saniheat.nl

270 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden945 beoordelingen in totaal

29 jul 2023
Snelle verzending en goed verpakt, ook goedkoper dan andere shops. Enige minpuntje was dat er een verkeerde naam op het pakket en ook de factuur stond. Ook dat het niet met PostNL was verstuurd zoals aangegeven maar met DPD en zonder een traceercode te ontvangen. Was hierdoor wantrouwend om het pakket aan te nemen aangezien ik niet wist dat het mijn bestelling van Saniheat was. Is dus een verbeterpuntje, daardoor 4 sterren.

22 nov 2023
Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met SaniHeat te delen, in de hoop anderen te waarschuwen voor hun service. Ondanks de relatief hoge leveringskosten van €16,50, koos ik voor SaniHeat vanwege hun belofte van levering op de volgende werkdag. Hun website vermeldt duidelijk: "Voor 17u besteld, volgende werkdag geleverd". Echter, deze belofte bleek niet meer dan loze woorden. Na mijn bestelling te hebben geplaatst, ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat er , naast de duidelijke communicatie op de website voor volgende dag levering, er ergens in de kleine lettertjes staat dat de levertijd naar België eigenlijk 1-2 werkdagen bedraagt. Dit was al een onaangename verrassing, maar het werd nog erger toen mijn levering pas na 4 werkdagen arriveerde. Dit is onacceptabel en ver beneden de standaard die ik had verwacht van een bedrijf dat snelle levering belooft. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te maken met een medewerker genaamd Jan. Zijn reactie was ronduit teleurstellend. Er was geen sprake van begrip voor mijn situatie, noch enige vorm van tegemoetkoming voor het ongemak dat mij was aangedaan. Het leek hem allemaal maar normaal, wat getuigt van een gebrek aan klantgerichtheid. Door deze ervaring heb ik besloten om in de toekomst niet meer bij SaniHeat te bestellen. Ik adviseer potentiële klanten om goed na te denken voordat ze een bestelling plaatsen, gezien mijn ervaring met hun misleidende leveringsbeloftes en onverschillige klantenservice.

Beoordelingen voor saniheat.nl

30 mei 2024
Duurtijd 6 dagen van levering was een minpunt,maar aflevering was prima van boiler 60l.

Snelle oplossing.

Na dat er logistiek iets was mis gegaan,zeer snel opgelost ,met maar een belletje.
26 mei 2024
snelle levering - verpakking had beter gekund
28 mei 2024
Beste, Bedankt nog voor uw 4 sterren en review. Uw zending is vanuit onze leverancier verstuurd waardoor wij geen zicht hebben op hoe het wordt verpakt. We zullen dit doorgeven en hopelijk wordt dit in de toekomst verbeterd. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
28 mei 2024
Pakket is afgeleverd tegen ondertekening..
HJ
Netjes afgeleverd en werk ook nog.
Snelle levering zoals beloofd👍
2 jun 2024
27 mei 2024
26 mei 2024
1 jun 2024
Levert niet op de afgesproken moment en reageert ook niet op mails wanneer je vraagt waarom er niet geleverd werd. Ik moet mijn klant gaan uitleggen waarom ik hun nieuwe toilet nog niet kan komen plaatsen.
4 jun 2024
Beste, Jammer dat u ons 1 ster geeft. We hebben binnen het uur nadat u een mail heeft gestuurd over uw factuur een mail teruggestuurd. Verder zover wij zien hebben wij geen mail van u mogen ontvangen. Leveringen naar België zijn 2 werkdagen zoals bij ons op de website staat vermeld. U heeft donderdag 30 mei uw bestelling geplaatst en op maandag 3 juni ontvangen omdat er een weekend tussen zit. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
Pakje.nog steeds niet geleverd wel beloofd gisteren
Antwoord van saniheat.nl
Beste, U heeft uw bestelling op zondag 16-06 bij ons geplaatst. Wij werken niet op zondag waardoor uw order maandag 17-06 is opgepakt. Omdat u in België woont hanteren wij 2 werkdagen zoals ook bij ons op de website vermeld staat. Ik zag dat u vandaag 19-06 om 14:00 uur uw pakket heeft ontvangen. Helaas kunnen wij dit proces niet versnellen. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
25 mei 2024
28 mei 2024
Beste, Wat is de reden waarom u ons 1 ster geeft? Misschien kunnen we u ergens mee helpen. Met vriendelijke groet, Team Saniheat