Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.877 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Hard & taai

De eiwit repen zijn normaal erg lekker, maar ik vind de vegan cookie dough veel te hard en taai; je komt er bijna niet doorheen. Voortaan weer een andere voor mij 👍🏻
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk om te horen dat je onze eiwitrepen erg lekker vindt en wat vervelend om te horen dat de Vegan Protein Bar is tegengevallen. Ik geef de feedback door! Body&Fit
18 jan 2024

Teleurgesteld

Bij het bestellen stond er dat er enkele gratis producten zoals een proteïne bar bijgeleverd zou worden. Toen de bestelling aankwam zat er niets extra bij. Jammer.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat je teleurgesteld was met de levering. Het lijkt er op dat het hier gaat over de promotie voor de korting en het welkomst pakket voor bij de eerste bestelling na het aanmelden voor de nieuwsbrief. Om deze promotie te verzilveren dient wel de kortinscode ingedient te worden. Deze code ontvang je na het bevestigen van je email adres wanneer je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief. Mochten wij hier bij kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Body&Fit
Ik word compleet dood gegooid met nieuwsbrieven over proteine poeder waar ik mij niet voor aangemeld heb.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je bericht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zouden je willen vragen te reageren op één van deze nieuwsbrief mails met het verzoek om je uit te laten schrijven, of onder op de pagina van zo'n mail te klikken op 'afmelden', zodoende ontvang je binnenkort geen mails meer van ons. Body&Fit

Smaak is veranderd

Ik bestel altijd de smaak vanilla milkshake (whey perfection). Die smaakt nu opeens heel anders.

Chocolade shake niet lekker

Tot nu de chocolade shake genomen en die is niet heel lekker, hopen dat de aardbei beter smaakt!
14 jan 2024
Extra betaald voor avondaflevering maar werd dag later geleverd zonder compensatie
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. In de track&trace zie ik dat PostNL zich wel aan de avondlevering heeft gehouden maar dat het pakketje helaas 1 dag vertraging heeft opgelopen bij hen. Wij snappen dat dit frustrerend is en hebben jou hier een mail over gestuurd. Body&Fit
31 dec 2023
Vaak dingen niet verkrijgbaar en niet mogelijk om met een giftcard te betalen
Geen onzin aanbiedingen (50% korting, terwijl de prijs dubbel zo hoog is).
Er is niet iets wat er uit springt tov concurrenten. Een pot nat
13 jan 2024
Jullie zijn niet te bereiken. Kortingvoucher werkt niet
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons hebt besteld en wat vervelend dat jouw code niet wou werken. Ik heb je hier een mail over gestuurd. Ik zie dat deze review in het weekend geplaatst is. In het weekend zijn wij inderdaad gesloten en daarmee niet per direct te bereiken. Je kan ons altijd mailen via het contactformulier op de website. Dan komen wij hier zo snel mogelijk op terug. Body&Fit
JV
prijzen zijn hoog en producten zijn niet allemaal goed
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Ik zal deze doorgeven. Mocht je feedback hebben over specifieke producten, dan horen wij dit graag. Body&Fit
14 jan 2024
Vreemde geur aan de eiwitten van huismerk
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Whey eiwitten hebben van nature een geur die door velen als onaangenaam beschouwd wordt. Dit kan door toevoegingen zoals aroma's en zoetstoffen een beejte verborgen worden maar kan soms, zeker bij een grote hoeveelheid, toch een beetje naar voren komen. Mocht je in de veronderstelling zijn dat er iets niet goed is met het product, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice. Dan kijken zij hier graag naar voor je. Body&Fit
6 jan 2024
er is niet geleverd wat verwacht werd
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet ontvangen hebt wat je verwacht had. Wij zoeken dit graag uit en hebben jou hier een mail over gestuurd. Wij horen graag van je. Body&Fit
13 jan 2024

Misleiding bij prijs EN promotiecode

Misleiding bij prijs en promotiecode
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je de code als misleidend hebt ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling en ik zal de feedback doorgeven. Echter werden de voorwaarden vermeld in de mail waarin de code was ontvangen en ook op de website. Mocht je niet zeker zijn over de voorwaarden van een van onze promoties, dan kan je deze altijd checken via https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions, of door contact op te nemen met onze klantenservice. Body&Fit
31 dec 2023
Niks ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice en dat er een onderzoek is opgestart naar jouw bestelling. Wij verwachten hier spoedig terugkoppeling op te hebben. Team Body&Fit
duur
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar onze productie- en distributiekosten en naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden. Onze huidige prijzen sluiten zodoende ook aan op de dynamiek van de markt. Indien je overige vragen of opmerkingen hebt over de prijzen van onze producten kun je ons altijd contacteren via onze klantenservice! Team Body&Fit
4 sep 2023
26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.
25 okt 2023
"Bij de laatste bestelling van ruim 300 euro aan eiwit zou ik een "cadeau" Factor krijgen (als nieuwe klant). Ik krijg steeds aanbiedingen met korting als ik de nieuwsbrief accepteer als nieuwe klant. Dat ben ik dus niet echt. Maar normaal krijg ik iets van een shakebeker of iets anders bij de bestelling. Die mogelijkheid was er ook niet. Ik heb er al een mailtje over geschreven, maar krijg geen antwoord. Product is goed. Communicatie waardeloos.
2 nov 2023

Helaas niet te bereiken

De producten bevallen goed. Alleen als je bestelling niet klopt zijn ze onbereikbaar. Ben nu al één week bezig om contact te leggen met ze. Dat lukt niet of je krijgt te horen dat het te druk is en die dag het ook niet weer te proberen of ze hebben een bedrijfsuitje waardoor ze niet bereikbaar zijn. Helaas zit ik nu al een week met niet geleverde producten. Heel jammer want het word steeds moeilijker om aan te tonen dat niet alles geleverd is.