combitools.nl- Logo - Beoordelingen

combitools.nl

508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.527 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
combitools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Veel keuze, artikelen van bekende merken en geen "eigen" merk artikelen, scherpe prijs, snelle verzending, kopersbescherming.

29 jun 2023
Ik had het volgende besteld: ( bestelnummer: #1000113132 ) -Makita Maaikop 95 M10x1,25LH 2,6mmx3mtr - Makita Klopboor-/schroefmachine DHP486Z - 18 V Zonder accu's en lader, in doos -Makita DBO180Z 18V Li-Ion accu excenter schuurmachine body Kreeg de bestelling op tijd, echter werd de klopboor/schroefmachine zonder originele doos geleverd, verpakt in folie met de toebehoren en boekjes los in de doos, erg slordig. Tevens kwam ik op de pakbon er pas achter dat de maaikop nageleverd zal worden, deze infomatieverstrekking kan beter.

Beoordelingen voor combitools.nl

AB
10 sep 2023
Netjes ontvangen wel effe bellen waneer het geleverd zou worden niet vandaag besteld en morgen geleverd
16 apr 2024
Voorheen waren waren ze altijd de goedkoopste op de markt. Nu is dat bij hoge uitzondering. Helaas....
26 aug 2023
Duurder langer dan verwacht
14 aug 2023
Late levering
19 aug 2023
Wat heb ik aan een snijblad als de montage ontbreekt
7 jul 2023
telefoon opnemen.
29 jun 2023

Geleverde goederen niet compleet en slecht verpakt!

25 jun 2023
De bestelling was alge annuleert I. V . M Levering problemen op de site staat 4 op voorraad. Als je beld zouden ze volgende week binnenkomen van Makita Maar toch wat opsturen wat niet klopt En de factuur zeggen ze een ander artikel nummer dus ik ben teleurgesteld Nu moet ik me geld weer zien terug tekeningen plus het verkeerde artikel weer op sturen dit duurt een week en dan kunnen nog zeggen dat ze het weer onvoorwaardelijk hebben zeer misleiden Ik ben hier ook niet van gediend Frans blom
1 jul 2023
Inmiddels bijna 2 weken verder heb maar de helft van bestelde en betaalde artikelen ontvangen, ondanks dat men op de website schermde dat artikelen op voorraad zijn. Levering deels ontvangen na bijna een week en nadat ik vroeg wanneer e.e.a. zou worden geleverd, overige nog niet ontvangen, inmiddels gevraagd naar status hierop reageert men niet. Toch een kleine moeite om m.b.t. status en te verwachte leverdatum te reageren, tot nu toe is de winkel zeker geen aanrader!
Perfectpro Teammate bouwradio besteld! Deze zou voorradig zijn! Heb afhalen bij de winkel aangegeven omdat dat toch dichtbij is en ik de radio dan vlug zou hebben! Dit is nu 6 dagen geleden en tot op heden nul reactie! Ik ga vandaag proberen te bellen met de klantenservice! Dat is ook 1 grote ramp, en anders ga ik de radio proberen te annuleren! Ben al week strontchagrijnig omdat ik geen muziek op t werk heb!
16 okt 2023

Erg moeilijke communicatie met deze webshop.

Ik vind het erg slecht dat je een artikel op voorraad aangeeft op de website maar die vervolgens eerst besteld moet worden bij de leverancier. Daar is het artikel namelijk niet meer leverbaar. Vervolgens is het erg moeilijk om intact te komen met de klantenservice, die bij uiteindelijk contact aangeeft dit bij de leverancier te moeten navragen om hier vervolgens weer op terug te komen. Ronduit slecht.
23 jul 2023

Nooit iets ontvangen... En slechte communicatie.

Artikel zou op voorraad zijn stond op site vermeld, dus volgende dag in huis... (...?) week later nog niets geleverd! Combitools niet telefonisch bereikbaar en geen reactie op email. Klus dus maar op andere manier geklaard en op vakantie gegaan. Na vakantie zie ik track&trace mail dat er bezorgd zou zijn...??? Niet dus. Ook niet bij buren of afhaalpunt. Tot op heden nog steeds niets ontvangen.
29 jul 2023

Bezorging

Ik als consument betaal ontzettend veel bezorgkosten namelijk 7.99,- en na een volle werkweek wachten heb ik nogsteeds geen pakket binnen. schandalig, dit is mn eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel. daarnaast stuur ik jullie een mail met de vraag waar mijn pakketje blijft en ik krijg gewoon geen antwoord terug belachelijk.
20 jun 2023
helaas heel lange levertijd zonder aankondiging! Meermaals moeten bellen om over de stand van bestelling te informeren! Afspraak gemaakt ook helaas niet nagekomen om op de al op voorraad zijnde artikelen al te versturen! Levering nog steeds niet binnen!
18 jun 2023

Woensdag besteld, nog niets ontvangen.

Bestelling sneller verzenden. De bestelde artikelen waren allemaal op voorraad. De bestelling is woensdag 14 jun. 2023 om 16:21 uur gedaan. Tot op dit moment is nog niet gemeld dat de bestelling al is verzonden. Slecht!
HF
H F.
Kerkrade
14 jun 2023
Bestelling geplaatst, melding als product verzonden wordt komt er een mail met track en tracé. 10 dagen na bestelling nog steeds niets vernomen. Tweede probleem met combitools. Zal geen verdere Bestellingen doen.
21 jul 2023

Boormachine besteld- nog niet geleverd

Haakse Boormachine besteld / nog niet geleverd. Geen reactie op bellen en mailen. Zal vast komen door vakantie / onder bezetting/ backorder. Maar laat in ieder geval wat horen!
14 jun 2023
Mijn ervaring is dat als je betaald hebt niets meer hoort van je bestelling en in het ongewisse blijft wanneer er geleverd gaat worden, andere aanbieders leveren ook sneller
9 jul 2023
Op 29 juni een aantal artikelen besteld en betaald, wel bevestiging gekregen. Volgens de website op voorraad. Tot nu toe (9 juli) niets vernomen of bezorgd gekregen.
9 jun 2023
Na 2 dagen maar eens gebeld hoe het met de bestelling stond, werd dezelfde dag nog uitgeleverd zeiden ze. Nu 1 dag later nog niks ontvangen.