gamingpcshop.nl

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden264 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 sep. 2019
gamingpcshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mrt. 2023
Zeer aan te bevelen om hier je gamepc samen te stellen en te kopen. De volgende wordt zeker weer hier gekocht.

9 dec. 2023
Tot twee keer toe gewacht in de avond voor DHL die niet op kunnen dagen. Pakket retour naar gamingshop vervolgens bel ik op en word mij beloofd me pc vrijdag (volgende dag) te mogen ontvangen dit gebeurt ook al niet omdat een collega vergat het tijdig door te geven en een klant met 12 pc’s voorrang kreeg volgens de medewerker die ik sprak. Ik belde alweer omdat ik vrijdag zag dat de bezorging nog steeds niet onderweg was, maar het goede nieuws zaterdag kon ik mijn pakket eindelijk verwachten (inmiddels een week verder) tot mijn ongenoegen zie ik nu dat dpd meld dat het niet zaterdag word maar maandag. Dus in totaal 4 x niet volgens afspraak mijn pc geleverd. Weinig empathie vd medewerker die ik sprak vrijdag. Nu word het dus volgende week maandag en moet ik weer thuis werken en een dag lang wachten op levering. Ik had ook gehoopt dat er misschien iets kleins werd meegegeven ter compensatie maar daarvan is geen sprake wat ik teleurstellend vind. Misschien ben ik wel een uitzonderlijk situatie maar ik zal persoonlijk hier niet meer bestellen.zolang het goed gaat is het wellicht prima maar als er een kink in de kabel komt dan is het gelijk een zooitje.

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

Meest recente eerst
4 dec. 2023
18 mei 2023
Bij vermissing vertraging klant op de hoogte stellen ! Ipv van 2x contact opzoeken en vragen hoe het zit