Koko Noko- Logo - Beoordelingen

Koko Noko

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.597 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
Koko Noko voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Besteld omdat de broeken er mooi uitzagen en het voor een prijs was waarvoor je het eigenlijk niet kunt laten om te bestellen. Heb ze een maat groter gekocht dus mijn zoontje zal het over een jaar ongeveer kunnen dragen maar ze zien er goed uit, ook qua kwaliteit, na wassen nog steeds mooi. Ideaal dat je de broeken aan de binnenzijde smaller kunt maken. Verzending duurt iets langer, maar nog steeds redelijk. Je hoeft ook niet alles binnen 2 dagen in huis te hebben. Superblij met de aankoop van de broeken. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

8 jun 2023
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!

Beoordelingen voor Koko Noko

2 aug 2023
Na 6 dagen eindelijk levering waar een deel niet bij zit... niet vermeld of het nakomt ofzo... Na bellen met de klantendienst (weer betalend) zeggen ze ja het wordt nagezonden maar kunnen niet zeggen wanneer, maar in ieder geval niet vandaag of morgen. Moest je woensdag niets gehoord hebben bel je nog maar eens... En zo zijn we straks 2 weken aan het wachten op kledij die je mee op reis wou. Onderdeel waar ik op wacht zijn 2 broekjes die bij truitjes horen (die er wel bij zaten...) jogingskes
4 aug 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring met onze service. Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren met de levering van uw bestelling. We vinden het erg vervelend dat een deel van uw bestelling ontbrak en dat u extra stappen moest ondernemen om dit probleem aan te pakken, inclusief het bellen met onze klantenservice. We begrijpen dat dit frustrerend is geweest, en we nemen uw feedback ter harte. Liefs, Team Koko Noko
3 aug 2023

Geen idee waar mijn bestelling blijft

De levertijd bedraagt 1-2 werkdagen. Ik zit nu al bijna aan week te wachten en heb nog geen track and trace code ontvangen. Ik word ook niet op de hoogte gehouden van de reden van vertraging. Erg slordig.
4 aug 2023
Beste Ramona, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
17 sep 2023
Bestelling ging moeizaam. Was er veel langer mee bezig dan ik wou. Aldoor zij die bestelling niet gelukt, bestel opnieuw. Niet heel handig
19 sep 2023
Bedankt voor je feedback Larissa. Het spijt ons te horen dat je bestelling niet soepel verliep. Je mag de volgende keer contact met ons opnemen en dan staan we klaar om je helpen. Liefs, Team Koko Noko
30 sep 2023
Geen factuur ontvangen, dus hoe regel ik nu de retour? Mail achteraan gestuurd maar blijkbaar is het mailadres niet meer actueel
2 okt 2023
Beste Dineke Ik zie dat je ons toch hebt weten te vinden, wellicht stond er een typfout in het mailadres? We hebben je inmiddels alle info gemaild. We versturen zo min mogelijk papieren mee tijdens een bestelling. De factuur heb je eerder per mail ontvangen. Heb je verder nog vragen, stel ze dan gerust! Liefs team Koko Noko
30 sep 2023
Gratis retourneren Duidelijkere foto's hoe kleding zit
2 okt 2023
Beste Karen We hebben elkaar zojuist even gesproken. Nogmaals bedankt voor je feedback en mochten er nog vragen zijn dan horen we graag van je! Liefs team Koko Noko
15 jun 2023
Kleren vielen erg klein en zaten al losse draadjes aan
16 jun 2023
Bedankt voor je feedback, en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We vinden het jammer om te horen dat de kleren klein vielen en dat er al losse draadjes aan zaten. We willen graag een oplossing bieden, dus neem alsjeblieft contact met onze klantenservice op. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Liefs, Team Koko Noko