Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.222 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Getracht contact te leggen

Ik heb een mail gestuurd naar het contacf ivm een foutief adres. Tot op hede nog geen reactie...
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je per ongeluk een foutief adres ingevoerd had en dat je geen reactie kreeg op de mail. Door de nog aanslepende Black Friday drukte kan het momenteel helaas wat langer duren voordate je reactie hebt van ons dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is geweest. Helaas is het wijzigen van het lever adres nadat de klant de bestelling heeft geplaatst niet mogelijk. Wel kan je deze zelf wijzigen via de track&trace link van PostNL. Gelukkig zie ik dat dit gelukt is. Groet, team Body&Fit
Voorraad niet ok
25 nov 2023
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Mocht je specifieke feedback hebben omtrent wat wij kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. Groet, team Body&Fit
24 nov 2023
23 nov 2023
We hebben een proefpakket besteld. Er zatten 4 soorten in in plaatst 10.
22 nov 2023

Bezorging zoals aangegeven maar vies

Bezorging zoals aangegeven, maar bah wat is ie vies. Blijft poederig en wil niet oplossen.
Minder stijle prijsverhoging
Broodmix is echt te duur
EF
e f.
wijchen
18 nov 2023

te veel schommelingen met de prijzen

te veel schommelingen met de prijzen, klanten voor de gek houden
15 nov 2023
Betaald voor zelfde dag bezorging. Komt de volgende dag binnen, kan gebeuren natuurlijk. Maar dat ze totaal niet te bereiken is niet van deze tijd. Uiteindelijk algemene e-mail gekregen maar nog geen antwoord op mijn vraag. Nooit problemen met ze en altijd netjes bezorgd, maar als er dan iets mis gaat, niet verwachten dat ze reageren. Gelukkig zijn er genoeg andere webshops.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat PostNL zich niet aan de voor betaalde levertijd heeft kunnen houden voor jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuus dat het even heeft geduurd voor je reactie had van ons. Door onverwachtse drukte duurt het momenteel wat langer voor je reactie hebt dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat je inmiddels reactie hebt gehad en dat de gemaakte verzendkosten zijn teruggestort. Fijn dat wij dit zo op hebben kunnen lossen. Groet, team Body&Fit
MG
Mia G.
Brugge, Belgium

Valt nog te bekijken

Bestelling was vrij snel geleverd. Ik heb echter al 2 vragen gesteld via het webformulier zonder enige reactie (een over beschadigd product en een over sample mogelijkheid)
Veel te duurt in vergelijking met andere shops. Prijzen kunnen beter.
11 nov 2023
Helaas valt het product qua smaak erg tegen. Het neemt geen enkele smaak van de bijgevoegde ingrediënten aan. Het is meer opvulling. Vreemde textuur.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en jammer om te horen dat het product is tegengevallen. De Smart Pasta die je hebt besteld is gebaseerd op conjac en havervezel. Deze bevatten van zichzelf niet echt smaak. Het is dus inderdaad lekkerder om deze te gebruiken in een pasta met bijvoorbeeld een saus om het gerecht op smaak te brengen. Mocht je graag meer advies hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Groet, team Body&Fit
10 nov 2023
Prijzen
10 nov 2023

Snelle levering, gescheurde zak

Snelle levering! Alleen was 1 vd zakken smart protein de scheurrand vanaf waardoor de hele doos vol zat moet de poeder…. Wat voor veel troep veroorzaakte
9 nov 2023
Prijzen zijn te hoog tov winkel
7 nov 2023
U postman heeft niet naar mijn deur gebeld terwijl ik thuis was,maar heeft in plaats daarvan direct aan winkel naast mijn straat de paket bezorgt! Graag woordje hebben met jullie courier.
RS
R S.
Zeewolde
7 nov 2023
Blijft erg duur, zogenaamde acties zijn sigaar uit eigen doos. Adviesprijzen zijn enorm opgetrokken, waardoor kortingen van 60% echt misleidend is. Beschikbaarheid is ook bedroevend, wacht al maanden op een product wat maar niet op voorraad komt. Ik benklaar met Body en Fit.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat je onze prijzen en promoties als misleidend ervaart. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij nemen deze feedback zeer serieus en zullen deze intern bespreken. Helaas zijn de prijzen vanwege meerdere wereldwijde ontwikkelingen de afgelopen tijd enorm gestegen. Wij analyseren constant wat de beste prijs is die wij onze klanten kunnen bieden. Dit zie je terug in onze wekelijke promoties. Groet, team Body&Fit

Onbeantwoorde mails

Verschillende mails gestuurd die totaal onbeantwoord gebleven zijn. Niet serieus voor een bedrijf zoals Body & Fit en al zeker niet tov een reguliere klant.
4 nov 2023
verzwndkosten zijn te hoog, producten zijn goed