Tjinstoko.eu- Logo - Beoordelingen

Tjinstoko.eu

857 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.545 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2022
Tjinstoko.eu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 aug 2023
Breed assortiment. Ze zijn goed op de hoogte wat de vraag van de consumenten zijn. Goede service. Één product was niet leverbaar in de zelfde week is het geld terug gestort. Top. De levering was snel. Jammergenoeg kan ik niet kiezen door welke koerier dienst bezorgd moet worden. PostNl had mijn bestelling bezorgd en super onbeschoft zonder iets te zeggen smijt hij de grote doos van ruim 30kg op de stoep voor mijn huis! Met moeite sleep ik de doos naar binnen terwijl ik Reuma heb. Mijn pindasaus is opengescheurd en kruimels in de doos. Hierdoor ben ik geneigd om bij ander winkel te bestellen waar ik wel de bezorging mogelijkheid kan kiezen.

18 okt 2023
Helaas een teleurstellende ervaring met Tjinstoko.eu. Drie van de vier producten die ik heb ontvangen hadden een verlopen houdbaarheidsdatum. Dit is onacceptabel en heeft mijn vertrouwen in de kwaliteit van de aangeboden producten ernstig geschaad. ---------- Leider eine enttäuschende Erfahrung mit Tjinstoko.eu. Drei von vier Artikeln, die ich erhalten habe, waren abgelaufen. Dies ist inakzeptabel und hat mein Vertrauen in die Qualität der angebotenen Produkte stark erschüttert. ---------- Malheureusement, une expérience décevante avec Tjinstoko.eu. Trois des quatre articles que j'ai reçus étaient périmés. C'est inacceptable et cela a sérieusement entamé ma confiance dans la qualité des produits proposés. ---------- Unfortunately, a disappointing experience with Tjinstoko.eu. Three out of four items I received had expired expiration dates. This is unacceptable and has seriously undermined my trust in the quality of the products offered.
JF
Jeff F.
Losheim am See

Beoordelingen voor Tjinstoko.eu

Heel veel keus

Zoveel producten, ik was vooral op zoek naar koreaans ingrediënten en kon alles vinden bij Tjin. Zelf koreaanse lepels!
email communications were clear and items arrived promptly. Everything in order. Nice webshop for asian food items!
Snelle en correcte levering. Alleen nog maar 4 sterren, omdat het pas mijn eerste bestelling was.
ED
Eva D.
Enschede
Snelle service en verzending. Artikelen zijn met zorg ingepakt. Netjes. De keuze is erg groot.
Order snel verwerkt en afgeleverd. Produkt goede kwaliteit en redelijk geprijsd.
Order shipped quickly, was well packed for shipment, and complete.
Groot assortiment en snelle bezorging.
Altijd vlotte bestelling en verzending
JB
Snelle levering en goede verpakking.

Helemaal oke

Artikel goed ingepakt Snelle levering
Prima op tijd geleverd Goede servies
TS

snelle levering toppie

Goed verpakt snelle levering toppie
Goeie producten en snelle levering

Makkelijke site. Snelle levering.
AV
a v.
Rhenen
grote assortiment en kwaliteit
M4
mj 4.
Beverwijk
Goed verpakt en snel geleverd
Snel in huis en ruime keuze
AD
Adriana D.