rovary.com

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden236 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2022
rovary.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Na meerdere CO2 meters te hebben gehad is de Rovary de stabielste en nauwkeurigste gebleken. En dat voor een goede prijs!

4 mei 2023
De accu die binnen 24 uur leeg is.

Beoordelingen voor rovary.com

Goed op de hoogte gehouden van de levering deze is ook volgens afspraak de volgende dag geleverd.
GM
Georges M.
Zwijndrecht
17 apr 2024

prima uitleg bij vragen ivm…

geven een prima uitleg bij vragen ivm de werking
14 apr 2024
geeen ongewenste email sturen
Na het voor het eerst inschakelen van de CO2 meter, kwamen we er snel achter, dat de luchtkwaliteit in de kamer helemaal niet goed was. Dus schrikken. Nu ventileren wij vaker en dank zij de meter is het nu lekker vertoeven in de kamer. Blij met de aanschaf van de Rovary CO2 meter.
19 mrt 2024
Sorry ik doe hier niet aan mee!! Dat is het lastige als je iets online doe , er komen altijd vragen bij.
3 mrt 2024
17 feb 2024
Voor een beoordeling moet ik een langere gebruikingstijd hebben. Dus nu nog niet
Men heeft zeer snel en accuraat gereageerd bij een verzending.
EM
Edwin M.
Strijen
Duidelijke website en snelle service

Zondagmiddag besteld en maandag geleverd. Erg blij met CO2 meter. Eenvoudige bediening.
6 jan 2024

De RV2000P , top apparaat

De RV2000P kwam keurig in een overdoos de volgende dag bij ons binnen.
27 jan 2024
hoe warm in huis hoe slechter de lucht hoe kan dat
Telefoon niet beschikbaar dat was wel een domper.
3 mei 2023

Stabiele en nauwkeurige CO2 meter

28 sep 2023
Tot dusver 5 sterren omdat het bestelproces gemakkelijk verliep en de daarop volgende levering snel (de volgende dag) ,en voorzien van extra informatie over de werking, binnen kwam. Wat er verbeterd zou kunnen? Ik zou het niet weten. De webshop is overzichtelijk en duidelijk, van de klantenservice heb ik geen gebruik hoeven maken.
Bijzonder is het contact, dat verloopt soepel en snel, de afhankelijkheid van Rovary m.b.t. buitenlandse verzenders is echter het probleem geweest. Wat zij keurig hebben opgelost. Ik heb mijn geld terug, echter nog steeds geen product wat ik wilde. Maar dat is zeker niet aan hen te wijten.