saniheat.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13-1-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
saniheat.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij saniheat.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13-1-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor saniheat.nl

239 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Heb een binnenwerk besteld voor een Geberit reservoir en deze bleek niet de juiste te zijn en direct werd er vanuit Saniheat een nieuwe verstuurt. Deze bleek helaas ook niet de juiste te zijn en in samenspraak met de fabrikant Geberit het juiste binnenwerk kunnen achterhalen. Ook deze was weer snel geleverd en de retour mail was ook al verstuurt. Mijn ervaringen met Saniheat zijn dan ook positief en zal hier wanneer van toepassing weer iets bestellen.

Wat ik aangeschaft heb was bedoeld als kado voor mijn zoon dus ik maakte gebruik van de mogelijkheid om elders te laten afleveren. Ik kreeg voordat ik (vandaag 4 April) de DHL t& t info per email ontving al van mijn zoon een bedankt berichtje op zaterdag (2 April). Ik ben er nog niet achter of bij de zending ook de factuur zat. Dat was in ieder geval niet de bedoeling. Wat me verder opviel is dat ik op jullie website maar weinig informatie vond over het product zelf , die had ik al op andere websites gelezen. Ik ben een ervaren koper op internet en ik vind jullie website niet erg consumentvriendelijk. Waarschijnlijk komt dit omdat jullie van oudsher als bedrijf richt op de installatiesector. Misschien een idee om de verkoop aan consumenten via Bol.com te laten verlopen? Of doen jullie dat al?

Beoordelingen voor saniheat.nl

Als voormalig Scheepswerktuigkundige (dus nogal technisch) ga je storing zoeken en kom je tot in detail op het probleem, vervolgens dat onderdeeltje besteld en na ontvangst geplaatst, systeem getest en OK, en de duidelijke handleiding (incl tool om onderdeeltje te verwijderen) waren wat mij betreft heel goed, van daar dat ik zeg "gewoon hartstikke goed"
Snelle levering, goede producten tegen een redelijke prijs. Prima bedrijf waar ik zo weer opnieuw zal bestellen
Fijn telefonisch contact en volgende dag netjes geleverd. Top!
Exact wat ik zocht, niet te duur en nog snel geleverd ook !
Persoonlijk karakter, snelle antwoorden en snelle levering
Levering volgens afspraak. Producten zoals verwacht.
Prima bedrijf. Werken snel en nauwkeurig.
2 dagen na bestelling artikel ontvangen👍
Snelle nette levering
Zeer snelle levering
Ze doen echt wat ze beloven In heel Nederland bijna nergens een omvormer te krijgen, bij Sanie heat de volgende dag bezorgd
Telefonisch goed bereikbaar voor vragen, snelle levering . Dit bedrijf is een aanrader ,
Duidelijke internetsite en de bestelling was snel geleverd.
Het produkt was zeer goed verpakt.
Snelle levering, keurig verpakt!
van Ed R.
houden zich aan de afspraak