Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl- Logo - Beoordelingen

Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

490 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.084 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Bestelling was snel geplaatst en werdt netjes volgens afspraak geleverd met een duidelijke tijd van levering. Levering was goed verpakt op de pallet en de overkapping van 600X300 was schadevrij. Wel even kijken hoe alles in elkaar gezet moest worden als leek, maar uiteindelijk goed gelukt, en zelfs door een persoon uit te voeren dit ivm ziekte van de buurman die er ook een wil gaan bouwen.. ik heb een zinken dakgoot zonder solderen van Martens er aan gehangen, staat iets mooier dan kunststof.. Helemaal blij mee...

Kant en klaar afbouw huisje gekocht. De helft van het hout wat of niet bruikbaar of onder de maat van kwaliteit. Pot lijm uitgedroogd niet bruikbaar. Daarnaast A klasse gedroogd en fijn geschaafde vlonder planken van Douglas gekocht. Alles behalve fijn gewoon ruw en krom met vele beschadigingen en gaten midden in de planken van knoesten. Kreeg als eerste antwoord hout is een natuur product , daarna mocht ik de slechte planken om laten ruilen voor eventueel nieuwe. Gezien onze planning en ingehuurde vakmensen hebben we het zelf opgelost en het beste ervan proberen te maken. Mijn ervaring is service totdat je betaald hebt en daarna moet je het er maar mee doen. Ik snap echt dat hout een natuurproduct is en kan me goed voorstellen dat er ruimte voor een klein beetje speling is maar ik kan mij niet voorstellen dat je dit durft te verzenden als gerenommeerde houthandel.

Beoordelingen voor Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

23 mrt 2024

Niet op tijd, niet compleet

De levering kon niet binnen de tijd die werd aangegeven in de webshop. Maar twee weken later, bij aflevering was niet alles verstuurd ,en na vraag eerst fotos opsturen. Zal vast goed komen , maar twee sterren minder dus (Ook een keer spul opgehaald en ook daar fouten. (Verkeerde voor 2mm te groot meegegeven , incomplete spullen) Scherp zijn de volgende keer . Eerlijk is eerlijk. Ik ken dit niet van ze

Beschadigde delen hout

Er zat veel hout tussen met aan de zijkanten beschadigingen zodat je niet de volle lengtes kon gebruiken.
Houten balken hebben nogal maatafwijking. 20 x 20 besteld, 19,5 x 19,5 geleverd. Verder telefonisch moeilijk berijkbaar voor vragen onttrent de leverdatum/tijd. Mevrouw aan de telefoon verwijst steeds naar email, deze wordt dan pas laat op de dag beantwoord.
Hallo, Ik had 10 vlonderplanken besteld waarvan 9 mooi waren en1 lelijk. Heb deze wel verwerkt want had geen zin om weer terug te gaan naar Wezep. De ze plank hadden zo gestapeld tussen de andere planken dat dit niet opviel.
Kwaliteit eikenhout is minder dan wat de website beloofd…😢
Dat de levering in één keer goed geleverd wordt
FV
Frank v.
Wapenveld

Prima!

Online had ik een bestelling schuttingschermen/ palen geplaatst en deze wilde ik afhalen in Hattemerbroek. Toen ik er naar informeerde bleek er iets mis te zijn gegaan (bestelling was intern blijven liggen). Dit foutje is snel hersteld en kon ik alsnog vlot mijn bestelling ophalen.
De persoonlijke aandacht & service. Zelfs voor een kleiner project Zowel de telefonistes alsook de eigenaar zeer betrokken en hulpvaardig! Een zeer dikke pluim, deze service zie je niet vaak meer! Ik voelde mij in goede handen met mijn projectje!

Houten blokhut

Het assortiment is erg groot en het advies dat wordt gegeven via de WhatsApp, email en telefonisch is uitstekend. De levering verliep vlekkeloos netjes tot aan de deur en goed ingepakt. Ik raad het iedereen aan om hier zijn spullen te kopen.
Erg tevreden met het hout wat wij hier besteld hebben! Communicatie verliep goed. en bij vragen tijdens het bouwen werden wij direct te woord gestaan.
Doen wat ze beloven! Had wat vragen over een overkapping en werd snel te woord gestaan. Overkapping staat nu en heel mooi. Bedankt.
Netjes alles geleverd op afgesproken tijd. Wel zou het handig zijn geweest daags voor de levering een berichtje te krijgen.
Duidelijke website en goede informatie betreft de levering van bestelde materialen. Vragen worden binnen 24 uur beantwoord
24 mrt 2024
Een berg hout met ijzerwaren besteld. Fijn aan huis bezorgd en alles was er! Vriendelijke mensen!
Goede producten. Aardige mensen en levering keurig gebracht op de afgesproken datum en tijd.
30 mrt 2024
Bestelling snel klaar gezet. Hout was prima, er zaten geen slechte balken of planken tussen.
JZ
Keurig afgeleverd. Volgende keer graag een aankondiging. We waren toevallig thuis.
Nette prijzen. Snelle en goede levering. Goede Nette en vriendelijke service.
Zeer goede ervaring. Duidelijke webshop, goed advies en scherpe prijzen.
Makkelijk bestellen voor scherpe prijs en vriendelijke chauffeur!