NicheFragrance.nl- Logo - Beoordelingen

NicheFragrance.nl

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2024
NicheFragrance.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

"NicheFragrance.nl heeft mijn verwachtingen overtroffen op elk niveau! Als een fervent parfumliefhebber was ik op zoek naar iets buitengewoons, iets dat mijn zintuigen zou prikkelen en mijn persoonlijkheid zou versterken. En dat vond ik bij NicheFragrance.nl, waar hun uitgebreide assortiment aan nichegeuren mijn hart veroverde vanaf het moment dat ik hun website bezocht. Het was niet alleen de diversiteit van geuren die indruk op me maakte, maar ook de diepgaande kennis en passie van het team achter de schermen. Ze staan klaar om te helpen, te adviseren en te inspireren, waardoor elke aankoop een op maat gemaakte ervaring wordt. Wat me echt deed besluiten om NicheFragrance.nl tot mijn vaste parfumbestemming te maken, was hun toewijding aan kwaliteit in elke stap van het proces. Van de zorgvuldig verpakte levering tot de hoogwaardige producten zelf, elke interactie straalt klasse en finesse uit. Na mijn eerste bestelling kan ik met trots zeggen dat NicheFragrance.nl niet alleen een leverancier van parfums is, maar een bestemming voor liefhebbers van verfijning en luxe. Ze hebben niet alleen een nieuwe klant, maar een toegewijde ambassadeur gewonnen. Ik kijk er nu al naar uit om mijn geurige reis voort te zetten met NicheFragrance.nl aan mijn zijde!"

zou tussen ma/di geleverd worden, donderdag nog steeds geen parfum ontvangen..

Beoordelingen voor NicheFragrance.nl

1 dag geleden

heb (nog)niks ontvangen.

met NicheFragrance contact opgenomen en zij zeiden dat het hoe dan ook opgelost word en er nu een onderzoek loopt naar post nl waar eventueel het pakketje is gebleven. vriendelijke mensen dus ben benieuwd naar het onderzoek mvg patrick
Prijs kwaliteit is super
Mijn bestelling was delayed en hiervoor een extra parfum gekregen. Goede opvolging en extra service waarvoor dank. Ga zeker de site opnieuw raadplegen. Mvg

geen parfum ontvangen

zou tussen ma/di geleverd worden, donderdag nog steeds geen parfum ontvangen..
Antwoord van NicheFragrance.nl
Beste Danique, We zien dat je netjes een track & trace hebt ontvangen. Zou je contact met ons willen opnemen om dit op te lossen? We hebben het vermoeden dat er iets misgaat bij PostNL. Alvast bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Team NicheFragrance.nl
IP
It was good and their customer service was very good and always available, ever ready to assist. Good shop and service all round.
Top eerlijk en kwaliteit is super

Top service

Ik wist eerlijk gezegd niet wat voor geur ik moest nemen. Dankzij de topservice van nichefragrancenl ben ik eruit gekomen en heb ik twee heerlijke geuren weten te kopen. Top service!
Wat een lekkere geuren. Kom zeker terug

NicheFragrance.nl is de plek voor Niche parfums

Wordt beoordeeld
Heel naar Niets nog ontvangen!!!
Antwoord van NicheFragrance.nl
Beste Hans, Het spijt ons te horen dat u het bestelde artikel nog niet heeft ontvangen en dat er miscommunicatie is geweest betreffende de voorraadstatus. We hebben meerdere e-mails gestuurd om u op de hoogte te brengen van de situatie en om het probleem aan te pakken, maar helaas hebben we geen reactie ontvangen. We begrijpen dat dit frustrerend voor u moet zijn geweest, en we hadden graag de kans gehad om dit recht te zetten als we op de hoogte waren gebracht van het probleem. Na het zien van uw review hebben we besloten om het order te annuleren en het geld terug te storten. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Sheen, NicheFragrance.nl
4 mei 2024
Uitstekende service. Er miste een product in mijn bestelling, kan gebeuren, maar dit werd snel opgelost en omdat het extra lang duurde een aantal gifts gekregen voor het lange wachten. De klantenservice was goed bereikbaar en hielp altijd heel snel bij mijn vragen, al met al zeer tevreden en ik zal hier zeker weer bestellen! :)
EK
Carsten B.
Hanstedt
25 apr 2024

Zu Empfehlen

Hier habe ich einen Duft gefunden, der nur schwer zu bekommen ist. Der Preis ist angemessen. Der Artikel kam, sorgfältig verpackt und innerhalb von vier Tagen (Versand nach Deutschland), bei mir an.