Tjinstoko.eu- Logo - Beoordelingen

Tjinstoko.eu

1.008 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.521 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr. 2022
Tjinstoko.eu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 apr. 2023
Goed assortiment en nette prijzen, maar de beschrijving van de producten klopt soms niet. Zo is bijvoorbeeld de ingrediëntenlijst van het artikel "Por Kwan Chili Paste With Holy Basil, 200g" niet correct. Ook had ik bij mijn bestelling gevraagd om lange houdbaarheidsdata te selecteren omdat het een voorraadkast bestelling betrof, maar bij ontvangst van voornoemde Chili Paste viel de houdbaarheidsdatum van 22-09-2023 (besteld op 01-04-2023) mij wat tegen. Als ik dit van te voren had geweten dan had ik niet 5 van deze potjes besteld... Jammer dat ze hier niet eerst even contact met mij hebben opgenomen. De bestelde producten kwamen wel snel en goed verpakt bij mij aan.

18 okt. 2023
Helaas een teleurstellende ervaring met Tjinstoko.eu. Drie van de vier producten die ik heb ontvangen hadden een verlopen houdbaarheidsdatum. Dit is onacceptabel en heeft mijn vertrouwen in de kwaliteit van de aangeboden producten ernstig geschaad. ---------- Leider eine enttäuschende Erfahrung mit Tjinstoko.eu. Drei von vier Artikeln, die ich erhalten habe, waren abgelaufen. Dies ist inakzeptabel und hat mein Vertrauen in die Qualität der angebotenen Produkte stark erschüttert. ---------- Malheureusement, une expérience décevante avec Tjinstoko.eu. Trois des quatre articles que j'ai reçus étaient périmés. C'est inacceptable et cela a sérieusement entamé ma confiance dans la qualité des produits proposés. ---------- Unfortunately, a disappointing experience with Tjinstoko.eu. Three out of four items I received had expired expiration dates. This is unacceptable and has seriously undermined my trust in the quality of the products offered.
JF
Jeff F.
Losheim am See

Beoordelingen voor Tjinstoko.eu

SS
Susanne s.
Biervliet
23 jan. 2024

Erg verrassend want je weet nooit wat je binnen krijgt bij een eerste keer bestellen. Alles keurig ingepakt/verpakt . Snel geleverd. Producten zagen er goed uit en inmiddels al gebruikt voor een recept. Het was dik in orde. Uiteraard ga ik vaker bestellen hier .
Mijn favoriete online toko, super uitgebreid assortiment, fijne website, alles is praktisch en snelle levering. Voorraad wordt snel aangevuld. Leuke weetjes op de website over producten. Ik ga niet meer naar de toko in de buurt, want dit is veel handiger <3
ED
ed d.
Bocholt
25 jan. 2024
Snel geleverd,en juist daar waar ik het pakketje ook geleverd wil hebben..produkten voldoen aan dat wat ik ervan verwacht..goed ingepakt...helaas geen presentjes voor getrouwe klanten..🤣🤣...
6 feb. 2024
Mooie kwaliteit en goed verpakt zo dat je geen zorgen maakt als glazen flessen drank besteld samen met blikken voedsel of andere breekbaar spul.

Goed voor buitenlandse producten

Groot aanbod aan producten die in Nederland vaak moeilijk te krijgen zijn. Netjes verpakt en snelle levering.
26 jan. 2024
Netjes verpakt en op tijd tevens de prijs was gunstig van het product hershey milkchocolate
31 jan. 2024
Foutloze communicatie en snelle, correcte levering. Aanrader, graag tot nog eens.
NQ
Nic Q.
OLDEMARKT

Levering

Bijzonder snelle levering. Groot assortiment. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Groot assortiment, wordt goed verpakt en een vriendelijke klantenservice.
LB
lilian b.
Heerlen
Pakketje goed ontvangen alleen PostNL een dag later al gepland. Bedankt !
CW
Carmen W.
Hoofddorp
Ruim assortiment, goede website en snel geleverd (heel netjes verpakt).
Goed verpakt netjes en schoon snel geleverd Wel veel papier, verbruik
31 jan. 2024
Altijd goed en snel, ik bestel er graag Japanse hapjes en noodles.
4 feb. 2024
weer een rappe en volledige bestelling ontvangen. Heel blij mee!

Topwinkel

Niets. Perfecte levering en prima kwaliteit spullen
1 feb. 2024

Goede service

Prettige website, goede service en snelle levering
snelle levering, alles goed verpakt, top producten
Snelle levering, en alles volgens bestelling
MS
Marcel S.
Berclara
De juiste spullen snel en netjes afgeleverd
Snelle verzending, producten goed verpakt.