plexiglas.nl- Logo - Beoordelingen

plexiglas.nl

753 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.319 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 apr 2020
plexiglas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima adres om maatwerk te laten maken Er werd meteen gebeld. Volgende keer ga ik toch nog explicieter vertellen wat wel en niet de wensen zijn, nu was ook de onderrand afgerond, maar dat had ik niet zo getekend. Er was gecommuniceerd dat ik een track en trace zou krijgen. Na vier dagen lag het ineens op de mat zonder track en trace. Geen probleem verder, maar viel wel op. Verder heel tevreden en voelt vertrouwd om hier te laten maken, je voelt de betrokkenheid bij het product.

22 jun 2023
Prijs kwaliteit verhouding doet te denken. De kwaliteit van de plaat aanzich is goed maar vraag mij af of de prijs niet te hoog is. Verder vond ik de klemmetjes om de plaat te bevestigen slecht afgestemd / functioneren. Tis een heel gedoe om de plaat te monteren / demonteren omdat de klemmen NIET voorbereid zijn op de dikte van het materiaal. Ze blijven hangen in het schroefdraad van de meegeleverde schroeven, gepiel dus..

Beoordelingen voor plexiglas.nl

Nakomen wat er word afgesproken. Nadat we een goed telefonisch gesprek hadden gehad waarin ik de situatie heb uitgelegd waarom we het glas zsm moeten hebben en er dan word verteld as vrijdag leveren we. Dan kan het niet zo zijn dat het dan pas de week er na word gebracht. Daarna was het zo dat me werd verteld dat de vracht vol zat en het daardoor niet kon. Als ik dan de chauffeur bel en me die verteld dat die helemaal niet vol zat. Dan zakt bij de broek af.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. De collega die uw bestelling heeft afgehandeld is niet meer werkzaam bij Plexiglas.nl, helaas kan ik daarom niet verifiëren hoe de situatie zich heeft ontwikkeld. Ervan uitgaande dat dit daadwerkelijk gegaan is zoals beschreven willen wij onze excuses aanbieden voor het maken van onjuiste beloftes en geven van foutieve informatie. Dit is absoluut niet de service die wij wensen te verlenen. Onze excuses. Inmiddels hebben we u een mooi kortingsaanbod gedaan en de verzendkosten gecrediteerd. Hopelijk is het verhaal zo naar tevredenheid afgesloten. We hopen jullie bij een volgend project opnieuw te mogen helpen. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
28 maart 3 kanaalplaten besteld plus profielen van standaardmaat 3 meter. Plexiglas.nl diverse keren gebeld over datum levering, onprettig te woord gestaan door medewerker. Pas 9 april geleverd. Kom op zeg, standaard maten niet op voorraad? Ik ben ook bezig met volkstuinen complex om meer overkappingen te plaatsen. Helaas deze order gaat nu naar een ander bedrijf.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt nog voor uw review. Ik begrijp dat u inmiddels contact hebt gehad met meerdere collega's en de situatie naar behoorlijke tevredenheid is opgelost. De bestelling is begin april in goede orde geleverd. Wij willen onze excuses aanbieden voor de opgelopen vertraging en hopen dat u ons de volgende keer nog een kans wilt geven. Dan kunnen we laten zien dat het ook anders kan! Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
Een van de buizen was stuk in de verpakking (heb het restant moeten gebruiken als vervanging )
Antwoord van plexiglas.nl
Beste Dirk, nog bedankt voor uw review. Wij hebben contact opgenomen met betrekking tot de kapotte levering om dit met u op te lossen. Ik begrijp echter van mijn collega dat u een foto zou sturen maar wij deze nog niet hebben mogen ontvangen. Zou u dit alsnog kunnen doen? We handelen het graag netjes met u af! Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
16 apr 2024
Slechte kwaliteit met krasen op
Antwoord van plexiglas.nl
Beste Alexander, nog bedankt voor uw review. Mijn collega heeft contact met u opgenomen om u verder te helpen. Wij krijgen vaker melding van krassen op het materiaal, terwijl dit eigenlijk op de folie zit. Naar ik begreep van mijn collega zou u foto's sturen, zodat wij het kunnen bekijken. Uiteraard kunnen wij de plaat vervangen als er daadwerkelijk sprake is van schade! Alvast onze excuses voor het ongemak en wij hopen uw mail snel te zien verschijnen. U kunt de foto's zoals besproken mailen naar klantenservice@plexiglas.nl

Lange levertijd

Gekregen wat ik besteld heb, maar een week wachten op een simpel stukje plexiglas vind ik wel wat lang
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de positieve review. We nemen uw feedback mee. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Heeft niet gedaan wat het beloofd heeft
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat de polijstpasta niet behoren heeft gewerkt. Dit is natuurlijk niet zoals het hoort. We hebben u geprobeerd te bellen om te achterhalen wat er mis is gegaan, zodat we er samen uit kunnen komen. Wilt u ons benaderen wanneer u dit leest? Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
ES
Edith S.
Zoetermeer
Plexiglas is mooi en helder. De opgegeven afmeting klopt totaal niet. Gevraagd 200x90. Kreeg 210x85. 10 cm van de lengte eraf gehaald. Voor de breedte een andere oplossing moeten bedenken. Dus wel teleurgesteld.
Zorgen dat klanten niet meer worden misleidt door google advertenties. En als zoiets gebeurd, komen met een redelijke compensatie ipv. korting.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw bericht en het is inderdaad erg vervelend dat u op een ander artikel uitkwam dan waar u in Google op klikte. De fout die in Google zit is buiten onze macht om. Tevens heeft u zowel op de productpagina, als in de winkelwagen, áls in de bestelbevestiging kunnen zien dat er iets mis was gegaan. Wij hadden hier geen compensatie voor hoeven geven maar hebben dit uit coulance wel gedaan. Jammer dat u dit niet heeft kunnen waarderen. Hopelijk bent u wel helemaal tevreden met het nieuwe product en hoe u te woord bent gestaan door mijn collega. We zien u graag terug voor een nieuwe bestelling! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
De maten van de geleverde polycarbonaatplaten zijn niet correct.
Snelheid van levering was ondermaats. Product zelf was ok.
Antwoord van plexiglas.nl
Pakketdienst DPD en bezorger is slecht zoek een ander
Antwoord van plexiglas.nl
Beste Herman, bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u DPD geen fijne bezorgdienst vindt. Uiteraard gaat er wel eens wat mis maar onze ervaring is dat dit bij alle bezorgdiensten het geval is, behalve bij de kleinere partijen echter zijn de verzendkosten dan ook duurder. Eerder hebben we met andere grote pakketdiensten gewerkt en hadden we meer klachten met betrekking tot vervoer. De voorkeur is per klant verschillend. We hopen dat u wel blij bent met het geleverde product en dat u ondanks dat wij leveren met DPD toch de volgende keer ook weer voor ons kiest :) We zien u graag terug! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

Hoeken randen beschadigd

Ik dacht dat ik echte glas heb besteld, maar het was niet zo, tevens de hoeken waren beschadigd. Het voldoet niet mijn wens.
Antwoord van plexiglas.nl
Beste Ayfer, wat vervelend dat u dacht dat u echt glas had besteld. We weten alleen niet zo goed waar de verwarring is opgetreden, want wij zeggen overal dat we plexiglas verkopen. Als u de volgende keer bestelt en de hoekjes zijn beschadigd, stuur dan gerust even een mailtje, want het hoort natuurlijk netjes te zijn! Dan kunnen we het met u oplossen. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Ik heb verzendkosten betaald voor een pakketje wat in de brievenbus is gedaan. Veel te duur dus
27 jan 2024
1st order, damaged goods delivered with no offer of credit 2nd order, late delivery
Afdichtrubber besteld,5 meter,maar was niet in 1 stuk,had dit natuurlijk liever wel
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Dat klopt inderdaad. Dit is afhankelijk van hoeveel wij nog over hebben van een andere rol. Als we dit moeten weggooien worden de rubbers duurder. Dit staat niet op de website omdat wij hier eigenlijk geen opmerkingen over krijgen en klanten dit meestal geen problemen vinden, omdat het onzichtbaar is. We gaan dit echter wel even intern oppakken, zodat het wellicht aangepast kan worden op de website. Bedankt voor uw feedback en hopelijk alsnog veel plezier ervan. Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
AM
Andre M.
Nieuw-Balinge
Levering niet compleet en geen communicatie over levering van ontbrekende delen.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Vervelend dat de levering niet compleet was en onze excuses dat u hier niet juist over bent ingelicht. Ik zie dat de na te leveren artikelen inmiddels netjes zijn bezorgd. Sorry voor het ongemak. Ik hoop dat het product uiteindelijk bevalt en dat we u nog een keer terug mogen zien! Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
Beschadigd ontvangen
Sneller verzenden
22 jun 2023
29 jun 2023
Bedankt voor uw review. We hebben u enkele keren geprobeerd te bellen omdat we graag meer horen over uw ervaring. We herkennen ons namelijk niet in dit probleem, in die zin dat we het niet eerder hebben gehoord. Daarom zijn we erg benieuwd naar uw verhaal. Mocht u ervoor openstaan om dit verder toe te lichten kunt u ons even bellen: 085-9020800. Zo niet, dan in elk geval onze excuses voor het ongemak. Hopelijk kunnen we u toch nog een andere keer helpen om het tegendeel te bewijzen! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl