rovary.com

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden236 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2022
rovary.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 sep 2023
Tot dusver 5 sterren omdat het bestelproces gemakkelijk verliep en de daarop volgende levering snel (de volgende dag) ,en voorzien van extra informatie over de werking, binnen kwam. Wat er verbeterd zou kunnen? Ik zou het niet weten. De webshop is overzichtelijk en duidelijk, van de klantenservice heb ik geen gebruik hoeven maken.

5 nov 2023
Ik heb 2 Temp/Hygro-meters besteld, werkend met Bluetooth tot 85m. Werk zelfs niet op 15m (mogelijk door tussenliggende muur). Klacht ingediend, echter geen reactie. Wel, na bestelling gedaan te hebben, bestookt met E-mail hoe het gaat met m'n CO-meter ???? en andere ongevraagde info. Dus 85m bereik is Bullshit. Verbeter het product door WiFi toe te passen i.p.v. Bluetooth.

Beoordelingen voor rovary.com

14 apr 2024
geeen ongewenste email sturen
5 nov 2023

Temp/Hygro-meters (niet) werkend met Bluetooth.

25 nov 2023

Rovary-App werkt alleen bij telefoon lokatie AAN

Er wordt niet vermeld bij de aanschaf van de apparatuur "dat de Rovary-app alleen werkt bij toegang tot je lokatie". Nu de lokatie van mijn telefoon altijd aan , en dat alleen voor de Rovary-app. Als je dat niet wilt moet je je lokatie weer handmtig uitschakelen na het gebruik van de App.
19 okt 2023

De installatie werd uitgevoerd op…31 augustus 2023

De installatie werd uitgevoerd op andere tijd dan tijd die ik had verzocht. Ik had graag mijn voorkeur aangegeven. Ik erger me aan de lawine van e-mails en van reclame van Rovary
2 jul 2023
Levering is top. Product kwaliteit is redelijk