Berkerstore.nl- Logo - Beoordelingen

Berkerstore.nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.323 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
Berkerstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Berkerstore.nl

Snelle korecte levering. Goede klantenservice. Lange tijd retour zenden 1 jaar!!!
25 okt 2023
Gevonden heel goed
25 okt 2023
Prima kwaliteit en goede communicatie.
22 okt 2023
alles is goed aangekomen
17 okt 2023
Goede telefonische informatie en makkelijk bestellen
17 okt 2023
27 sep 2023
27 sep 2023
Vlotte levering!
25 sep 2023
Enorm snelle en correcte levering: donderdagavond héél laat besteld, vrijdagmiddag alles in huis en tegen een scherpe prijs.

Foutieve en verlate levering

Mijn bestelling bestond o.a. uit een 3-voudige (Berker) schakelaar welke volgens de website op voorraad was. Veertien dagen na de bestelling vindt verzending plaats. Ik heb daarom sterke twijfels omtrent de waarheid. Na ontvangst blijkt dat de 3-voudige Berker schakelaar niet datgene is dat verzonden was, maar een 2-voudige schakelaar van het merk PEHA
Antwoord van Berkerstore.nl
19 sep 2023
Beste heer Rockx, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen, excuses voor het ongemak. U had altijd de mogelijkheid om contact met ons op te nemen, zodat we samen een oplossing hadden kunnen vinden. We hebben u inmiddels een e-mail gestuurd om het probleem te bespreken en op te lossen. Daarnaast bevatte uw bestelling een artikel met 1-2 weken levertijd. Dit hebben wij ook zo gecommuniceerd alvorens het bestellen en op de orderbevestiging. Wij hebben uw bestelling binnen dit termijn en dus binnen de verwachte levertijd naar u verzonden. Met vriendelijke groet, Team Berkerstore.nl
JH
5 sep 2023
prima performance
RL
30 aug 2023
Goede keuze en redelijk geprijsd.
30 aug 2023
niet de juiste stopcontact afdekplaatjes welke besteld waren. meer als week gewacht op bestelling
Antwoord van Berkerstore.nl
31 aug 2023
Geachte heer/mevrouw, wat vervelend om te horen dat de wandcontactdozen niet goed zijn. Mocht u het vermoeden hebben dat u een verkeerd artikel ontvangen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen. We zullen dit dan uiteraard met u oplossen. We hebben u zojuist een mail gestuurd, wellicht kunt u hierop reageren. Wij zien daarnaast dat u een artikel besteld heeft met een verwachte levertijd van 1-2 weken, de bestelling is dan ook binnen de verwachte levertijd verstuurd. Met vriendelijke groet, Team Berkerstore.nl
29 aug 2023
Super prestatie qua levering
29 aug 2023
Snelle levering zeer goede prijs verhouding