Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
11 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd.
Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.
Body en fit niet bereikbaar.
Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.
Ik heb een open doos gekregen en hun klantendienst heeft mij geen enkele info kunnen communiceren behalve het feit dat ze mij niet konden verder helpen. Ik heb dus een klacht bij PostNL ingediend en bij de lokale politie. Ik wens mijn geld terug te krijgen of exact hetzelfde bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 dagen geleden
Beste, ik zie dat dit niet is wat mijn collega's naar jou hebben gecomuniceerd. Wij hebben aangegeven dat als je bwijs van aangifte met ons deelt we bereid zijn je verder te helpen. Mijn collega's nemen later vandaag contact op met je om dit op te lossen.
Bedankt voor je geduld!
-Team Body&Fit
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Pakje vermist...
Niet bij buren, niet in afhaalpunt.
Waar werd het geleverd?
Mail gekregen dat het 10 dagen kan duren om na te vragen bij de chauffeur... die moet toch iets genoteerd hebben?
In afwachting dus van meer nieuws.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 dagen geleden
Beste, zoals aangegeven in ons contact doen wij op dit moment onderzoek met PostNL om te achterhalen wat er met het pakket is gebeurt. De chauffeur heeft geen verdere inforamtie achtergelaten dan wat je terug ziet in de Track & Trace, vandaar dat dit onderzoek nodig is.
We nemen snel contact op met je om dit voor je op te lossen, dat zullen wij altijd doen.
Bedankt voor je geduld!
-Team Body&Fit
Dank je wel voor je review! Wij begrijpen dat er iets mis is gegaaan met de levering van je bestelling. Ik zie dat onze klantenservice contact met je heeft opgenomen en zij zijn momenteel in afwachting van jouw ingevulde postverklaring. Zodra de verklaring is ingevuld en is teruggestuurd, kunnen wij de producten voor je naleveren.
Mocht je in de tussentijd vragen hebben, adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice.
Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.