Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Reviews:

6.047 reviews in totaal   852 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Veel klanten zijn te spreken over de vlotte en tijdige levering, de klantvriendelijkheid en oplossingsgerichtheid van het personeel, en de duidelijke communicatie. Ook het gemak van bestellen en de gebruiksvriendelijke website worden gewaardeerd. De prijs-kwaliteitverhouding wordt door de meeste klanten als goed ervaren. Er zijn echter ook klachten over scheuren, kromming en beschadigingen aan het geleverde hout en materialen. Daarnaast melden sommige klanten vertragingen, onvolledige leveringen of fouten bij de levering. Enkele klanten ervaren problemen met de bereikbaarheid of onduidelijke communicatie. De afhandeling van klachten of naleveringen verloopt niet altijd even snel of soepel en de prijs wordt soms als hoog ervaren in verhouding tot de geleverde kwaliteit.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsHouthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

(40)
(36)
(67)
(207)
(502)
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
De chauffeur durfde de materialen niet achter het huis te zetten, omdat hij de ondergrond te zacht vond. Er ligt een puinbaan van 40 cm dik. De vracht dus voor de poort gezet. Vervolgens alle materialen met de hand achter het huis neergelegd. Bij het afstapelen van de vracht (van bovenaf) begonnen de zware pallen opeens onderuit de vracht te rollen tegen onze scheenbenen aan. Zo snel kun je niet wegstappen met de handen vol. Beide lange lengtes van 6 meter 14x14cm, waren vreselijk krom. 1 van de 2 was ook nog iets getordeerd. Schroeven voor de platen onder de palen, die er niet bij horen etc. etc. Kortom, wij zijn niet heel erg enthousiast. Maar we krijgen het wel voor elkaar!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Er waren twee grote balken en wat kleine balkjes die slechte plekken hadden. Ik heb het wel gemeld maar voor het project wat ik deed kon ik de slechte delen weg zagen. Echter was het boeideel 500x25cm geen 25 mm dik maar ruim 30 mm dik. Ik heb hierover contact gehad en kreeg als antwoord dat het 10 mm mag afwijken, ik mocht het omruilen maar moest dan transportkosten betalen of het zelf komen brengen en halen maar dat gaat niet zo makkelijk met een plank van 5 meter enook nog een behoorlijke afstand. Nu bij een andere houthandel wel een plank van 25mm gekocht. Ik had het wel netjes gevonden dat ook gezien de coulance van mijn kant over de slechte plekken aan wat balken het bedrag van de boeidelen was teruggestort.
Privéprofiel 
2 Reviews
 Geverifieerd

Prijs kwaliteit verhouding in orde

Fijn om een bouwpakket overkapping te kunnen bestellen met verschillende opties die je erbij kan klikken. Prettig contact over de levering. Transporteur deed erg z'n best om het goed weg te zetten op de oprit. Prijs kwaliteit is in orde. Niet 5 sterren omdat een paar vloerdelen behoorlijk krom getrokken waren. Heb ze moeten opspannen om ze recht op de vloer te krijgen. EPDM was ruim voldoende om een kleine overstek te maken. Wel jammer dat de daktrims geen ruimte voor speling lieten. Daarvoor een klein stukje bij moeten bestellen. Blij met het resultaat.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Top houtbedrijf vollop keuze en persoinlijke hulp en echt aandacht voor de kiper.

Zeer fijn bedrijf alles.wodt netjes voor het huis geleverd. als er iets niet klopte zoals een deuk in een polycarbonaat plaat, gaat de xommunicatie anel en duidelijk en wordt het opgelost. wilde zelfs.iets afwijkends kopen en dan denken ze met je mee en hebben ervoor gezorgd dat ik precoes kreeg wat ik nodig had. ik zou hun zeker aanbevelen.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Top kwaliteit en service

We hadden onze bestelling al geplaatst en de dag voor levering kwamen we erachter dat er nog iets bij moest. Gebeld met de klantenservice en zij hebben ons doorgestuurd naar de afdeling transport (order stond al laar). Maar het kon er nog aan toegevoegd worden. Scheelde ons weer extra transportkosten. De volgende dag werd de order keurig op de oprit geplaatst hiervoor hoefden we niet thuis te zijn. En ondertussen ligt het terras en we zijn super tevreden over de kwaliteit en service.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Materiaal beschadigd en ook verkeerd materiaal geleverd. Telefonisch onbereikbaar en mails worden steeds pas diverse dagen later beantwoord. Tevens worden mails niet goed gelezen en dus wordt je totaal niet geholpen. Je praat op deze manier langs elkaar heen… En probeer je ze te bellen kun je uren aan de telefoon hangen zonder dat je iemand aan de lijn krijgt. En er wordt totaal niet meegedacht. Ik moet nu de overkapping met beschadigd materiaal maken en ook nog eens met het verkeerde materiaal terwijl ik betaald heb voor extra opties…. Zoals geschaafd hout. Ik kreeg de optie dat het materiaal omgeruild zou worden maar dat zou dan weken later pas kunnen oftewel kan de overkapping niet opgebouwd worden en ligt het materiaal in huis tot hun een keer tijd en zin hebben om hun fouten op te lossen…. En mij te helpen. Overigens is Joyce wel heel vriendelijk en netjes👌👍.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

flexibiliteit in levering

goede afhandeling => wij vragen altijd kleine levering (just in time) maar zitten iedere keer met leveringskosten terwijl de paryij waaraan geleverd wordt een makkelijk bereikbaar adres is en het ons niet echt uitmaakt of een dag eerder of later wordt geleverd => is daar flexibiliteit mogelijk? (foto is wat we doen met jullie levering => bijenhotels maken => www.bureauaat.nl
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Ik vind het geleverde hout van slechte kwaliteit.heel veel barsten waardoor stevigheid van het geheel drastisch omlaag gaat.de muurbalk heeft zoveel barsten,dat het draagvlak van 14 cm gehalveerd word.de hele constructie rust dus nog maar op een balk vergelijkbaar van 7cm.ook de draagbalk 15x15 heeft aanzienbare schade en is niet te verdoezelen.zal altijd in beeld blijven.ook hiermee verlies je de oorspronkelijke draagkracht van een 15x15 balk.besteld; 5x4 mtr overkapping douglas hout.helaas geen fotos bij de hand tien ik deze review schreef
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Bestelling was netjes geleverd zoals afgesproken maar was beschadigt door een heftruck en er zat 1 boeideel bij wat te smal was . Klacht aangemaakt en netjes nieuw geleverd op de afgesproken dag , hout wat nu geleverd is is niet gevingerlast maar vol hout . Ik hoop dat het recht blijft als het gemonteerd is even overleg had op zijn plaats geweest vind ik . Ik ben wel goed en netjes geholpen en alle afspraken zijn keurig netjes nagekomen .
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Een bouwpakket aanbieden voor een terras overkapping is 1 - Amateurs overtuigen dat het iets is wat ze zelf kunnen is 2 en wordt mogelijk als drempel ervaren. Dus, iets van praktische tips over verbindingen, welke onderdelen waarvoor zijn en hoe je bijvoorbeeld de railsen toepast zou een welkome aanvulling zijn..
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Bij aankomst heb ik mij gemeld bij de balie en daar werd mij meegedeeld dat mijn bestelling klaar gezet zou worden. Toen minuten later stond het klaar en na het inladen weer huiswaarts gegaan. Het hout (douglas planken en rabat planken) was van een uitstekende kwaliteit.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Douglas gebogen schoren.

Ik had togen besteld in Douglas. Deze zijn bedoeld om in een overkapping of ander constructie de verticale en horizontale balken te verbinden. Deze verbinding dient haaks te zijn. De schoren/togen echter waren bij lange na niet haaks! Tevens had het hout langere tijd buiten in de regen gestaan, want het was geheel vuil van het opspattende modder, en tevens half verschenen door UV. Nu moest ik eerst een ochtend schuren. Voor het geld wat er voor gevraagd wordt verwacht je meer.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Online spullen bestellen werkt fantastisch. De chauffeur die het kwam brengen ook prima, lekker vlot en behulpzaam. In de 'winkel' bij hun aan de zaak zou het allemaal wel wat vriendelijker kunnen. Bijna allemaal stugge lui die je rustig 20 minuten laten wachten zonder zich te verontschuldigen of überhaupt maar aanspreken.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Vriendelijk en praktisch verder geholpen

De chauffeur belde ongeveer 10 minuten voordat hij aankwam. Alle spullen werden netjes en rustig op een afgesproken plek gezet (in een handige volgorde voor ons om het weer de tuin in te brengen) en na een ruim kwartier was de chauffeur weer vertrokken.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Hele goede kwaliteit van het hout. Ik heb 25 stuk lange balken gekocht en was maar 1 stuk een beetje scheef. Top. Vorige keer heb ik ergens anders gekocht en 50% van de balken scheef waren en niet te gebruiken.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Het prettige contact voor en tijdens de bestelprocedure. De levering was zeer vlot en heel netjes en vriendelijk afgehandeld! De veranda is van hele goede kwaliteit. Als ik dan een puntje moet noemen: een montage video 😄
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Afrader

Na een behoorlijke bestelling geplaatst te hebben bij Houthandel Van Gelderen ben ik helaas erg teleurgesteld in de gang van zaken. Bij de eerste levering bleek al dat een deel van de bestelling niet geleverd kon worden. Dat is vervelend, maar kan gebeuren. Er werd aangegeven dat de ontbrekende materialen twee weken later geleverd zouden worden. Vervolgens kreeg ik echter pas één dag vóór de geplande levering te horen dat ook deze levering niet door kon gaan. Het gaat hierbij juist om de meest essentiële onderdelen van de bestelling. Inmiddels waren er al mensen ingehuurd om het werk uit te voeren en was er een container geregeld voor de afvoer van afval. Deze kosten lopen gewoon door, terwijl de materialen ontbreken. Wat het extra frustrerend maakt, is dat de bestelling al betaald was, er opnieuw niet geleverd werd én dat men geen enkele indicatie kon geven wanneer de materialen wél beschikbaar zouden zijn. Ook werd er geen enkele vorm van compensatie of tegemoetkoming aangeboden. Daarnaast lijkt de voorraad op de website niet overeen te komen met de daadwerkelijke beschikbaarheid. Als producten niet op voorraad zijn, verwacht ik dat dit vooraf duidelijk wordt aangegeven of dat er in ieder geval inzicht is in de levertijden van leveranciers voordat producten worden verkocht. Al met al een zeer teleurstellende ervaring. Wanneer je afhankelijk bent van een betrouwbare levering voor een project, zou ik hier niet snel opnieuw bestellen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Het goede contact en behulpzaamheid bij ophalen. Suggestie is bij het bestellen een ophaaldag in te kunnen vullen nu was er onduidelijkheid dat het op tijd klaar stond (ik had het een week van te voren besteld en er een dag in gezet wat niet doorkwam) ik kreeg en mail dat het klaar stond met het verzoek binnen een dag op te halen, contact gehad dat het zaterdag kon worden opgehaald.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Chauffeur pin automaat vergeten

Kon niet pinnen bij de deur. Werdt netjes gebeld of ik het wilde overmaken. Chauffeur was pinautomaat vergeten 🤣 geen probleem direct geregeld en de chauffeur kom weer verder 👍
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Contact en leveren ging heel goed. Helaas wasren enkele delen beschadigd en andere teveel geleverd. Dit wordt heel goed opgelost, dus zeker alsnog een aanrader.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.