Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl- Logo - Beoordelingen

Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.617 beoordelingen in totaal

14 jun 2024
Geleverde producten voldoen prima aan wat je mag verwachten qua kwaliteit. Ik was na wat reviews, daar even bang voor maar dat was zeker niet het geval bij mij. Goede kwaliteit producten voor een betere prijs dan bij de concurrenten. Minpuntje was de levertijd. Op de website stond een paar dagen, maar de dag na de bestelling werd dit al 3 weken…. De levertijd op de website veranderde niet. Je hebt wel de mogelijkheid om direct te annuleren ivm de lange levertijd.

Kant en klaar afbouw huisje gekocht. De helft van het hout wat of niet bruikbaar of onder de maat van kwaliteit. Pot lijm uitgedroogd niet bruikbaar. Daarnaast A klasse gedroogd en fijn geschaafde vlonder planken van Douglas gekocht. Alles behalve fijn gewoon ruw en krom met vele beschadigingen en gaten midden in de planken van knoesten. Kreeg als eerste antwoord hout is een natuur product , daarna mocht ik de slechte planken om laten ruilen voor eventueel nieuwe. Gezien onze planning en ingehuurde vakmensen hebben we het zelf opgelost en het beste ervan proberen te maken. Mijn ervaring is service totdat je betaald hebt en daarna moet je het er maar mee doen. Ik snap echt dat hout een natuurproduct is en kan me goed voorstellen dat er ruimte voor een klein beetje speling is maar ik kan mij niet voorstellen dat je dit durft te verzenden als gerenommeerde houthandel.

Beoordelingen voor Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

23 sep 2024
Ik kon de bestelling vrij vlot afhalen, al had de communicatieve bereikbaarheid iets beter gekund, het is wel begrijpelijk.

Goede service, snelle afhandeling.

Bestelling geplaatst voor vlonderhout. Communicatie is snel en verwerking van offerte naar order en leveren gaat ook soepel. De levering van 37 vlonderplanken vlonderhout had overmatig veel last van pinholes. VanGelderHout heeft een omruiling voor de betreffende 12 planken aangeboden. Die is ook snel uitgevoerd. Tot zo ver ook weer erg tevreden. Helaas zat in de nieuwe planken ook weer 3 stuks met veel te veel pinholes, dat is jammer/slordig en had mijns inziens gemakkelijk voorkomen kunnen worden omdat met de hand was geladen en bij mij weer gelost, daarom geen 5 sterren maar 4. Het is mijn 2e bestelling en zou VanGelderHout nog steeds aanbevelen.
1 okt 2024
Ik had 44 geïmpregneerde balken van 2 meter nodig. Er lagen er maar 4 klaar. Ook de verdere bestelling klopte niet helemaal. Er werden wel direct 40 balken bij op gehaald. Bij het verwerken van het hout bleken er een hele boel balken schel en krom. Het was moeilijk om daar iets rechts van te maken. Voor een volgende keer zou ik of alle balken stuk voor stuk zelf uitzoeken, of ze ergens anders halen. Dit was bijna geen doen
Prima product. Alleen jammer dat je na het betalen van je bestelling pas een mail krijgt dat niet alles leverbaar is. Het zou fijn zijn dat dit zichtbaar zou zijn in de webwinkel zodat je wel overwogen kunt besluiten of je wel of niet wilt bestellen
Plus: op tijd en compleet geleverd Min: enkele planken onbruikbaar (lengtescheuren), en relatief veel kwasten in de planken. Het lijkt eerder B-kwaliteit dan A-kwaliteit.
JV
Jan v.
Bunde
5 okt 2024
Douglas palen en schoren (150 x 150 mm fijnbezaagd en geschaafd) besteld om een overkapping te maken. Enkele palen waren beschadigd. Direct contact met de leverancier opgenomen. Deze bood aan de palen om te ruilen wat nog zeker een week uitstel zou veroorzaken. Helaas was er geen andere oplossing. Ik heb de overkapping kunnen plaatsen , net uit de onbeschadigde houtdelen.
6 okt 2024
uitsparingen waren aan de verkeerde kant gemaakt, moest de planken zelf aanpassen, zodat de gladde kant naar voor geplaatst kon worden, en er zat een hele vieze plank bij
9 okt 2024
Alle planken konden netjes afgeleverd worden ondanks dat we niet aan de straat zitten, geweldig! Uitstekende en vriendelijke service!
27 sep 2024
Bestelling was niet compleet na dat ik het had gecontroleerd. Moest op verzoek van mij nog aangevuld worden
Super netjes geleverd en meegedacht om sneller te kunnen leveren alles is keurig en goed van kwaliteit
2 okt 2024
grote keuze in bouwmaterialen en gespecialiseerd in hout Prima bediening en service
SK
Steven K.
Wapenveld
5 okt 2024
Goed geprijsd hout, maar wel checken of het wel strak en recht is
2 okt 2024
Prima service, zelfs het op maat zagen werd niet berekend
23 sep 2024

Super

Snelle levering, aardige behulpzame bezorger, mooi hout
9 okt 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding en prettig en behulpzaam personeel
Slechte kwaliteit houten balken Houtworm erin en krom
5 okt 2024
Redelijke prijzen, vlotte levering cf. afspraak.
Snelle levering, prijs kwaliteit in balans!!!
eenvoudig in te kopen, correcte levering
9 okt 2024
Goede communicatie en komen afspraak na