Tjinstoko.eu- Logo - Beoordelingen

Tjinstoko.eu

827 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.545 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2022
Tjinstoko.eu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 aug 2023
Breed assortiment. Ze zijn goed op de hoogte wat de vraag van de consumenten zijn. Goede service. Één product was niet leverbaar in de zelfde week is het geld terug gestort. Top. De levering was snel. Jammergenoeg kan ik niet kiezen door welke koerier dienst bezorgd moet worden. PostNl had mijn bestelling bezorgd en super onbeschoft zonder iets te zeggen smijt hij de grote doos van ruim 30kg op de stoep voor mijn huis! Met moeite sleep ik de doos naar binnen terwijl ik Reuma heb. Mijn pindasaus is opengescheurd en kruimels in de doos. Hierdoor ben ik geneigd om bij ander winkel te bestellen waar ik wel de bezorging mogelijkheid kan kiezen.

18 okt 2023
Helaas een teleurstellende ervaring met Tjinstoko.eu. Drie van de vier producten die ik heb ontvangen hadden een verlopen houdbaarheidsdatum. Dit is onacceptabel en heeft mijn vertrouwen in de kwaliteit van de aangeboden producten ernstig geschaad. ---------- Leider eine enttäuschende Erfahrung mit Tjinstoko.eu. Drei von vier Artikeln, die ich erhalten habe, waren abgelaufen. Dies ist inakzeptabel und hat mein Vertrauen in die Qualität der angebotenen Produkte stark erschüttert. ---------- Malheureusement, une expérience décevante avec Tjinstoko.eu. Trois des quatre articles que j'ai reçus étaient périmés. C'est inacceptable et cela a sérieusement entamé ma confiance dans la qualité des produits proposés. ---------- Unfortunately, a disappointing experience with Tjinstoko.eu. Three out of four items I received had expired expiration dates. This is unacceptable and has seriously undermined my trust in the quality of the products offered.
JF
Jeff F.
Losheim am See

Beoordelingen voor Tjinstoko.eu

Zorgen dat ik mijn pakket heb dat betaald is
The sent me 3 expired products.
JF
Jeff F.
Losheim am See
18 okt 2023

Teleurstellende Ervaring met Tjinstoko.eu - Verlopen Houdbaarheidsdata Ontvangen

25 dec 2023
Ik heb nog altijd mijn pakket niet ontvangen. Ik denk dat PostNL het verloren heeft. Kreeg berichten dat er vertraging was wegens drukte maar de laatste update is van 21 december en er is nog geen nieuwe datum medegedeeld. Jammer genoeg zal dit impact hebben en zal ik in de toekomst mijn benodigdheden in België zoeken. Dus maar 3 sterren vrees ik ook al is het niet jullie fout.
30 jun 2023

Aanbieding: bijna op THT-datum

Ik kocht een aanbieding: product bijna op THT-datum. Ik ontving het product maar dan een jaar over de THT-datum. Toen ik daar een opmerking over maakte kreeg ik wel netjes geld terug.

Producten die niet op voorraad zijn…

Je kunt duidelijker zijn over de producten die je op voorraad hebt, het is niet prettig om producten te kiezen en te betalen en dan nieuws te krijgen dat er niet meer zijn.
22 okt 2023
Ik heb de bestelling nooit gekregen en er staat geleevrd aan de kant van Post NL. Ik heb de klanten service gebeld en een ticket geopend, maar nog geen nieuws gekregen.

Houdbaarheidsdatum zeer beperkt

Ruim assortiment, echter veel producten tegen einde houdbaarheidsdatum. Reactie: voor dat je besteld navraag doen over de houdbaarheidsdatum! Niet klantgericht.
16 nov 2023

drie verkeerde items werden geleverd en geen reactie

drie verkeerde items werden geleverd, ik nam contact per mail en per messenger en drie dagen later nog geen reactie.......wat moet ik nu doen?
Een beetje meer NL uitleg over het product en ik heb het gevoel dat ik niet gekregen heb wat ik vestelde of ik geb het niet goed besteld.
15 aug 2023
Très mauvais service après-vente. Très peu commerciaux. Les produits que vous recevrez endommagés ne vous seront pas remboursés.
7 sep 2023
Bestelling geplaatst maar blijkt dat er producten niet op voorraad zijn jammer had ze echt nodig dus de bestelling ge canceld
14 mei 2023

Levering ruim over de houdbaarheidsdatum

Ik heb twee producten (Mexicaanse hotcakes) ontvangen die ruim een half jaar over de dat waren. Dat kan (en mag) echt niet.
23 jun 2023

Levering

Er staat op de website dat de levering is op dezelfde dag of de dag daarna maar dat was na 3 dagen geleverd.
LV
Luc V.
Aalter België
11 sep 2023

Géén beoordeling VOOR de levering

Ik heb er een hekel aan gekregen om een vraag naar een beoordeling te krijgen VOORALEER ik geleverd wordt.
1 jun 2023

Hodbaarheid

Veel van de geleverde producten zaten al tegen de houdbaars datum aan, zelfs van lang houdbare producten.
Helaas geen communicatie nadat ik aangegeven had dat ik een artikel te weinig ontvangen had.
11 sep 2023

Originele sriracha....maar 33% in prijs…

Originele sriracha....maar 33% in prijs verhoogd omdat het schaars is?
19 jul 2023
products I recieved were months past their expiration date!
MH
18 mei 2023

Où est mon colis

Cela fait plus de dix jours que j'attends mon colis