combitools.nl- Logo - Beoordelingen

combitools.nl

508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.527 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
combitools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Veel keuze, artikelen van bekende merken en geen "eigen" merk artikelen, scherpe prijs, snelle verzending, kopersbescherming.

29 jun 2023
Ik had het volgende besteld: ( bestelnummer: #1000113132 ) -Makita Maaikop 95 M10x1,25LH 2,6mmx3mtr - Makita Klopboor-/schroefmachine DHP486Z - 18 V Zonder accu's en lader, in doos -Makita DBO180Z 18V Li-Ion accu excenter schuurmachine body Kreeg de bestelling op tijd, echter werd de klopboor/schroefmachine zonder originele doos geleverd, verpakt in folie met de toebehoren en boekjes los in de doos, erg slordig. Tevens kwam ik op de pakbon er pas achter dat de maaikop nageleverd zal worden, deze infomatieverstrekking kan beter.

Beoordelingen voor combitools.nl

Leveren duur veel te lang
10 feb 2024

Telaat geleverd

Op voorraad klopte niet dus als je de spullen snel nodig hebt ergens anders bestellen.
Bezorgadres onjuist Factuur niet aanwezig. Moest opgevraagd worden
Waar is mijn pakket?
30 jul 2023

Trage verzending

Na bestelling en betaling gelijk verzenden. Duurde nu 3 dagen. Ik kies dan ook de volgende keer voor andere leverancier
23 aug 2023
Duurde langer dan ik dacht voordat de aankoop geleverd werd. Het was een verjaardagskado.....vandaar 3 sterren...

Iets betere communicatie zou fijn zijn.

Op Black Friday een paar apparaten besteld maar op een bevestiging na nog helemaal geen terugkoppeling wanneer deze verzonden zouden worden terwijl ze op voorraad waren. Ik heb er begrip voor dat het druk is, maar een korte melding zou wel fijn zijn. Verder tevreden over eerdere bestellingen.
AH
Ad H.
Kerkrade
4 sep 2023
De site levert onvoldoende informatie over de beschikbaarheid van het product dat ik besteld heb. Is het product eenmaal besteld dat moet je heel vaak inloggen om te zien of er iets met je bestelling gebeurd, de voortgang in het bestelproces is onder de maat.

Geen snelle verzending

Op voorraad wil niet zeggen dat het direct verstuurd wordt. Afhalen in de winkel is soms beetje chaotisch.
23 dec 2023
Niet iets toezeggen wat je niet kan nakomen wat betreft bezorgen. Bereikbaarheid via telefoon is slecht.
AB
Andre B.
Brunssum

Voorraad

Jammer als iets op voorraad is na een week er nog niet is
14 jun 2023

Magazijn voorraad

De voorraad op de site klopt niet met de werkelijkheid.
13 sep 2023

telefonisch slecht bereikbaar, aflevering uiteindelijk prima.

Combitools is telefonisch erg slecht bereikbaar. En gezien de slechte reviews op deze site over niet afleveren, hield ik m’n hart vast. Uiteindelijk na vaak bellen toch te pakken gekregen en de bestelde bladblazer werd de volgende dag netjes afgeleverd door onze nationale postbezorgers.
10 sep 2023

Contact krijgen is niet mogelijk of te lastig voor mij

De bestelling kwam binnen 5 werkdagen dat is prima, geen bevestiging gehad je weet niet of/wanneer deze komt, contact krijgen was niet mogelijk helaas. Wou er graag nog iets bij bestellen dit lukte niet. Alles bij elkaar doet mij besluiten om niet weer hier te bestellen.
7 nov 2023
Geen terugkoppeling over verdata. Duurt bijna een week voordat ze iets verzenden. In de winkel erg rommelig. In de winkel wat gekocht. Nalevering gaat erg moeizaam duurt al bijna twee weken
Machine is volgens de site op voorraad. Maar toen ik in de winkel was om de machine fysiek te bewonderen bleek hij er niet te zijn. Deze machine wordt altijd vanuit Makita verzonden.
Bestelling nog steeds niet ontvangen ik vindt wel erg lang duren voordat ze leveren. Concerten leveren binnen 2 dagen ik wacht nu al 4 dagen op mijn pakket.
9 sep 2023
Bestellen gaat makkelijk maar levertijd valt tegen. Zelfs als je alleen besteld wat op voorraad is, duurt het nog 3 (werk)dagen voordat het verzonden wordt.
MV

Heel vreemd

Bestelling is snel geleverd maar alle producten kwamen zonder verpakking of gebruiksaanwijzing, lagen zo los in een doos. Heel vreemd voor nieuwe producten?