Tjinstoko.eu- Logo - Beoordelingen

Tjinstoko.eu

609 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.546 beoordelingen in totaal

3 aug 2023
Breed assortiment. Ze zijn goed op de hoogte wat de vraag van de consumenten zijn. Goede service. Één product was niet leverbaar in de zelfde week is het geld terug gestort. Top. De levering was snel. Jammergenoeg kan ik niet kiezen door welke koerier dienst bezorgd moet worden. PostNl had mijn bestelling bezorgd en super onbeschoft zonder iets te zeggen smijt hij de grote doos van ruim 30kg op de stoep voor mijn huis! Met moeite sleep ik de doos naar binnen terwijl ik Reuma heb. Mijn pindasaus is opengescheurd en kruimels in de doos. Hierdoor ben ik geneigd om bij ander winkel te bestellen waar ik wel de bezorging mogelijkheid kan kiezen.

18 okt 2023
Helaas een teleurstellende ervaring met Tjinstoko.eu. Drie van de vier producten die ik heb ontvangen hadden een verlopen houdbaarheidsdatum. Dit is onacceptabel en heeft mijn vertrouwen in de kwaliteit van de aangeboden producten ernstig geschaad. ---------- Leider eine enttäuschende Erfahrung mit Tjinstoko.eu. Drei von vier Artikeln, die ich erhalten habe, waren abgelaufen. Dies ist inakzeptabel und hat mein Vertrauen in die Qualität der angebotenen Produkte stark erschüttert. ---------- Malheureusement, une expérience décevante avec Tjinstoko.eu. Trois des quatre articles que j'ai reçus étaient périmés. C'est inacceptable et cela a sérieusement entamé ma confiance dans la qualité des produits proposés. ---------- Unfortunately, a disappointing experience with Tjinstoko.eu. Three out of four items I received had expired expiration dates. This is unacceptable and has seriously undermined my trust in the quality of the products offered.
JF
Jeff F.
Losheim am See

Beoordelingen voor Tjinstoko.eu

3 jun 2024
Verzorgde snelle verzending.
3 aug 2023

Breed assortiment. Goede prijs/kwaliteit.

1 aug 2023

Super Producten, Minder Transportkosten

Goede producten, mooi ingepakt voor transport en snel geleverd, door hun hele grote keuze van producten, in mijn geval kruiden en dit aan een vriendelijke prijs, zal ik zeker nog terug bestellen, Enkel de verzendingskosten vind ik niet heel juist, op de site stond als je voor een bepaald bedrag koopt dat de verzending gratis is, en dit is niet het geval als de goederen naar een ander land gestuurd worden, in mijn geval België. dus dat vind ik wel jammer, andere winkels in Nederland kunnen dat wel! Groeten, Christina
26 sep 2023

Bijzonder ruim assortiment, goede service

Bijzonder ruim assortiment! Mijn go to winkel voor producten die niet in de supermarkt te koop zijn. Grotendeels is dat daadwerkelijke kwalitatieve hot sauces en sambals. Geen troep zoals Conimex sambal en Go-Tan sriracha, wat slappe (letterlijk, geen pit) aftreksels zijn van echte sambal en hot sauce. Altijd redelijk snelle levering en de producten zijn altijd ontzettend stevig verpakt. Nooit een breuk meegemaakt. Ook kwa productgroepen zoals snoepgoed en dranken, zeer divers. Beste online toko!
25 aug 2023
Altijd fijn! Heb vooral online ervaring, vind ze altijd top! Heb tot nu toe 1x gehad dat iets niet helemaal goed ging maar de klantenservice loste het direct op. Ze hebben een groot assortiment, versturen heel snel, communiceren snel en helder over verzending en alles is goed verpakt. Echt een fijne webshop jammer dat ik niet dichterbij woon voor hun bevroren assortiment want dat ziet er ook echt top uit. Anyways alleen maar goede ervaringen.
31 okt 2023

De spulen zijn erg nettes ingepakt de levering is snel de Website is makkelijk maar als je Artikel wilt saven voor de volgende dag dat lukt niet dan moet je alles weer op nieuw invoeren dit zpuden jullie kunnen verbeteren. Het Sortiment is uitgebreid. Masr ook als je verl koopt Krieg je geen korting of een präsent of een tester zo dat je weer Gast bestellen dat is jammer en andere Website bieten hierbij meer extraS
JW
J. W.
Zevenhoven
8 okt 2023

Goede producten, goede aftersales

Goede producten, goed verpakt. Degelijke doos, en individuele de flessen nog verpakt in papier. Ondanks dat toch wat transportschade opgelopen. Was binnen 5 min na de mail met melding al opgelost. Gewoon heel prettig contact (als t dan toch een keer moet) foto is van de doos met transportschade.. Geld was al terug gestort van de kapotte fles oestersaus voor ik het antwoord op mijn melding gelezen had.
Goed en snel reagerende klant vriendelijk opgelost bezorg probleem! Niet hun schuld toch opgelost! Volgende dag werd pakje Alsnog keurig bezorgd! Wat beter kan ; Vind de verzendkosten wel iets aan de hoge kant voor als je klein licht brieven bus pakketje wilt. Dat was nu niet het geval maar remt wel kleine bestellingen ..
10 nov 2023

Toko met behoorlijk assortiment en vlotte bezorging.

Toko met behoorlijk assortiment/makkelijke online menustructuur. Keurige bestelbestiging, tijdige verzending en ontvangst. Bezorgkosten maken natuurlijk de totale verkrijgingsprijs behoorlijk stevig. Daar staat dan wel tegenover dat je de deur niet uit hoeft en een royale productkeus hebt.

Altijd in orde

Heel overzichtelijke website, makkelijk om te bestellen. Alles wordt heel netjes verpakt bezorgd. De prijzen zijn ok, maar niet echt concurrentieel. Het grote voordeel is dat je hier heel veel dingen op vindt die je anders via verschillende websites zou moeten bestellen.
SS
Susanne s.
Biervliet

Erg verrassend want je weet nooit wat je binnen krijgt bij een eerste keer bestellen. Alles keurig ingepakt/verpakt . Snel geleverd. Producten zagen er goed uit en inmiddels al gebruikt voor een recept. Het was dik in orde. Uiteraard ga ik vaker bestellen hier .
10 feb 2024
Mijn favoriete online toko, super uitgebreid assortiment, fijne website, alles is praktisch en snelle levering. Voorraad wordt snel aangevuld. Leuke weetjes op de website over producten. Ik ga niet meer naar de toko in de buurt, want dit is veel handiger <3

Top verzending

Dat het heel snel verzonden werd enige min punt is dat als je op die site ben staat er dat er een paar producten aanwezig zijn maar als je ze in je mandje doet en naar je karretje gaat staat het er niet op dat is wel vervelend , maar voor de rest heel goed
31 okt 2023
Perfect verpakt en razendsnel geleverd. Dat DPD niet de moeite neemt om het thuis te bezorgen maar direkt in een afhaalstation brengt, ligt aan DPD en niet aan Tjinstoko. Direct na ontvangst de kruiden gaan gebruiken. Dank aan de mensen van Tjinstoko.
4 okt 2023

Snel geleverd en alles compleet!

Ik had nog even telefonisch contact, om na te vragen of het wel voor een bepaalde datum zou lukken. Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan en heb vervolgens mijn pakket snel en heel netjes verpakt binnen gekregen. Echt een aanrader!
17 okt 2023
Door alle keuze op de website kwam ik een beetje in een keuzestress. Daardoor bestelde ik meer dan gepland. Het bestelproces verliep uitstekend, net als de levering van de producten. We kunnen nu weer Indische rijsttafel maken.
22 sep 2023

Tjin’s Toko is betrouwbare leverancier van goede producten!

Een van het bestelde bleek niet meer op voorraad en vertraagde de levering. Een vertraging die vergroot is, omdat ik de melding daarover wat laat heb gelezen. Verder is mijn bestelling in een goede verpakking keurig geleverd.
21 nov 2023

zeer uitgebreid assortiment, snelle verzending

Vond op hun website taberue la yu wat nergens in Nederland te verkrijgen is . Goede , duidelijke website met heel veel aziatische producten . Deze taberue is zo heerlijk op coquiles maar ook op een boterham met kaas
NA
Nina A.
Haarlem
Snelle bezorging, zorgvuldig verpakt. Veel keus. De dingen die "momenteel niet in voorraad" zijn, blijven wel heeeeeel lang niet verkrijgbaar, ookal schrijf je je in voor een email wanneer het weer binnen is.
30 sep 2023
Goed product dat niet overal is te verkrijgen. Prijs valt mee. En de levering optijd. Alleen de bezorger is te lui om het naar boven te brengen. Terwijl ik gewoon thuis was. Dat is een min punt!!!