Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.934 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Product is niet naar verwachting
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat een van de bestelde producten niet naar verwachting is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan met de verstreken gegevens helaas geen contact vinden met de klantenservice. Mocht dit nog niet gedaan zijn, dan raad ik aan om met hen contact op te nemen. Dan kijken zij hier graag naar voor je. Body&Fit
Product is nog niet geleverd
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je jouw bestelling niet ontvangen had. Gelukkig zie ik dat er contact is geweest met de klantenservice en dat dit inmiddels is opgelost. Team Body&Fit

Had meer van verwacht !!

Had meer van de creatine verwacht qua smaak. Het is smaakloos en de whey protein heb ik betere variant geproefd. Ik heb de smaak chocolade cream. Het viel allemaal voor mij een beetje tegen..
Verkeerd product is gestuurd en het is niet mogelijk om het te ruilen voor het juiste product. Retour sturen is de enige mogelijkheid, maar dan komen de actievoorwaarden te vervallen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je een verkeerd product ontvangen hebt. Ik zie dat het product geretourneerd is en dat het aankoopbedrag is teruggestort. Mocht je hierdoor een promotie misgelopen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dan lossen wij dit graag voor je op. Body&Fit
Because I didn't get my package and no one take a responsibility about it. I waste my money
Antwoord van Body&Fit NL
Hi there, Thank you for the feedback. I am very sorry to hear that you have not received your order. Have you contacted our customer service team? They would be more than happy to assist you with this issue. Team Body&Fit

later dan gepand en houdbaarheidsdatum overschreden

Mijn bestelling kwam 3 dagen later aan dan gepland en bepaalde producten hadden maar 1 dag nodig om te vervallen (houdbaarheidsdatum is overschreden na 1 dag) levering was op 30/11/23 en houdbaarheidsdatum 1/12/23
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar verwachting was. Gelukkig zie ik dat er contact is geweest met de klantenservice en dat dit inmiddels opgelost is. Groet, team Body&Fit

Low Calorie Meal Poeder Smakeloos

Aan de Low Calorie Meal poeder zit totaal geen smaak. Kan de banaansmaak er niet in terug vinden. Textuur is ook niet fijn De kant-en-klare maaltijdvervangende flesjes & repen zijn prima, alleen jammer dat in de Mix-box repen geen caramel zit, alleen cookie & chocola. Als ik dat had geweten, had ik gewoon de caramel besteld.
Mijn drankjes waren rot
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je een klacht had over een van onze producten. Gelukkig zie ik dat er cotact is geweest met onze klantenservice en dat dit inmiddels is opgelost. Groet, team Body&Fit
3 dec 2023

Getracht contact te leggen

Ik heb een mail gestuurd naar het contacf ivm een foutief adres. Tot op hede nog geen reactie...
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je per ongeluk een foutief adres ingevoerd had en dat je geen reactie kreeg op de mail. Door de nog aanslepende Black Friday drukte kan het momenteel helaas wat langer duren voordate je reactie hebt van ons dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is geweest. Helaas is het wijzigen van het lever adres nadat de klant de bestelling heeft geplaatst niet mogelijk. Wel kan je deze zelf wijzigen via de track&trace link van PostNL. Gelukkig zie ik dat dit gelukt is. Groet, team Body&Fit
Zijn product het is goede kwaliteit Maar heb zelf een ding en vind ik slecht Soms koop we paar dingen van €200 En Ze durven niet eens cadeautje van €1 geven kijk maar bij XXL zijn een van best website elke keer dat ik bij hun gaan bestellen krijg ik wat ,
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk om te horen dat te spreken bent over de kwaliteit van onze producten. Dit vinden wij belangrijk. Daarnaast geef je aan het jammer te vinden dat je bij je grote order je geen cadeautje ontvangt. Echter hebben wij regelmatig promoties voor cadeautjes voor bij grotere orders. Zo kan je momenteel een gratis metalen shaker ontvangen bij orders van boven de 60 euro met de code SHAKEIT Groet, team Body&Fit
RK
Pakket na een week nog niet ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je al zo lang wacht op jouw pakketje. Gelukkig zie ik dat je het pakketje inmiddels afgehaald hebt van het pick-up point. Ik wens je veel plezier van de bestelling! Groet, team Body&Fit
No one is answering to my emails. Unfortunately, very unprofessional
Antwoord van Body&Fit NL
Hi there, Thank you for the feedback provided. I am sorry to hear you did not receive a timely response to your email. Because of the high volume of contacts during and following Black Friday, it can take a little longer than expected for us to get back to emails. Luckily I see you have received a response in the meantime. Team Body&Fit
Reclame en aanbiedingen van %50 tot %80 op producten van Body en Fit (((100% onwaarheden en misleidend))) verhogen de basis prijzen op website dubbel tijdens de aanbieding! Onwaarheden/ aanbieding misleidend adverteerder bij body en fit zogenaamde eigen merk; (Body en Fit) Whey Essential en Whey Isolate XP van €200 naar €100. (Body en Fit BV) oplichterij nr1👍🏼
Voorraad niet ok
Black friday was geen black friday. Ik betaalde 10 euro meer dan vorige maand.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je weer bij ons besteld hebt. Ook buiten Black Friday hebben wij wekelijkse promoties. Het kan dus zo zijn dat je een maand geleden een product hebt besteld in een voordelige promotie. Groet, Body&Fit
Late leveringen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden was over de levering. Ik zie dat jij jouw bestelling de volgende dag ontvangen hebt zoals aangegeven. Klopt het daarom dat jouw feedback gaat over het feit dat de bestelling laat op de avond geleverd is? Dan geef ik de feedback door! Groet, team Body&Fit
26 nov 2023
Veel te zoet. Ongezond zoet, die repen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat de smaak niet goed is bevallen. Toffee is natuurlijk een zoete smaak dus dit is ook een wat zoetere reep. De repen worden gezoet doormiddel van sucralose wat door sommigen als intens ervaren kan worden. Mocht je een nieuw product willen proberen en niet helemaal zeker zijn over de eigenschappen dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Dan geven wij hier graag advies in. Groet, team Body&Fit
25 nov 2023
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Mocht je specifieke feedback hebben omtrent wat wij kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. Groet, team Body&Fit