plexiglas.nl- Logo - Beoordelingen

plexiglas.nl

771 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 apr 2020
plexiglas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima adres om maatwerk te laten maken Er werd meteen gebeld. Volgende keer ga ik toch nog explicieter vertellen wat wel en niet de wensen zijn, nu was ook de onderrand afgerond, maar dat had ik niet zo getekend. Er was gecommuniceerd dat ik een track en trace zou krijgen. Na vier dagen lag het ineens op de mat zonder track en trace. Geen probleem verder, maar viel wel op. Verder heel tevreden en voelt vertrouwd om hier te laten maken, je voelt de betrokkenheid bij het product.

22 jun 2023
Prijs kwaliteit verhouding doet te denken. De kwaliteit van de plaat aanzich is goed maar vraag mij af of de prijs niet te hoog is. Verder vond ik de klemmetjes om de plaat te bevestigen slecht afgestemd / functioneren. Tis een heel gedoe om de plaat te monteren / demonteren omdat de klemmen NIET voorbereid zijn op de dikte van het materiaal. Ze blijven hangen in het schroefdraad van de meegeleverde schroeven, gepiel dus..

Beoordelingen voor plexiglas.nl

MC
mark c.
arnhem
1 sep 2023

afhalen bestelling

indien men een besteling af wil halen wordt er aangegeven vanaf welke datum dat kan. In mijn geval was de bestelling nog niet klaar. Deze werd echter wel ter plekke gereed gemaakt
27 sep 2023
Bedankt voor uw review. Dat is inderdaad niet zoals het hoort. Onze excuses hiervoor. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Heel graag tot een volgende keer - dan zorgen we dat de bestelling op tijd klaar staat;) Fijne dag verder!
14 aug 2023
Telefonisch netjes te woord gestaan. Bij het afhalen werden we een beetje aan ons lot overgelaten door de aanwezige medewerker (tjes) het duurde even voordat we werden geholpen.
17 aug 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat u telefonisch prettig te woord bent gestaan. Van onze vakantiekrachten, waar u vermoedelijk op doelt, mogen we niet verwachten dat zij klanten te woord staan. Daarom hangt er een bel in de werkplaats, waarna een klantenservice medewerker u komt helpen. Wellicht heeft u deze over het hoofd gezien? In elk geval veel plezier met de bestelling! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

Vriendelijk

Voor de 2x besteld naar dat de 1ste bestelling goed was gegaan. Je wordt goed op de hoogte gehouden en als er iets mis is dan wordt je vriendelijk geholpen aan de telefoon.
5 okt 2023
Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen. Is er nog verbetering mogelijk waardoor we 5 sterren krijgen? We optimaliseren graag dus hebben veel aan uw feedback. U kunt dit eventueel mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
De stukken waren keurig op maat gesneden, zoals besteld. De prijs is absoluut redelijk. Alleen de levering was wat laat en werd niet heel duidelijk over gecommuniceerd.
11 jul 2023
Bedankt voor uw review. Heel fijn om te horen dat u blij bent met het geleverde product. Volgens onze gegevens is de bestelling binnen de aangegeven levertijd bezorgd. Wellicht bedoelt u dat u hem wat eerder had verwacht. We proberen onze levertijden zo kort mogelijk te houden, maar omdat we maatwerk leveren kost ons proces wat meer tijd. We nemen uw feedback over de communicatie over de levering mee! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
18 mei 2023
Goede maatvoering en product. Her weghalen van de scherpe randen is wel zonde van het geld. Zelf een schuurpapiertje erlangs en je hebt hetzelfde resultaat.
23 mei 2023
Bedankt voor de positieve review. We nemen uw feedback mee. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

Vertraging levering maar goede oplossing achteraf

Er was iets fout gegaan bij de bestelling waardoor product niet op tijd kon worden geleverd. In overleg met service desk tot een goede oplossing gekomen
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u tevreden bent, en fijn dat we toch nog een oplossing hebben kunnen bieden. We zien u graag terug. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
15 aug 2023
Levering werd goed gecommuniceerd. Plaat zag er goed uit. Maar vlak na de bestelling heb ik een paar dagen helemaal niets gehoord. Dat kan beter.
17 aug 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn dat u tevreden bent. We nemen uw feedback mee! Vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
31 mei 2023
Prima platen en levering is duidelijk en op tijd. Helaas was 1 plaat niet de estelde kleur maar dat wordt goed opgelost.
12 jul 2023
juiste levering van het bestelde. misschien een iets snellere levering minder bezorg kosten bij kleine bestellingen
13 jul 2023
Bedankt voor de positieve review! We werken hard aan onze bezorgtijd en bezorgkosten. Echter moeten de platen gezaagd worden, om welke reden het niet altijd mogelijk is om snel te leveren. Bedankt voor de feedback in elk geval. Dit nemen we zeker weer mee. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
31 mei 2023

scherp

ik had gekozen en betaald voor de geslepen variant. ondanks dat zijn de kanten van de plaat behoorlijk scherp.
6 jun 2023
Bedankt voor de positieve review. We nemen uw feedback mee. Weet u zeker dat de scherpe randen wel daadwerkelijk zijn verwijderd en niet per ongeluk door onze medewerkers zijn vergeten te behandelen? Eventueel kunt u even een foto sturen, dan kunnen we meekijken, zodat het opgelost kan worden. Fijne dag verder! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
25 okt 2023
Heel precies gemaakt en prettig ontvangen bij het ophalen. Laatste stukje verharde landweg was te doen.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de review. Super fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten en service! Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
26 jul 2023
Plexiglas ziet er mooi uit. Levering had ik sneller verwacht dan 1 wk. Al met al tevreden😃
1 aug 2023
Bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u tevreden bent! Als het goed is stond netjes aangegeven op de productpagina dat de levering 3 tot 7 werkdagen zou duren. Omdat wij het materiaal nog op maat moeten zagen is de levertijd langer dan bij 'standaard webshops'. Graag tot de volgende keer! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Ontving geen mail ter bevestiging van ontvangst en verwerking order... lastig!
1 aug 2023
Bedankt voor uw review. Dat is inderdaad gek. Ik zie dat u het bij ons heeft gemeld en mijn collega heeft gevraagd of u in de spam heeft gekeken, maar begrijp nu dat u de mails daar ook niet heeft gevonden. Onze excuses voor het ongemak. Gelukkig is verder alles in goede orde afgehandeld. Veel plezier van uw plexiglas. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
5 jul 2023
Netjes conform bestelling. Doch bezorging door dpd ging niet helemaal goed
6 jul 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend dat er wat mis is gegaan tijdens de bezorging. Wij proberen dit zo goed mogelijk in de gaten te houden, maar soms gaat er helaas wat mis. In elk geval veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot de volgende keer. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
7 jun 2023
Had 7 jaar geleden van kameraad polycarbonaat voor enkel glas bevalt goed
8 jun 2023
Bedankt voor de positieve review! Wat zouden we de volgende keer nog beter kunnen doen om 5 in plaats van 4 sterren te krijgen? We blijven graag optimaliseren dus hebben veel aan uw feedback. U kunt dit eventueel mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
EV
Eric v.
Borculo
30 aug 2023

Mooie kwaliteit

Communicatie. Produkt wat ik zocht. Op maat leverbaar. Mooie kwaliteit.
27 sep 2023
Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat alles naar wens is! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
29 jun 2023
snel geleverd na telefonisch bericht hoelaat het zou worden geleverd
29 jun 2023
Bedankt voor uw review! Wat kunnen verbeteren om 5 in plaats van 4 sterren te krijgen? We optimaliseren constant dus kunnen uw feedback goed gebruiken! U kunt dit eventueel mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
22 mei 2023
Snel en correct geleverd. De “afgeronde kanten” hadden beter gemogen.
23 mei 2023
Bedankt voor de positieve review en de waardevolle feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent. We pakken uw feedback intern op. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
22 jun 2023
Bestellen is makkelijk te doen, levertijd is wat aan de lange kant.
26 jun 2023
Bedankt voor de positieve review. We nemen uw feedback mee. We zijn ons productieproces constant aan het optimaliseren, dus wellicht kan het over enige tijd nog sneller! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

Leuk...goed bedrijf...klantvriendelijk.

Leuk...goed bedrijf...klantvriendelijk. Wordt goed geholpen....