Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL
Beoordelingen:

5.029 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.582 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

de meest kritische beoordeling

4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

 Sorteren  
Relevantie
(132)
(56)
(144)
Resetten
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prijs kwaliteit verhouding van whey producten checken. Tegenwoordig hoeft een gemengde whey product niet overprijst te zijn. Kan stuk voordeliger. Ingewikkelde actie voorwaarden afschaffen. Stevige en eenvoudige actie/ korting is beter. Klanten vinden korting vanaf 50%-70% echt korting Reclame shirt en shake flessen standaard bijbestelling ipv kleine cadeautjes. Verder je webshop eenvoudig houden ipv te veel informatie posten.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 dagen geleden
Dank je wel voor je feedback! Wij waarderen je tips and advies enorm en zullen deze meenemen in onze verdere kwaliteitsonderzoeken om de service en producten te optimaliseren. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De banaan shake, mass perfection smaakt heel chemisch en lost niet op met de aangegeven hoeveelheid water en poeder... ik zal hem hierdoor ook niet meer drinken!... heel zonde van het geld en zal het niet nog een keer bestellen!!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
28 mei 2024
Dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat de whey protein in de smaak banaan niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Dit hoort zeker niet te gebeuren en willen het product voor je nagaan. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij het product voor je verder kunnen controleren en je te voorzien van een passende oplossing. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
CB
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Body en fit waren altijd heel snel met verzenden dat is niet meer zo. We mochten altijd een cadeautje uitzoeken, dat is ook niet meer. Prijzen reizen wel de pan uit.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Dank je wel voor je feedback! Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat de levering niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We hebben je bestelling doorgenomen en zien dat je pakket een kleine vertraging heeft opgelopen. Onze klantenservice heeft zojuist contact opgenomen en je te voorzien van een passende opossing. Wat betreft de stijging in prijzen, door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en promoties om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Hele fijne dag toegewenst, team Body&Fit
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb smart bars besteld 2 dozen met mixed taste optie. Ik heb in totaal 3 verschillende smaken gekregen van de 7 die beschikbaar zijn, dat vond ik erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service - super! De smart bar mix box bestaat uit 12 repen met minimaal 2 van onze populairste smaken. De smaken die je krijgt, hangt af van de beschikbaarheid. Mocht je verder nog vragen hebben overonze smart bar repen, laat het ons weten, we helpen je graag verder! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
25 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kwaliteit product.

Klanten service: Goed 👍 Bestellen via site: Goed 👍 Snelle service verwerken order: Goed 👍 Kwaliteit product: Minder goed 🤏
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
27 mei 2024
Dank je wel voor review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en levering. Vervelend om to horen dat de kwaliteit van het product niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we het product voor je kunnen nagaan en je eventueel te voorzien van een passende oplossing. We horen graag van je! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
25 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas ontbrak mijn cadeau, dit is de eerste keer na tig bestellingen dus kan een keer gebeuren maar alsnog jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
27 mei 2024
Dank je wel voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service!! Wat vervelend dat je het gratis cadeau niet hebt ontvangen. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice om je bestelling door te nemen en na te gaan om welk gratis kado het gaat. We kijken graag met je mee! We horen graag van je! Nogmaals dank je wel voor je review, wij waarderen het enorm! Team Body&Fit
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levering post.nl slecht, Body Fit bestelling te vroeg verzonden en niet volgens aangegeven verzenddatum
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 dagen geleden
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten! Jammer om te horen dat de zending niet op tijd is geleverd. Om je tegemoet te komen in het ongemak, hebben wij de verzendkosten voor je teruggestort. Onze klantenservice heeft zojuist via de mail contact met je opgenomen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Hele fijne dag toegewenst, team Body&Fit
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Noten met vervaldatum over 1 maand

De noten die ik bestelde zijn nog maar 1 maand goed, daarna hebben zij de vervaldatum bereikt.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 dagen geleden
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering. Vervelend om te horen dat je een zak Protein Mixed Nuts hebt ontvangen met een korte houdbaarheidsdatum. Ik zou je willen vragen, om een foto te sturen van het product met vermelding van de houdbaarheidsdatum en dan zullen wij het product voor je nagaan en terugkomen met een passende oplossing. Fijne dag toegewenst, team Body&Fit
31 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling mooi op tijd geleverd, zoals altijd, echter shakebeker van de code nooit ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
31 mei 2024
Hi, goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je nooit de shaker hebt ontvangen. In dit soort gevallen raad ik je aan om meteen contact op te nemen met de klantenservice, zij lossen het graag voor je op. Voor nu wil ik je vragen om even in je mailbox te kijken. Fijn weekend! Team Body & Fit
NF
Nicole F.
Antwerpen
21 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind die zakken voor maaltijdvervangers maar niets, liever potten
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
21 mei 2024
Dank je wel voor je feedback! Wij zijn bezig met een rebranding waarbij ook al onze verpakkingen worden aangepast. Met het oog op het milieu en het verminderen van (plastic)verpakkingsmateriaal zijn wij voor veel producten overgestapt van een plastic ton naar een zak. De producten zelf zijn echter hetzelfde gebleven. Groetjes, Team Body&Fit
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Potje was niet dicht er lag een beetje poeder op de doos
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
10 dagen geleden
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service! Vervelend dat je een geopend product hebt ontvangen, dit hoort zeker niet te gebeuren. Ik adviseer om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we het product voor je kunnen nagaan en je kunnen voorzien van een passende oplossing. We lossen het graag voor je op! Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
20 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Stuk duurder geworden en contact krijgen duurde paar dagen
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
21 mei 2024
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service. Ten eerste excuses voor het oponthoud in onze reactie. Door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Mocht je nog verder vragen hebben, adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder! Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit
KK
Koentje K.
Wijk bij Duurstede
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Negatieve reviews worden niet op de site toegelaten.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
13 dagen geleden
Dank je wel voor je feedback. De consument kan ten alle tijden een review achterlaten. Deze mogelijkheid hebben wij beschikbaar gemaakt voor onze klanten om onze service, levering en producten te kunnen verbeteren en te optimaliseren. Het is vreemd dat je review niet geplaatst is. We ontvangen graag een screenshot van de foutmelding via de klantenservice zodat we hier naar kunnen kijken. Excuses voor het ongemak, we lossen het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit.
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Sneller reageren op mails en retouraanvragen
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Dank je wel voor je feedback! Super om te horen dat je tevreden bent met onze levering en producten. Vervelend dat de terugkoppeling van de retour informatie niet optimaal is verlopen. Dit hoort zeker niet te gebeuren. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen en de retour informatie inclusief het retourlabel naar je verstuurd. Mocht je verder nog vragen hebben, adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
My order was late
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
10 dagen geleden
Thank you for your review! Great to hear you are pleased with our products! I am sorry for the delay of your delivery. According to the track and trace information, Postnl tried to deliver your package on 31 May, unfortunately as they were not able to hand over the package, Postnl delivered your parcel at a Postnl pick up point. Apologies for the inconvenience caused. Should you have further questions, please contact our customer service department. Wishing you a great day, team Body&Fit
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
3 dagen geleden
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Ik zie dat er een vertraging is ontstaan betreffende de levering. Ik adviseer om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we de levering met je door kunnen nemen en je kunnen voorzien van een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
28 mei 2024
Dank je wel voor je review! We waarderen het enorm! Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit
24 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
27 mei 2024
Dank je wel voor je review. We hebben zojuist je bestelling doorgenomen en begrijpen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit hoort zeker niet te gebeuren. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij een postonderzoek voor je kunnen opstarten om je pakket te laten traceren. We gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk je pakket zult ontvangen. We lossen het graag voor je op! Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
15 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een open doos gekregen en hun klantendienst heeft mij geen enkele info kunnen communiceren behalve het feit dat ze mij niet konden verder helpen. Ik heb dus een klacht bij PostNL ingediend en bij de lokale politie. Ik wens mijn geld terug te krijgen of exact hetzelfde bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
16 mei 2024
Beste, ik zie dat dit niet is wat mijn collega's naar jou hebben gecomuniceerd. Wij hebben aangegeven dat als je bwijs van aangifte met ons deelt we bereid zijn je verder te helpen. Mijn collega's nemen later vandaag contact op met je om dit op te lossen. Bedankt voor je geduld! -Team Body&Fit
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de 24HR Fatburn Day /Night. Van 60 tablets. Maar er sta dat je er mee zou afvallen. Maar ben al bijna 15 dagen bezig . Maar niks van resultaat van afvallen. .en stilt de honger merk ik ook niks van eerlijk gezegt. Of ik moet iets verkeerds doen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 mei 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service! Vervelend om te horen dat de 24 HR Fatburn niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Dit hoort zeker niet te gebeuren. De klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om het gebruik en dosering van het product met je door te nemen! Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit