combitools.nl- Logo - Beoordelingen

combitools.nl

508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.527 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
combitools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Veel keuze, artikelen van bekende merken en geen "eigen" merk artikelen, scherpe prijs, snelle verzending, kopersbescherming.

29 jun 2023
Ik had het volgende besteld: ( bestelnummer: #1000113132 ) -Makita Maaikop 95 M10x1,25LH 2,6mmx3mtr - Makita Klopboor-/schroefmachine DHP486Z - 18 V Zonder accu's en lader, in doos -Makita DBO180Z 18V Li-Ion accu excenter schuurmachine body Kreeg de bestelling op tijd, echter werd de klopboor/schroefmachine zonder originele doos geleverd, verpakt in folie met de toebehoren en boekjes los in de doos, erg slordig. Tevens kwam ik op de pakbon er pas achter dat de maaikop nageleverd zal worden, deze infomatieverstrekking kan beter.

Beoordelingen voor combitools.nl

27 jan 2024
Snelle levering, en goede prijs.
Snel en correct geleverd.Toppie
snel en efficiënt, raad ik aan
Ging sneller dan beloofd
11 nov 2023

Veel keuze, prima prijsstelling

11 jul 2023

Goed geprijsd geredschap

Ondertussen heb ik al vier keer besteld bij Combitools. Mits het artikel op voorraad is (de voorraad op de website klopt niet altijd, een belletje plegen kan dus geen kwaad), wordt het artikel vaak de dag na het bestellen verzonden en komt goed verpakt aan. Combitools is toch net wat goedkoper dan de concurrenten en is een officiële Makita dealer en doet dus ook met met de Makita puntenactie, een win-win. Ik blijf hier in de toekomst mijn gereedschap bestellen, echt een aanrader!
22 okt 2023

Goede service en kwaliteit

Het Makita product (grasmaaier) kent een interessante prijs/kwaliteitverhouding. Communicatie over de levertijd laat ruimte voor concretisering. Zeker in het geval van afhalen is niet duidelijk waarom het uitleveren -conform de waarschuwing, dat wel- langer moet duren (reken 2-3 dagen). Anderzijds is de begroeting en hulpvaardigheid in de winkel vriendelijk en informerend/correct, en dus toch de volle positieve score
Product was op de webshop snel gevonden. Volledig beschreven. De bestelling en betaling eenvoudig. Product keurig verpakt goed afgeleverd.
20 aug 2023
Heel tevreden over CombiTools. Snel geleverd, de hele bestelling compleet en ook nog eens heel scherp geprijsd. Telefonisch wel degelijk te bereiken, maar ik heb ‘s ochtends vroeg direct na de opening gebeld. Leek mij het handigst, omdat ik mij voor kan stellen dat als je druk bent met klanten in de winkel, je geen tijd voor de telefoon hebt.
23 jun 2023

Goed bedrijf, snelle levering, goed contact!

Snelle levering van mijn Makita heggenschaar met lader en accu. Goed contact met Tim van CombiTools! Ze doen echt hun best om klanten te helpen. Alles van de Nederlandse importeur met Nederlands gebruiksaanwijzingen, kom daar nog maar eens voor! Top, ga mijn volgende spulletjes beslist bij deze leverancier aanschaffen!
23 jun 2023

Iets later geleverd maar keurig geregeld

Ondanks dat er iets later geleverd werd dan verwacht werd ik keurig geïnformeerd wat de reden was, kan voorkomen, en werd er alles aan gedaan om me toch snel te helpen. Aangenaam verrast door de kleine attentie die meegezonden werd. Tip: zorg dat de telefoon altijd opgenomen wordt, dat scheelt 80% van de klachten