Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.905 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

15 mei 2023
Erg duur en helemaal geen extra's meer wtf
16 mei 2023
Bedankt voor het shoppen bij Body&Fit en bedankt voor de feedback! Door wereldwijde veranderingen is het voor ons duurder geworden om uw producten te produceren, op voorraad te houden en te verzenden. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met het beste product en de beste prijzen en we evalueren voortdurend onze positie in de markt om een aantrekkelijk aanbod te doen. Hierom is er ook wat veranderd in het cadeau proces. Bij Body&Fit zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze website te verbeteren en onze klanten een betere winkelervaring te bieden. Om een vlotter afrekenproces te bieden en om ook in de toekomst scherpe en aantrekkelijke prijzen te kunnen waarborgen, hebben we het standaard cadeau-assortiment in de winkelwagenomgeving uitgezet. Momenteel bieden wij een gratis shaker aan met de code: SHAKER, van toepassing op alle bestellingen boven de 40 euro. Daarnaast krijg je op dit moment je eerste Hello Fresh box t.w.v EUR 46 gratis wanneer je je aanmeldt bij Hello Fresh. Door het verwijderen van het standaard cadeau-assortiment kunnen we ook in de toekomst betere acties en kortingen aanbieden. We waarderen je feedback en zullen ook in toekomst altijd op zoek blijven naar het verbeteren van onze service. Team Body&Fit
17 jun 2023
24 Fatburn gekocht. Helpt totaal niet!!!!
Antwoord van Body&Fit NL
Vervelend om te horen dat het product niet naar verwachting is. Echter is het belangrijk dat je bij dit product in een calorietekort zit. Dit is het belangrijkste als je wilt afvallen. Dit houdt in dat je minder calorieën gaat eten, dan dat je verbruikt. Naast het eten in een calorietekort is het voldoende water drinken, slapen en regelmatig bewegen ook erg belangrijk. De 24hr fatburn kan hierbij ondersteuning bieden maar dit is geen wondermiddel. Ik raad je aan om dus naar je calorieinname te kijken. Verschillende apps kunnen je hierbij helpen. Je kunt bijvoorbeeld denken aan MyFitnessPal. In deze app kun je je huidige gewicht, je doel, hoe actief je bent en hoe lang je er over wilt doen invullen. De app berekent dan hoeveel calorieën je mag nuttigen op een dag. https://www.myfitnesspal.com/nl/ Dit moet je minstens 6 weken goed volhouden en dan ga je hopelijk resultaten zien. Mocht je nog meer advies nodig hebben, raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit
10 jun 2023
Goede producten slechte leveringstermijn
13 jun 2023
Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je tevreden bent met de producten maar vervelend om te horen dat de levering niet naar wens was. Je bestelling was vertraagd en geleverd bij een afhaalpunt. Excuses voor het ongemak! Vanwege drukte bij PostNL duurt het iets langer dan je van ons gewend bent. We maken hier een melding van bij PostNL. Nogmaals, onze excuses! Groetjes, Team Body&fit
26 nov 2023
Veel te zoet. Ongezond zoet, die repen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat de smaak niet goed is bevallen. Toffee is natuurlijk een zoete smaak dus dit is ook een wat zoetere reep. De repen worden gezoet doormiddel van sucralose wat door sommigen als intens ervaren kan worden. Mocht je een nieuw product willen proberen en niet helemaal zeker zijn over de eigenschappen dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Dan geven wij hier graag advies in. Groet, team Body&Fit
23 jul 2023
De levering heeft vertraging twee dagen
25 jul 2023
Hoi, goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Ik zie dat je bestelling helaas was vertraagd bij PostNL vanwege drukte. Onze oprechte excuses hiervoor, we zullen er een melding van maken! We hopen dat je bestelling verder wel in goede orde ontvangen is. Zo niet? Laat het vooral weten! Groetjes, Team Body&Fit
7 jul 2023
Produkten zijn goed maar best wel duur
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Wat betreft de prijs, wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
RK
Pakket na een week nog niet ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je al zo lang wacht op jouw pakketje. Gelukkig zie ik dat je het pakketje inmiddels afgehaald hebt van het pick-up point. Ik wens je veel plezier van de bestelling! Groet, team Body&Fit
22 nov 2023

Bestelling nog altijd niet onvangen

Bestelling nog altijd niet ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen had. Gelukkig zie ik dat je de bestelling inmiddels hebt afgehaald van het PostNL punt. Wij wensen je veel plezier van de bestelling. Groet, team Body&Fit
18 mei 2023
Beloven korting maar je krijgt niets
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback, wat vervelend om te horen dat jij geen korting hebt ontvangen bij jouw bestelling. Echter ben ik bang dat je je vergist , er is bij jouw bestelling helaas geen kortingscode gebruikt. Wanneer een product in de aanbieding is dan is de korting al verwerkt in de prijs. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
16 jul 2023
Geen nepdeals aanbieden aan klanten!
24 jul 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met ons. Dat vinden we natuurlijk erg jammer. Er was wat onduidelijkheid over een actie. Zoals mijn collega's hebben uitgelegd, hebben wij elke week verschillende acties. De acties op de losse producten en de combideals moet je los van elkaar zien. Vandaar dat de combideal gebaseerd was op de originele prijs van het product. We hopen dat dit het wat duidelijker maakt! Mocht je in het vervolg nog vragen hebben over een van onze promoties, stel ze dan gerust. Excuses voor de verwarring! Groetjes, Team Body&Fit
5 jun 2023
Goede producten maar heel veel spam
9 jun 2023
Beste, bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je onze berichten als zodanig ervaart, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Als je je wil afmelden voor de nieuwsbrief kun je contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je dan graag verder! Groeten, Team Body&Fit
PB
peter b.
sint lievens houtem
24 aug 2023
Te duur en geen gratis samples meer
28 aug 2023
Bedankt voor de review! Wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
6 jun 2023
I don’t know where is my order yet
9 jun 2023
Hi, I see you've already contacted our customer support. It appears to be a mistake from PostNL. We've contacted them to find out what happened to your parcel. As soon as we have any information we will resolve this for you. We'll be in touch! -Team Body&Fit
Product is niet naar verwachting
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat een van de bestelde producten niet naar verwachting is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan met de verstreken gegevens helaas geen contact vinden met de klantenservice. Mocht dit nog niet gedaan zijn, dan raad ik aan om met hen contact op te nemen. Dan kijken zij hier graag naar voor je. Body&Fit
13 sep 2023
De bezorging door DHL is slecht.
BO
Bas O.
Puttershoek
13 jul 2023
voorraad beheer moet veel beter!
24 jul 2023
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kunt eventueel contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden! Groetjes, Team Body&Fit
9 nov 2023
Prijzen zijn te hoog tov winkel
14 jul 2023
I haven’t received my order yet
24 jul 2023
Thank you for the review! Sorry to hear your order was delayed! We started an investigation and the package was delivered at the pick up point on the 18th of july. Our apologies for the delay and the inconvenience. It has now been picked up by you so we assumed everything is good now. If not? Please let us know! Team Body&Fit
3 mei 2023

Levering.

Niet zoals beloofd afgeleverd.
4 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat de levering niet naar wens is. Vanwege de drukte rondom koningsdag waren sommige bestellingen bij PostNL helaas vertraagd. Excuses voor het ongemak! We hopen dat de bestelling verder naar wens is. Zo niet? Laat het vooral weten! Groetjes, Team Body&Fit
28 jun 2023
Teveel suiker in de produkten.
29 jun 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze producten. We horen hier graag meer over. Je kunt hier wat meer informatie achterlaten of contact opnemen met de klantenservice. We horen het graag zodat we de feedback kunnen meenemen om onze producten en service te verbeteren! Groetjes, Team Body&Fit