plexiglas.nl- Logo - Beoordelingen

plexiglas.nl

771 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 apr 2020
plexiglas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima adres om maatwerk te laten maken Er werd meteen gebeld. Volgende keer ga ik toch nog explicieter vertellen wat wel en niet de wensen zijn, nu was ook de onderrand afgerond, maar dat had ik niet zo getekend. Er was gecommuniceerd dat ik een track en trace zou krijgen. Na vier dagen lag het ineens op de mat zonder track en trace. Geen probleem verder, maar viel wel op. Verder heel tevreden en voelt vertrouwd om hier te laten maken, je voelt de betrokkenheid bij het product.

22 jun 2023
Prijs kwaliteit verhouding doet te denken. De kwaliteit van de plaat aanzich is goed maar vraag mij af of de prijs niet te hoog is. Verder vond ik de klemmetjes om de plaat te bevestigen slecht afgestemd / functioneren. Tis een heel gedoe om de plaat te monteren / demonteren omdat de klemmen NIET voorbereid zijn op de dikte van het materiaal. Ze blijven hangen in het schroefdraad van de meegeleverde schroeven, gepiel dus..

Beoordelingen voor plexiglas.nl

tevreden met product alleen jammer dat er krassen op zaten door vervoer enzo maar past precies en mooie look! wel duur maar heb je wat!
Duidelijke site! Nette aflevering! Opdracht beschrijving (aantal platen versus kosten) kon duidelijker. Dat was verwarrend.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de positieve review. We nemen uw feedback mee. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Het gevraagde keurig gemaakt. Reacties op mails zou duidelijker kunnen

Goede service

Goede site, prima prijzen, snelle en nette verzending.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw fijne review. Daar doen we het voor! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Prijzig maar verder prima
Besteld en vlot geleverd
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de positieve review! Wat zouden we de volgende keer nog beter kunnen doen om 5 sterren te krijgen? We blijven graag optimaliseren dus hebben veel aan uw feedback. U kunt dit evt. mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review! Wat kunnen we verbeteren om 5 sterren te krijgen? We optimaliseren constant dus kunnen uw feedback goed gebruiken! U kunt dit eventueel mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
10 feb 2024
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen. Is er nog verbetering mogelijk waardoor we 5 sterren krijgen? We optimaliseren graag dus hebben veel aan uw feedback. U kunt dit eventueel mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
12 jul 2023
Goede kwaliteit plexiglas. Ook speciale verzoeken zijn mogelijk. Wel kan het soms wat langer duren voor je een reactie op een vraag krijgt. UPDATE: Vijf sterren bewaar ik voor perfecte klantervaring waar niets meer aan te verbeteren valt. Om 5 sterren te verdienen zou de reactie tijd naar binnen 1 werkdag moeten gaan.
18 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren, maar soms kan er inderdaad een dagje tussen zitten. We nemen het zeker mee. Fijn dat u verder helemaal tevreden bent. Graag tot de volgende keer. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Het glas is verder prima maar de bezorging is een drama. De 2 parketten zijn voor de deur gezet en de bezorger heeft niet aangebeld en hebben heel de nacht in de stromende regen gestaan zodat de folie heeft losgelaten. er is ook geen bezorg moment afgesproken via plexiglas jammer.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de bezorger geen prettige ervaring was. Ik zie dat de bestelling geleverd is door DPD. Heeft u geen track & trace van hen ontvangen? Dit is namelijk wel de normale gang van zaken. Gelukkig begrijp ik dat de bezorging geen negatieve gevolgen heeft gehad voor de staat van uw plexiglas. Mocht u nog een keer bij ons bestellen wil ik u vragen even een mail te sturen van te voren waarin u benoemt wat er is gebeurd. Dan kunnen we een oogje in het zeil houden. Veel plezier met uw plexiglas in elk geval. Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
23 jun 2023

Stuk geleverd, maar door goede service probleem opgelost

Mooi op maat gezaagd, maar kwam met een gebroken hoek aan. (misschien is een extra beschermhoekje een oplossing?) na contact met de klantendienst aangeboden voor een nieuwe plaat te krijgen of deel van het geld terug krijgen. In het kader van duurzaamheid koos ik voor het 2e.
29 jun 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat we het op deze manier met u hebben kunnen oplossen, en bedankt voor uw flexibiliteit. We nemen uw feedback mee! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
24 jun 2023
3 plexiglas platen besteld waarvan 1 bekrast! zeer slecht verpakt in gevouwen karton ,kan veel beter..... Het probleem aan plexiglas.nl doorgegeven en zij hebben het netjes opgelost door middel van een vergoeding voor de beschadigde plexiglas plaat! TOP!
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. We pakken uw feedback intern op. Heel fijn dat we het op deze manier alsnog voor u kunnen hebben oplossen! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
31 mei 2023

Positief met kanttekening.

POS: verzorging en maatvoering Verbeteren : informatie, ik kreeg geen bericht over verzending in twee pakketten op 2 data. Label met "pakket 1 van 2" en "2 van 2" had hoop zoeken en bellen gescheeld.
6 jun 2023
Bedankt voor de positieve review. Dat is waardevolle feedback. We nemen dit mee! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
1 aug 2023
Mooi assortiment en het product op maat kunnen bestellen. Hierdoor kon ik mijn ruitje voor het raam van het schuurtje eenvoudig bestellen zonder een grote plaat te hoeven te kopen bij de bouwmarkt.
14 aug 2023
Bedankt voor uw review! Wat kunnen verbeteren om 5 in plaats van 4 sterren te krijgen? We optimaliseren constant dus kunnen uw feedback goed gebruiken! U kunt dit eventueel mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
24 mei 2023
Snel en helder! Het aankoopproces en de levering waren heel snel; de website en het plexiglas waren glashelder! Jammer dat BTW en verzenden het duurder maken dan je in eerste instantie denkt...
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de positieve review. Bedankt voor uw feedback met betrekking tot de BTW en de verzendkosten. We nemen dit zeker mee! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
28 jun 2023
Goed product alleen zit om de meegeleverde houdertjes ter bescherming plastic dat er ontzettend moeilijk af te krijgen is. Als er een verwijderlipje aan zou zitten, zou dat enorm schelen.
29 jun 2023
Bedankt voor uw fijne review. Waardevolle feedback ook, dit nemen we zeker mee richting de leverancier! Fijne dag verder. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl