënten in het algemeen enorm gestegen en dan niet te vergeten de kosten van productie en transport. Ondanks dit alles proberen wij onze producten zo eerlijk mogelijk te verkopen, ook ten opzichte van onze concurrenten. Wat betreft de geschenken, wij hebben nog altijd leuke acties, alleen variëren deze wekelijks, de ene keer is het korting op producten, de andere keer is het een gratis shaker of een gratis product. Om hiervan op de hoogte te blijven raad ik je aan om je aan te melden voor onze nieuwsbrief en om onze socials in de gaten te houden. Hopelijk heb ik zo meer duidelijkheid kunnen geven, maar heb je nog vragen, aarzel dan niet om een bericht achter te laten of om onze Customer Service te contacten. Mooie dag vandaag! Team Body & Fit
11 jul 2024
de prijzen kunnen verbeteren, service is goed
12 jul 2024
Hi, bedankt voor je review. Wat betreft de prijzen doen wij onze uiterste best om deze zo eerlijk mogelijk te houden. Echter ontkomen wij er ook niet aan dat wij prijzen moeten verhogen en dit simpelweg vanwege de toenemende vraag naar whey protein en de toenemende kosten van ingrediënten, productie, transport enzovoorts. Hopelijk heb ik je zo iets meer duidelijkheid kunnen geven over de prijsstelling, maar heb je nog vragen dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze Customer Service. Hele mooie dag vandaag! Team Body & Fit
13 jul 2024
Ik heb een besteld product niet ontvangen.
Antwoord van Body&Fit NL
Hi goedemiddag, Bedankt voor je review en bericht en natuurlijk nogmaals excuses voor het ongemak mbt de levering van je bestelling. Gelukkig is het uiteindelijk goed opgelost door onze Customer Service. Mooie dag! Team Body & Fit
MG
4 jul 2024
Klantenservice is waardeloos.
5 jul 2024
Hi, goedemorgen, Bedankt voor je review en wat jammer dat je onze klantenservice hebt ervaren als waardeloos. Onze excuses hiervoor. Wij doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en om zo goed mogelijke service te bieden, echter zijn wij in sommige gevallen gebonden aan bepaalde processen, die soms wat tijd innemen Helaas ben jij hiervan de dupe geworden en dat is natuurlijk enorm vervelend. Nogmaals excuses hiervoor. Hele mooie dag vandaag! Team Body & Fit
nvt
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Jammer dat je niet geheel tevreden bent. Is er iets dat wij voor je kunnen doen? Zo ja, dan adviseer ik je om contact op te nemen met de Customer Service of om een reactie hier achter te laten. Mooie dag! Team Body & Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemiddag, Wat ontzettend vervelend dat het zo misgaat met de kortingen. Oprechte excuses hiervoor. Neem alsjeblieft nogmaals contact op met Customer Service, er zijn altijd andere mogelijkheden en oplossingen. Wij horen graag van je en kijken graag nog even verder. Mooie dag vandaag! Team Body & Fit
RO
Robin O.
Turnhout
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemorgen, Bedankt voor je review. Wij zien dat je niet tevreden bent over onze service en dat spijt ons. Als er iets is dat wij voor je kunnen doen dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze Customer Service of laat hier een reactie achter. Mooie dag vandaag! Team Body & Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Customer Service, zij hebben meestal goede oplossingen. Mooie dag vandaag! Groeten, Team Body & Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Hi, goedemiddag, Bedankt voor de beoordeling en wat spijtig dat je niet tevreden bent. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met de Customer Service, hoogstwaarschijnlijk hebben zij een hele goede oplossing. Mooie dag vandaag! Team Body & Fit
11 jul 2024
12 jul 2024
Hi, good afternoon, Thank you for your review and sorry to see that you are not satisfied with our service. Could you please inform us and maybe we can offer a fitting solution. Please reply to this message or contact our customer service, they are very willing to help you. Looking forward to your reaction. Have a great day! Regards, Team Body & Fit
2 jul 2024
3 jul 2024
Hi, bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij je misschien ergens bij kunnen helpen. Wij zien je bericht graag tegemoet. Groeten, Team Body & Fit