saniheat.nl
Beoordelingen:

265 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden966 beoordelingen in totaal  

4,42
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

29 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle verzending en goed verpakt, ook goedkoper dan andere shops. Enige minpuntje was dat er een verkeerde naam op het pakket en ook de factuur stond. Ook dat het niet met PostNL was verstuurd zoals aangegeven maar met DPD en zonder een traceercode te ontvangen. Was hierdoor wantrouwend om het pakket aan te nemen aangezien ik niet wist dat het mijn bestelling van Saniheat was. Is dus een verbeterpuntje, daardoor 4 sterren.

Meest relevante negatieve beoordeling

22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met SaniHeat te delen, in de hoop anderen te waarschuwen voor hun service. Ondanks de relatief hoge leveringskosten van €16,50, koos ik voor SaniHeat vanwege hun belofte van levering op de volgende werkdag. Hun website vermeldt duidelijk: "Voor 17u besteld, volgende werkdag geleverd". Echter, deze belofte bleek niet meer dan loze woorden. Na mijn bestelling te hebben geplaatst, ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat er , naast de duidelijke communicatie op de website voor volgende dag levering, er ergens in de kleine lettertjes staat dat de levertijd naar België eigenlijk 1-2 werkdagen bedraagt. Dit was al een onaangename verrassing, maar het werd nog erger toen mijn levering pas na 4 werkdagen arriveerde. Dit is onacceptabel en ver beneden de standaard die ik had verwacht van een bedrijf dat snelle levering belooft. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te maken met een medewerker genaamd Jan. Zijn reactie was ronduit teleurstellend. Er was geen sprake van begrip voor mijn situatie, noch enige vorm van tegemoetkoming voor het ongemak dat mij was aangedaan. Het leek hem allemaal maar normaal, wat getuigt van een gebrek aan klantgerichtheid. Door deze ervaring heb ik besloten om in de toekomst niet meer bij SaniHeat te bestellen. Ik adviseer potentiële klanten om goed na te denken voordat ze een bestelling plaatsen, gezien mijn ervaring met hun misleidende leveringsbeloftes en onverschillige klantenservice.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor saniheat.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(3)
(2)
(25)
Resetten
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet geleverd wat gevraagd wordt
Beoordeling melden
7 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
CV ketel besteld via de website, order werd geannuleerd omdat prijs niet goed zou zijn. Daarna niets meer vernomen, wachten nog op geld terug.
Beoordeling melden
30 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je krijgt twee filters toegestuurd in flinterdun papier. Nu zijn ze niet te gebruiken en helemaal ingedeukt. Wacht nog steeds op een oplossing.
Beoordeling melden
23 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
product is niet volgens de specificaties op de website product is van een andere fabrikant dan vermeld op de website
Beoordeling melden
28 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel niet geleverd voor de prijs die op de website stond
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
In een beter passende verpakking versturen.
Beoordeling melden
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levert niet op de afgesproken moment en reageert ook niet op mails wanneer je vraagt waarom er niet geleverd werd. Ik moet mijn klant gaan uitleggen waarom ik hun nieuwe toilet nog niet kan komen plaatsen.
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
4 jun 2024
Beste, Jammer dat u ons 1 ster geeft. We hebben binnen het uur nadat u een mail heeft gestuurd over uw factuur een mail teruggestuurd. Verder zover wij zien hebben wij geen mail van u mogen ontvangen. Leveringen naar België zijn 2 werkdagen zoals bij ons op de website staat vermeld. U heeft donderdag 30 mei uw bestelling geplaatst en op maandag 3 juni ontvangen omdat er een weekend tussen zit. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
19 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakje.nog steeds niet geleverd wel beloofd gisteren
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
19 jun 2024
Beste, U heeft uw bestelling op zondag 16-06 bij ons geplaatst. Wij werken niet op zondag waardoor uw order maandag 17-06 is opgepakt. Omdat u in België woont hanteren wij 2 werkdagen zoals ook bij ons op de website vermeld staat. Ik zag dat u vandaag 19-06 om 14:00 uur uw pakket heeft ontvangen. Helaas kunnen wij dit proces niet versnellen. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Langzame bezorging

Ik bestelde een vervangende stankafsluiter op woensdag, 10.43. Die zou de dag erna binnen zijn, maar niets. Ook vrijdag en zaterdag niets binnen nog. Terwijl mijn gasten in de stank zitten. Daar ben ik vrij ontevreden over.
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
7 mei 2024
Beste, Hij zou 3-5 bij u worden afgeleverd. Helaas is er iets mis gegaan waardoor hij niet is bezorgd. Als het goed is heeft u uw stankafsluiter vandaag mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Team Saniheat
12 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te laat bezorgd

Het bestelde product zou de volgende werkdag binnen zijn, maar werd toen niet geleverd. Ik heb ook geen bericht ontvangen over vertraging of wijziging leverdatum.
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
15 mei 2024
Beste, Op 9 en 10 mei waren wij gesloten i.v.m. Hemelvaartsdag. Maandag 13 mei hebben wij uw order opgepakt en is het 14 mei bij u afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
25 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
28 mei 2024
Beste, Wat is de reden waarom u ons 1 ster geeft? Misschien kunnen we u ergens mee helpen. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

De bezorging was totaal niet in te plannen voor ons

De bezorging was niet, zoals beloofd, de volgende dag. Van de bezorgdienst kreeg ik 2 dagen later het bericht dat de bezorging tussen 00:00 en 01:00u (…) zou plaatsvinden…….. uiteindelijk kwam hij om 20:00 u…..
Beoordeling melden
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellende Service en Niet Nagekomen Leveringsbelofte bij SaniHeat

Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met SaniHeat te delen, in de hoop anderen te waarschuwen voor hun service. Ondanks de relatief hoge leveringskosten van €16,50, koos ik voor SaniHeat vanwege hun belofte van levering op de volgende werkdag. Hun website vermeldt duidelijk: "Voor 17u besteld, volgende werkdag geleverd". Echter, deze belofte bleek niet meer dan loze woorden. Na mijn bestelling te hebben geplaatst, ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat er , naast de duidelijke communicatie op de website voor volgende dag levering, er ergens in de kleine lettertjes staat dat de levertijd naar België eigenlijk 1-2 werkdagen bedraagt. Dit was al een onaangename verrassing, maar het werd nog erger toen mijn levering pas na 4 werkdagen arriveerde. Dit is onacceptabel en ver beneden de standaard die ik had verwacht van een bedrijf dat snelle levering belooft. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te maken met een medewerker genaamd Jan. Zijn reactie was ronduit teleurstellend. Er was geen sprake van begrip voor mijn situatie, noch enige vorm van tegemoetkoming voor het ongemak dat mij was aangedaan. Het leek hem allemaal maar normaal, wat getuigt van een gebrek aan klantgerichtheid. Door deze ervaring heb ik besloten om in de toekomst niet meer bij SaniHeat te bestellen. Ik adviseer potentiële klanten om goed na te denken voordat ze een bestelling plaatsen, gezien mijn ervaring met hun misleidende leveringsbeloftes en onverschillige klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
27 nov 2023
Goedemiddag, We hebben uw bericht gelezen en vinden het heel vervelend dat onze website niet duidelijk was voor u. Dit zullen wij meenemen en de communicatie op onze website gaan verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Le colis est arrivé dans un état pas très bon heureusement que le produit était en bon état dans un première coup d'œil, je devrais vérifier plus en approfondie le jour se l'installation, j'ai également payé 50€ de transport alors que tous les produits que j'achète chez bol.com et autres fournisseurs en Hollande je ne paie jamais de frais de transport pour un montant supérieur a 150€. Et je le reçois 24h après, max 36h vous me faites payer un prix exorbitant le transport et en plus il arrive 4 jours après je suis très très déçu.
Beoordeling melden
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
retour stickers meezenden en geen artikelen weigeren terug te nemen als er op de verpakking retouradressering wordt geschreven. Bespottelijk! Dit grapje heeft me inmiddels al meer dan €15,- verzendkosten gekost. Eerst door het verkeerde artikel te leveren en daarna het verkeerde artikel niet te accepteren vanwege het schrijven van het retouradres op de verpakking. Nogmaals: onbegrijpelijk!! Hoe kan je dit zo verkopen?
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
2 aug 2023
Beste Anita, Wij begrijpen uw frustraties maar hebben ons aan regels te houden van de leverancier. Ze geven aan dat er op hun verpakking niks met pen geschreven mag worden. Hier hebben wij ons aan te houden om het artikel gecrediteerd te krijgen. Zoals telefonisch al is besproken sturen wij uw artikel retour naar u. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks in bevestiging toegezegde levering op vrijdag 8 mrt 2024 met PostNL, nu op zondag 10 mrt, nog niets ontvangen en ook geen tracking code ontvangen. Blijkbaar moet ik nog even wachten ondanks dat ik wel aan mijn betalingsverplichting, ruim € 66, heb voldaan. Tot nu toe een slechte performance.
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Toiletpot debacle

Vanwege gebarsten toiletpot, met spoed nieuwe besteld. Zou 4/1 geleverd worden. Toen dat niet gebeurde Saniheat gecontact, zij verzekerden levering op 5/1, dus afspraak loodgieter bevestigd. Echter wederom geen toiletpot, dus loodgieter voor niets betaald! Nu nog steeds geen zicht op wanneer toiletpot geleverd wordt. Voel me wel belazerd
Beoordeling melden
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen product, geen duidelijkheid

Nog geen product geleverd en ook geen track & trace code. Artikel zou vandaag geleverd worden. Dit betekent gewoon extra lang in de kou zitten en geen warme douche. Wellicht dat ze eens moeten gaan stilstaan bij het feit dat sommige klanten echt wachten op hun product en duidelijkheid willen
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
8 nov 2023
Goedemiddag, In het weekend zijn wij niet geopend waardoor we uw zending niet gelijk hebben kunnen oppakken. Maandag 6-11 hebben we uw order opgepakt en gelijk aangemeld bij de leverancier en is dinsdag bij u afgeleverd. We vinden het heel vervelend dat u hierdoor enige dagen in de kou heeft gezeten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

10 euro verzendkosten betaald voor een postzegel

Bij een bestelling van €4,76 werden er €10 aan verzendkosten in rekening gebracht. Nu vind ik het niet heel erg om verzendkosten te betalen als het ook de daadwerkelijke kosten zijn maar het product bleek gewoon in een envelop te zitten met een standaard NL postzegel.
Beoordeling melden