Berkerstore.nl- Logo - Beoordelingen

Berkerstore.nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.296 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
Berkerstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goeie service en hebben meegedacht nadat ik mijn bestelling had geplaatst en ik nog een enkel onderdeel erbij moest bestellen. Bestelling is gecanceld en is door ondergetekende direct weer opnieuw besteld met de juiste hoeveelheden. De credit rekening werd netjes na een dag ontvangen, ik bestel een volgende keer weer mijn materiaal bij Berkerstore

Mijn bestelling bestond o.a. uit een 3-voudige (Berker) schakelaar welke volgens de website op voorraad was. Veertien dagen na de bestelling vindt verzending plaats. Ik heb daarom sterke twijfels omtrent de waarheid. Na ontvangst blijkt dat de 3-voudige Berker schakelaar niet datgene is dat verzonden was, maar een 2-voudige schakelaar van het merk PEHA

Beoordelingen voor Berkerstore.nl

Breed en diep assortiment. Bestellen eenvoudig en snel. Levertijd kon beter. Verzendkosten moeten lager, vind ik te hoog.
Snelle levering voor een aantrekkelijke prijs
Goed materiaal en snel geleverd.
JV
J.J. V.
Rotterdam
24 feb 2024
18 feb 2024
perfecte ondersteuning in de vraag welk product ik best gebruikte: - snelle reactie op mails - juiste vraagstelling in zoektocht - juiste oplossing op de gestelde vraag -snelle levering
28 jan 2024
Snelle levering. Voor specifiek onderdeel vragen gesteld en snel een vakkundig antwoord gekregen. Uiterst net verpakt zodat alles aankomt zonder beschadigingen.

Doen wat ze beloven.

Bestelling geleverd op datum zoals op site tijdens bestellen is aangegeven. Dus geen nare verrassing achteraf.
Product is goed levertijd kan beter. Verder is alles goed gecommuniceerd.
Antwoord van Berkerstore.nl
Geachte heer/mevrouw van Brouwershaven, bedankt voor uw review. Helaas hebben wij niet alle artikelen op voorraad, dit omdat het er simpelweg te veel zijn. Als wij en onze leverancier een artikel niet op voorraad hebben, is de verwachte levertijd 1-2 weken. Dit was ook het geval voor uw bestelling, u heeft een artikel besteld met een verwachte levertijd van 1-2 weken. Uw bestelling is binnen deze verwachting verstuurd. Met vriendelijke groet, Team Berkerstore.nl
11 feb 2024

Tevreden

Goed per categorie verpakt. Goede kwaliteit. Snelle levering
21 jan 2024
S’avonds besteld volgende dag in huis. Helemaal top.
Supersnelle verzending. Goed kwaliteit product.
prima werkende webshop en zeer snelle levering

Prima

Snel geleverd. Netjes verpakt. Prima product.
Het bijzonder snelle leveren, in België!
Snel goede verzending van de producten
11 feb 2024