Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl- Logo - Beoordelingen

Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

448 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.968 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul. 2023
Bestelling was snel geplaatst en werdt netjes volgens afspraak geleverd met een duidelijke tijd van levering. Levering was goed verpakt op de pallet en de overkapping van 600X300 was schadevrij. Wel even kijken hoe alles in elkaar gezet moest worden als leek, maar uiteindelijk goed gelukt, en zelfs door een persoon uit te voeren dit ivm ziekte van de buurman die er ook een wil gaan bouwen.. ik heb een zinken dakgoot zonder solderen van Martens er aan gehangen, staat iets mooier dan kunststof.. Helemaal blij mee...

5 jul. 2023
Geleverde kwaliteit van het hout is wel teleurstellend: helft van de geleverde regels is erg krom of getordeerd en geschaafd douglashout is niet maatvast (afwijking tussen twee balken van zelfde netto kopmaat is soms wel 1 cm!). Na hierover contact te hebben opgenomen met de klantenservice werd er aangegeven dat dit normaal is en er niks aan gedaan wordt. Jammer, maar volgende keer bestel ik mijn hout weer bij de lokale kwaliteits houthandel…

Beoordelingen voor Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

11 feb. 2024
Producten waren deels beschadigt en verkeerde maat. Moest zelf deel van de verkeerde maat ruilen om door te kunnen met bouw aangezien ik anders zou moeten wachten. Heb alles zo gemaakt dat beschadigde delen er af vielen of uit zicht. ( is wel meer puzzelen en daarmee werk) Vond het jammer dat er niet iets van een tegemoetkoming kwam, aangezien ik best veel koop voor projecten.
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Beste Ruben, Bedankt voor je feedback en excuses voor het ongemak. We nemen je opmerkingen ter harte en zullen intern bespreken hoe we onze service kunnen verbeteren. Als je verdere vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
6 feb. 2024

Rectificatie van mijn vorige Review

Na Mijn vorige review contact gehad met houthandel van gelder waar ze heel professioneel hebben uitgelegd waar de vocht kringen en het smeer vandaan komen en dat dit wegtrekt. De kromme en verkeerd gezaagde planken worden omgeruild. Zeer tevreden hoe ze dit hebben opgelost
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
6 feb. 2024
Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw review, veel succes met uw project en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
Bestellen en snel leveren! Perfect, en mocht er per ongeluk iets missen bij de bestelling, even bellen of mailen en direct opgelost! Geweldig
4 feb. 2024

Betrouwbare houthandel

Snelle, heldere communicatie en levering volgens afspraak. Goede kwaliteit Keruing hardhouten vlonderplanken (schutting van gemaakt).
27 jan. 2024
Goed en snel geleverd. Kregen 1 verkeerde bestelling, snel de goede toegestuurd en verkeerde weer opgehaald
11 feb. 2024

Vriendelijk

Uitstekend geholpen en zeer vriendelijke mensen. Spullen keurig netjes en compleet afgeleverd
30 jan. 2024

Uitstekende service en snelle levering. Chauffeur was netjes optijd

Topkwaliteit en snelle levering

Zoals we al gewend waren, snel geleverd en de kwaliteit is prima!
De kwaliteit vanher geleverde hout was wel tegen de ondergrens.
6 feb. 2024
Zeer persoonlijk benadering door personeel. Zeer gewaardeerd
vlotte en nette levering achter de woning was geen probleem
9 feb. 2024
Vlotte behandeling Uiterst vriendelijk aan de telefoon
YD
Youri d.
Harderwijk
10 feb. 2024
perfect materiaal, en levering conform afspraak!
JR
Jaap R.
Duiven Die Niederlande
30 jan. 2024
Mooie dikke eiken balken netjes geleverd
Incomplete levering correct afgehandeld
Goed geleverd. Mooie kwaliteit hout.
30 jan. 2024
Makkelijk bestellen en snel geleverd
Keurige levering, prima producten
5 feb. 2024
Goedkoop, goed en snel geleverd
26 jan. 2024
Prima, niets op aan te merken.