Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.988 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

23 nov 2023
We hebben een proefpakket besteld. Er zatten 4 soorten in in plaatst 10.
22 nov 2023

Bezorging zoals aangegeven maar vies

Bezorging zoals aangegeven, maar bah wat is ie vies. Blijft poederig en wil niet oplossen.
22 nov 2023

Bestelling nog altijd niet onvangen

Bestelling nog altijd niet ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen had. Gelukkig zie ik dat je de bestelling inmiddels hebt afgehaald van het PostNL punt. Wij wensen je veel plezier van de bestelling. Groet, team Body&Fit
Minder stijle prijsverhoging
Broodmix is echt te duur
19 nov 2023

Een bestelling niet ontvangen ze laten u vallen als stront

Eens je uw bestelling niet ontvangt maar wel betaald hebt laten ze u vallen, moeilijk om hen rechtsreeks te bereiken ,je wordt steeds aan het lijntje gehouden, zelfs op deze email kan je niet repleyen, ze bombarderen u steeds meer om meer met mailings waarop je niet kan antwoorden en zelfs moeilijk kunt uitschrijven ...De technologie staat niet stil, zeker als het gaat om poen te verdienen en weinig service aanbieden ...
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je de ervaring hebt dat wij je "laten vallen" wanneer je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig zie ik dat het pakket uiteindelijk toch terecht is! Ik wens je veel plezier van de bestelling. Groet, team Body&Fit
19 nov 2023
Jullie blijven maar reclame sturen ook als je je uitschrijft voor alle reclame. Heel irritant
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je nogsteeds reclame ontvangt. Ik heb je handmatig opnieuw uitgeschreven voor de nieuwsbrief. Houd er rekening mee dat je om technische redenen nog tot 2 weken de nieuwsbrief kan ontvnagen. Team Body&Fit
MM
Mikey M.
Amsterdam
18 nov 2023
Didn’t receive the confirmation email the phone number of the customer service is unavailable; and the gift was broken when I opened the package. I used to buy the protein on bodyenfit but compare to several years ago, this company has changed a lot… and disappointed
21 nov 2023
Thank you for the feedback. I am sorry to hear you had trouble reaching us. Due to unforeseen circumstances the phoneline was indeed temporarily offline. This has been resolved in the meantime. We are sorry to heat about the gift being broken. We have reached out to you to see if we can resolve this. Looking forward to hearing from you. Team Body&Fit
18 nov 2023
Ik heb niet de zelfde resveratrol gekregen als op de afbeelding. Maar een goedkopere variant. Vind ik gewoon slecht eerlijk gezegd
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je in de veronderstelling bent dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Gelukkig kan ik je mededelen dat dit het juiste product betreft. Swanson heeft onlangs de verpakking gewijzigd waardoor deze een iets andere look heeft gekregen en ik zie dat de afbeelding op onze website nog niet is aangepast. Ik ga vragen of deze aangepast kan worden. Wij verkopen maar 1 variant van dit product. Groet, team Body&Fit
EF
e f.
wijchen
18 nov 2023

te veel schommelingen met de prijzen

te veel schommelingen met de prijzen, klanten voor de gek houden
17 nov 2023
Goedemorgen, volgens post NL heb ik mijn pakketje ontvangen op 14-11-2023 12.35 met track & trace 3SBODY019274816 , maar ik heb NIETS ontvangen! Als ik dan via post NL opzoek dan krijg ik de info pakket (nog) niet gevonden. Spijtig ik werk veel met post bedrijven, de eerste keer met jullie en nu heb ik betaald en niets gekregen. Kunnen jullie eens informeren bij Post NL wie heeft getekend voor dit pakket, en vooral waar ze hebben geleverd? Ook geen 'niet thuis briefje' Gekregen. mvg Patrick Pat@BLC.be
16 nov 2023
Ik heb mijn pakketje niet toegekregen, hoewel we heel de dag thuis waren. Heb geen bericht gekregen over waar mijn pakje zich bevind.
16 nov 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, heb gekozen voor afgelopen vrijdagavond aflevering met extra betaling maar nog steeds niks!
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat wij de betaling voor deze bestelling nog niet ontvangen hebben. Ik zie dat je voor betalen met Ideal had gekozen. Het lijkt er op dat er bij ideal iets mis is gegaan tijdens de overschrijving. Ik raad je aan om te controleren of het bedrag daadwerkelijk van de rekening is geschreven. Ik vermoed dat dit niet is afgeschreven. In dat geval kan je de bestelling het beste opnieuw plaatsen. Mocht het bedrag wel zijn afgeschreven dan raad ik aan om contact op te nemen met de klanternservice. Dan helpen wij jouw graag verder. Groet, team Body&Fit
15 nov 2023

Bestelling

Ik heb nog niets gehad dus kan niet beoordelen
HW
herman W.
Wetteren / België
14 nov 2023

klacht

Geachte, Een week geleden heb ik een bestelling gedaan bij Body&Fit ( NLBE76919210 - 3S BODY069711521 ) Tot nu toe niets geleverd noch ontvangen! Ik heb wel op 8 nov. een mail gekregen van Post NL om 20:43 dat het pakket was geleverd op mijn adres,alhoewel thuis zijnde( nog al laat op de dag hé ) Niets dus.Ik dacht dit komt morgen wel,...ook niet. Buren weten ook van niets. Volgens mij gaat Post NL zwaar in de fout maar blijft Body&Fit verantwoordlijk voor de levering. Ik wil hen daarvan verwittigen maar heb geen mailadres. Wat moet ik nu doen ten einde raad. Kunt u Body&Fit op de hoogte brengen voor een oplossing of zoals dikwijls geen respons op mijn klacht. Ik ben benieuwd ! groeten, Herman Wouters (hermanwout@gmail.com)
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is met de klantenservice en dat er een onderzoek is gestart bij PostNL naar jouw bestelling. Zodra wij terugkoppeling hebben nemen wij direct contact met je op. Groet, team Body&Fit
MG
Mia G.
Brugge, Belgium

Valt nog te bekijken

Bestelling was vrij snel geleverd. Ik heb echter al 2 vragen gesteld via het webformulier zonder enige reactie (een over beschadigd product en een over sample mogelijkheid)
Ik heb mijn pakketje niet volledig ontvangen en krijg hierop geen antwoord
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling niet volledig ontvangen hebt en dat je geen antwoord krijgt op jouw berichten. Het lijkt er op dat wij de eerste mails niet goed ontvangen hebben. Gelukkig zie ik dat er inmiddels reactie is van onze klantenservice. Excuus voor de late reactie. Groet, team Body&Fit
Ik heb geen paket ontvangen
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat jij jouw order niet ontvangen hebt. Helaas lijkt het er op dat jouw pakketje zoek is geraakt bij PostNL. Gelukkig zie ik dat er contact is geweest met onze klantenservice en dat dit probleem inmiddels opgelost is. Groet, team Body&Fit
Veel te duurt in vergelijking met andere shops. Prijzen kunnen beter.
12 nov 2023

Niet optimaal

Er is mij €10,- welkom belooft bij inschrijving…. Alles gedaan , maar geen €10,-? Bij de laatste bestelling zou ik een gratis shaker krijgen bij invoer van code en boven bepaalt bedrag , ook gedaan maar geen shaker bij de bestelling
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat er iets niet helemaal goed lijkt te zijn gegaan met de verwerking van de kortingscodes. Wij hebben je hier een mail over gestuurd zodat wij dit samen op kunnen lossen. Wij zien graag uit naar je reactie. Groet, team Body&Fit