Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl- Logo - Beoordelingen

Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

649 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.393 beoordelingen in totaal

28 jul 2023
Bestelling was snel geplaatst en werdt netjes volgens afspraak geleverd met een duidelijke tijd van levering. Levering was goed verpakt op de pallet en de overkapping van 600X300 was schadevrij. Wel even kijken hoe alles in elkaar gezet moest worden als leek, maar uiteindelijk goed gelukt, en zelfs door een persoon uit te voeren dit ivm ziekte van de buurman die er ook een wil gaan bouwen.. ik heb een zinken dakgoot zonder solderen van Martens er aan gehangen, staat iets mooier dan kunststof.. Helemaal blij mee...

Kant en klaar afbouw huisje gekocht. De helft van het hout wat of niet bruikbaar of onder de maat van kwaliteit. Pot lijm uitgedroogd niet bruikbaar. Daarnaast A klasse gedroogd en fijn geschaafde vlonder planken van Douglas gekocht. Alles behalve fijn gewoon ruw en krom met vele beschadigingen en gaten midden in de planken van knoesten. Kreeg als eerste antwoord hout is een natuur product , daarna mocht ik de slechte planken om laten ruilen voor eventueel nieuwe. Gezien onze planning en ingehuurde vakmensen hebben we het zelf opgelost en het beste ervan proberen te maken. Mijn ervaring is service totdat je betaald hebt en daarna moet je het er maar mee doen. Ik snap echt dat hout een natuurproduct is en kan me goed voorstellen dat er ruimte voor een klein beetje speling is maar ik kan mij niet voorstellen dat je dit durft te verzenden als gerenommeerde houthandel.

Beoordelingen voor Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

29 jun 2024

Schuurtje olaf prima geleverd

Mijn bestelling bij houthandel was net in de aanbieding, een standaard tuinschuurtje in pakket. Het pakket is met de vrachtwagen en heftruckje zo ver als mogelijk was in het tuinpark geleverd. Goede service
Bouwpakket veranda via de webshop besteld. Keurig op tijd afgeleverd. Was netjes verpakt. Vriendelijke chauffeur.

2 x Rieten matten. 600 x 200 cm

Ik was op zoek naar rieten matten. Deze waren overal en nergens te vinden, maar bij Houthandel van Gelder veruit het goedkoopst. De kwaliteit was prima en heb het op de door mij gewenste manier kunnen verwerken. Was ik naar een ander gegaan, dan was ik minimaal het dubbele kwijt geweest. Het scheelde ook dat ze lekker dichtbij in de buurt zitten, dus ik kon het zelf mooi even ophalen. Bij hen aangekomen, stond het keurig voor me klaar en kon direct inladen en wegwezen! :)
Mooi hout. Snelle levering. Er was een pakketje met ijzerwaren niet geleverd. De transporteur is dit waarschijnlijk vergeten, dit is keurig en snel nageleverd.
7 jul 2024
Goede kwaliteit voor een mooie prijs. De levering was ook zeer goed geregeld. Zal zeker in de toekomst weer wat bestellen.
13 jul 2024
Bestelling zelf afgehaald. Het Zweeds rabat was van goede kwaliteit en bij aankomst werd ik gelijk geholpen.
12 jul 2024

Alles prima in orde

Alles netjes conform de afspraak geleverd en in goede staat en duidelijke informatie over de levering
1 jul 2024
Kwaliteit van de deur was erg goed, alleen kunnen ze hun levertijd (momenteel) niet waarmaken
1 jul 2024
Niet alles bestelde goederen waren bij aflevering aanwezig. Werd snel en naar wens opgelost.
27 jun 2024
Zaagkwaliteit van dakbeschot kan beter. 15x7 balken waren er een aantal krom.
28 jun 2024
Duidelijke communicatie prima kwaliteit en fijn chauffeurs echtpaar

Meer dan goed

Vriendelijke bezorging en een top product
Goeie service Vriendelijk
6 jul 2024

Beter communiceren over de bezorging.

Zorgen dat e-mail over de bezorging niet in de spam box terechtkomt. Als dit niet is op te lossen een e-mail sturen dat de bezorg informatie bekend is maar waarschijnlijk in de spam box zit. Kwaliteit hout kan beter. Telefonisch Bereikbaarheid kan beter.
8 jul 2024
Materiaal was in orde. Niet op de hoogte gebracht over het feit dat er niet binnen de 4 dagen geleverd kon worden
29 jun 2024
Best