saniheat.nl

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden886 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2021
saniheat.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jul 2023
Snelle verzending en goed verpakt, ook goedkoper dan andere shops. Enige minpuntje was dat er een verkeerde naam op het pakket en ook de factuur stond. Ook dat het niet met PostNL was verstuurd zoals aangegeven maar met DPD en zonder een traceercode te ontvangen. Was hierdoor wantrouwend om het pakket aan te nemen aangezien ik niet wist dat het mijn bestelling van Saniheat was. Is dus een verbeterpuntje, daardoor 4 sterren.

22 nov 2023
Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met SaniHeat te delen, in de hoop anderen te waarschuwen voor hun service. Ondanks de relatief hoge leveringskosten van €16,50, koos ik voor SaniHeat vanwege hun belofte van levering op de volgende werkdag. Hun website vermeldt duidelijk: "Voor 17u besteld, volgende werkdag geleverd". Echter, deze belofte bleek niet meer dan loze woorden. Na mijn bestelling te hebben geplaatst, ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat er , naast de duidelijke communicatie op de website voor volgende dag levering, er ergens in de kleine lettertjes staat dat de levertijd naar België eigenlijk 1-2 werkdagen bedraagt. Dit was al een onaangename verrassing, maar het werd nog erger toen mijn levering pas na 4 werkdagen arriveerde. Dit is onacceptabel en ver beneden de standaard die ik had verwacht van een bedrijf dat snelle levering belooft. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te maken met een medewerker genaamd Jan. Zijn reactie was ronduit teleurstellend. Er was geen sprake van begrip voor mijn situatie, noch enige vorm van tegemoetkoming voor het ongemak dat mij was aangedaan. Het leek hem allemaal maar normaal, wat getuigt van een gebrek aan klantgerichtheid. Door deze ervaring heb ik besloten om in de toekomst niet meer bij SaniHeat te bestellen. Ik adviseer potentiële klanten om goed na te denken voordat ze een bestelling plaatsen, gezien mijn ervaring met hun misleidende leveringsbeloftes en onverschillige klantenservice.

Beoordelingen voor saniheat.nl

24 feb 2024

Koudwaterkraan Hanna nova style.

Een koudwaterkraan van hansa besteld en levering is correct en degelijk ingepakt aangekomen.hier de scherpste prijs gevonden.
Antwoord van saniheat.nl
Beste, Fijn om te horen dat alles goed is aangekomen. Bedankt voor uw 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
TM
Tony M.
Amstelveen

Ondersteuning top!

Snelle en fijne communicatie met de klantenservice. Luisteren en denken mee in oplossingen en handelen hier ook naar.
Antwoord van saniheat.nl
Beste, Bedankt voor uw review en 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Saniheat

Betrouwbare leverancier.

Saniheat houdt je goed op de hoogte van je bestelling en komt afspraken na.
Snelle levering en de douche wtw goed verpakt voor vervoer. Grt, D
Snel geleverd en voordelig geprijsd. Goede en snelle service.
JB
Jan B.
Cillaarshoek

uitstekend verpakt

gemakkelijk bestellen, snelle verzending, uitstekend verpakt
Prima advies gehad over de WhatsApp. Snel verstuurd ook
netjes ingepakte doos en prima snelle levering
Ik kreeg geen pdf als factuur. Wel een mail.
Antwoord van saniheat.nl
Goedemiddag, Het klopt dat u bij ons niet gelijk de factuur toegestuurd krijgt. Je krijgt van ons de orderbevestiging en als u wilt kunt u de factuur bij ons opvragen. Deze wordt dan later naar u gemaild. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
Goede prijs en directe levering.
24 feb 2024
Snelle levering goed geregeld
Supersnel geleverd
Ondanks in bevestiging toegezegde levering op vrijdag 8 mrt 2024 met PostNL, nu op zondag 10 mrt, nog niets ontvangen en ook geen tracking code ontvangen. Blijkbaar moet ik nog even wachten ondanks dat ik wel aan mijn betalingsverplichting, ruim € 66, heb voldaan. Tot nu toe een slechte performance.

10 euro verzendkosten betaald voor een postzegel

Bij een bestelling van €4,76 werden er €10 aan verzendkosten in rekening gebracht. Nu vind ik het niet heel erg om verzendkosten te betalen als het ook de daadwerkelijke kosten zijn maar het product bleek gewoon in een envelop te zitten met een standaard NL postzegel.
Snelle levering, zou alleen prettig zijn ook bij bestellen een orderbevestiging te krijgen. Kreeg nu alleen van trusten shop een mailtje. Mogelijk gebeurd dat normaal wel maar verder geen slecht woord voor saniheat.
Antwoord van saniheat.nl
Beste, Bedankt voor uw review. U krijgt altijd een orderbevestiging van ons. Het kan zijn dat hij in uw spam mail terecht is gekomen. Met vriendelijke groet, Team Saniheat.
Prima snelle service Jammer dat de kraan op de foto’s van koper was en het product wat je krijgt van plastc