saniheat.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 jan. 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
saniheat.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij saniheat.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 jan. 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor saniheat.nl

236 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

10 feb. 2022
Heb een binnenwerk besteld voor een Geberit reservoir en deze bleek niet de juiste te zijn en direct werd er vanuit Saniheat een nieuwe verstuurt. Deze bleek helaas ook niet de juiste te zijn en in samenspraak met de fabrikant Geberit het juiste binnenwerk kunnen achterhalen. Ook deze was weer snel geleverd en de retour mail was ook al verstuurt. Mijn ervaringen met Saniheat zijn dan ook positief en zal hier wanneer van toepassing weer iets bestellen.

4 apr. 2022
Wat ik aangeschaft heb was bedoeld als kado voor mijn zoon dus ik maakte gebruik van de mogelijkheid om elders te laten afleveren. Ik kreeg voordat ik (vandaag 4 April) de DHL t& t info per email ontving al van mijn zoon een bedankt berichtje op zaterdag (2 April). Ik ben er nog niet achter of bij de zending ook de factuur zat. Dat was in ieder geval niet de bedoeling. Wat me verder opviel is dat ik op jullie website maar weinig informatie vond over het product zelf , die had ik al op andere websites gelezen. Ik ben een ervaren koper op internet en ik vind jullie website niet erg consumentvriendelijk. Waarschijnlijk komt dit omdat jullie van oudsher als bedrijf richt op de installatiesector. Misschien een idee om de verkoop aan consumenten via Bol.com te laten verlopen? Of doen jullie dat al?

Beoordelingen voor saniheat.nl

10 nov. 2022
Ik hen 2 condensatoren voor een Inventum evolution besteld. Op de site staat een foto van de originele condensatoren. Die dingen zijn erg duur. Ongeveer €50 terwijl een imitatie ongeveer € 7 kost. De ontvangen condensatoren zijn niet origineel maar hebben wel de zelfde waarden en afmetingen. Het zou eerlijker zijn om de juiste foto's en informatie op de site te plaatsen.
28 okt. 2022
duidelijke website/webshop, correcte communicatie, vlotte levering. Het zou fijn zijn als je met een geldig buitenlands btw nummer direct in de webshop "btw verlegd" kan aankopen. Nu moet dit telkens gemeld en btw bedrag teruggestort te worden
3 nov. 2022
van Ed S.
Alles wat ze aanbieden is ook echt op voorraad, met scherpe prijs en prima service. Goed bereikbare medewerkers die verstand van zaken hebben.
Webwinkel goed op orde. Het artikel werd op een andere dag geleverd dan aangegeven, dat kan beter.
Antwoord van saniheat.nl
We zijn van vervoerder veranderd om de transport sneller te laten verlopen. Mocht u in de toekomst nog iets bestellen zal dit beter verlopen. Bedankt voor het melden.
6 nov. 2022
Het zeer snel kunnen leveren van bestelde goederen. Ik zou het niet weten.
van Ced S.
De cv koppelingen waren zoals eerder snel in huis.
3 nov. 2022
van Ced S.
Weer een goed product ontvangen binnen 1 dag.
7 nov. 2022
Keurig de volgende werkdag geleverd!
Snelle levering, duidelijke site
29 okt. 2022