plexiglas.nl- Logo - Beoordelingen

plexiglas.nl

771 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 apr 2020
plexiglas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima adres om maatwerk te laten maken Er werd meteen gebeld. Volgende keer ga ik toch nog explicieter vertellen wat wel en niet de wensen zijn, nu was ook de onderrand afgerond, maar dat had ik niet zo getekend. Er was gecommuniceerd dat ik een track en trace zou krijgen. Na vier dagen lag het ineens op de mat zonder track en trace. Geen probleem verder, maar viel wel op. Verder heel tevreden en voelt vertrouwd om hier te laten maken, je voelt de betrokkenheid bij het product.

22 jun 2023
Prijs kwaliteit verhouding doet te denken. De kwaliteit van de plaat aanzich is goed maar vraag mij af of de prijs niet te hoog is. Verder vond ik de klemmetjes om de plaat te bevestigen slecht afgestemd / functioneren. Tis een heel gedoe om de plaat te monteren / demonteren omdat de klemmen NIET voorbereid zijn op de dikte van het materiaal. Ze blijven hangen in het schroefdraad van de meegeleverde schroeven, gepiel dus..

Beoordelingen voor plexiglas.nl

Beschadigd ontvangen
Sneller verzenden
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de positieve review. We nemen uw feedback mee. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
22 jun 2023
29 jun 2023
Bedankt voor uw review. We hebben u enkele keren geprobeerd te bellen omdat we graag meer horen over uw ervaring. We herkennen ons namelijk niet in dit probleem, in die zin dat we het niet eerder hebben gehoord. Daarom zijn we erg benieuwd naar uw verhaal. Mocht u ervoor openstaan om dit verder toe te lichten kunt u ons even bellen: 085-9020800. Zo niet, dan in elk geval onze excuses voor het ongemak. Hopelijk kunnen we u toch nog een andere keer helpen om het tegendeel te bewijzen! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

Plexiglas prima dpd minder

Ik wacht nog op mijn bestelling ligt niet aan plexiglas maar aan dpd deze hebben briefje achtergelaten dat het pakket achter de bloempot was neergezet,daar troffen wij niets aan plexiglas heeft netjes gereageerd en heeft een nieuwe in de maak genomen,dus hoop dat het nu wel aankomt zoals het hoort
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het is was gegaan bij DPD. Gelukkig hebben wij dit goed kunnen oplossen! De herstellevering zal snel arriveren. Onze excuses voor het ongemak nogmaals en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
30 jun 2023

De platen worden verzonden zonder bescherming

De platen worden verzonden zonder enige vorm van bescherming, enkel het beschermfolie van het plexiglas zelf. Schade tijdens transport is zo wel erg gevoelig. Binnenkort hebben we nog grotere aantallen platen nodig en daar zou ik graag extra (kartonnen) platen als bescherming willen.
21 jun 2023

Don’t order it! Even the 5 mm thick one is horrible!

They market an acrylic mirror as a perfect replacement for an actual mirror, but that’s not the case. I ordered a 5mm 110x30 cm mirror, and stuck it perfectly flat on an MDF plank which is perfectly flat. Despite that, there are distortions which are noticeable.
26 jun 2023
Thank you for your review. I'm very sorry to hear that you didn't succeed in placing the acrylic mirror. However, we sell this product multiple times a week and most of the customers are very satisfied. Despite the fact that it can be hard to apply it is absolutely possible, but the background has to be 100% flat, which is not always the case even though it looks flat. About the distortions, can you send an e-mail to klantenservice@plexiglas.nl with pictures of them. Of course we are willing to find a solution for this. Damages on an orderd plate are not okay! Have a nice day!
26 jun 2023

Beschadigd geleverd.

Had een wit plexiglas plaat besteld en deze is beschadigd binnen gekomen. Meerdere hoeken waren beschadig en een was zelf afgebroken. Erg zonde van m’n geld. Vond het teveel werk om retour te moeten sturen etc. Maar zal hier niet nog een keer bestellen.
6 jul 2023
Bedankt voor uw review. Ik begreep van mijn collega dat u het inmiddels prettig samen hebt kunnen oplossen in de vorm van een korting. Wij zien u graag de volgende keer weer terug. Fijne dag verder. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
12 aug 2023
Kreeg de trespaplaat mooi op tijd en geleverd op de juiste locatie. Echter de bestelde plaatschroeven aten niet bij de levering. Geen idee of ze niet zijn verstuurd voor plexiglas of tijdens transport zoek zijn geraakt.
5 jul 2023
Ik had om afgeronde hoeken gevraagd. Dat was niet gedaan. En nu is helaas met de storm vandaag het plexiglas blad van onze tafel weggewaaid. Geen idee waarheen. Heb al overal in de sloot gekeken maar niet gevonden.
6 jul 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend dat de hoeken niet waren afgerond. Normaliter verzoeken wij de klant in dit geval een foto toe te sturen, waarna we het kunnen oplossen. U heeft echter geen contact opgenomen met de klantenservice, en het wordt lastig als het is weggewaaid. Begrijpen we goed dat het wegwaaien uw review negatief heeft beïnvloedt? Dit is voor ons niet helemaal logisch, gezien het feit dat dit is gebeurd buiten onze invloed om. Hopelijk kunt u de plaat nog terugvinden en kunt u ons een foto sturen van de niet afgeronde hoeken, waardoor we het alsnog met u kunnen oplossen. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
31 mei 2023

Kwaliteit plexiglas (3 mm)

Het bestelde plexiglas (3 mm) zou met name bij langere lengtes kunnen doorbuigen. Helaas bleek dat bij een lengte van 60 cm al het geval. Moet nu vervangen worden door glasplaten.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Mijn collega heeft geprobeerd te bellen en heeft u daarna gemaild om het misverstand met u door te spreken en mee te denken in een oplossing. Helaas hebben wij geen respons mogen ontvangen. Mocht u dit lezen, bel dan gerust even terug. Wellicht kunnen we nog wat voor u betekenen! Indien u hierin niet geïnteresseerd bent hopen we u graag een volgende keer terug te zien. Fijne dag verder! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
23 jun 2023

Geen advies en onmogelijk product

Product had nooit in deze samenstelling verkocht moeten worden zonder duidelijk advies dat een plexiglas spiegel van deze afmeting onmogelijk te verwerken is
29 jun 2023
Bedankt voor uw review. Het lijkt erop dat u geen klacht heeft ingediend, klopt dit? We hebben u geprobeerd te bellen om de situatie door te spreken en het met u op te lossen. Helaas kunnen we u tot nu toe niet bereiken. Plexiglas spiegels zijn soms lastig te monteren maar we verkopen deze regelmatig naar tevredenheid van onze klanten. Het is dus absoluut mogelijk. Te grote afmetingen zijn inderdaad niet geschikt. Dit vermelden we ook in de productbeschrijving. Wellicht kunt u ons nog even bellen en kunnen we u aan een oplossing helpen. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
19 mei 2023
Bezorging was meer dan goed alles geregeld zoals afgesproken. Net de plaat geplaatst en jammer genoeg redelijk wat krassen.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Vervelend dat er krassen op uw platen zaten. Ik heb begrepen van mijn collega's dat alles netjes is opgelost en u inmiddels een krasvrije plaat heeft ontvangen. We zien u graag de volgende keer terug! Fijne dag verder! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
20 jun 2023
Alles zag er goed uit en was in goede staat. We hebben een gaatje proberen te boren en het glas brak gelijk.
27 jun 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat het in goede orde is ontvangen, en wat vervelend dat het niet is gelukt met bewerken. Wij geven op onze website ook aan dat ervaring en goed gereedschap vereisten zijn voor het bewerken van plexiglas. Helaas is dit best lastig voor veel mensen. We hebben u aangeboden om een nieuwe plaat met de gaten er al in voor dezelfde prijs aan te bieden, maar hier heeft u helaas geen gebruik van gemaakt. Jammer! Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
5 jul 2023
Ik had op steviger plexi glas gehoopt moet nu iets aanpassen in me kast om die platen te kunnen gebruiken
8 aug 2023
heb nog niets ontvangen
16 nov 2023
Veel moeite moeten doen om een offerte te krijgen meerdere keren contact moeten zoeken.
21 nov 2023
Bedankt voor uw review. We hebben het erg druk, dat zal de reden zijn dat de offerte laat is gekomen. Sorry hiervoor. Dit is niet hoe het hoort. Hopelijk bent u wel tevreden over de geleverde h-profielen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Michelle - Team Plexiglas.nl
25 mei 2023
Plexiglas expres dikker besteld maar trekt krom boven mijn aquarium😕
29 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het krom is gaan trekken. Dit kan inderdaad gebeuren ten gevolge van de wisseltemperatuur van het water en de warmte er buiten. Dit is een product-eigenschap van plexiglas en kan helaas niet helemaal voorkomen worden. Mocht u later nog een keer willen bestellen neem dan even contact op zodat wij u kunnen adviseren voor de bestelling! Hopelijk heeft u toch nog wat aan het plexiglas! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
22 mei 2023
Ik heb helemaal geen factuur ontvangen het geld is wel betaald
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Mijn collega heeft inmiddels contact met u opgenomen en het probleem opgelost. U heeft de factuur inmiddels in goede orde ontvangen. Vervelend dat deze in eerste instantie niet direct was aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
CG
Co G.
Utrecht
28 jun 2023
Kleur wijkt erg af ten opzichte van de vorige bestellingen
18 jul 2023
Het plexiglas was niet verpakt!! Dus met krassen!!