Koko Noko- Logo - Beoordelingen

Koko Noko

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.597 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
Koko Noko voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Besteld omdat de broeken er mooi uitzagen en het voor een prijs was waarvoor je het eigenlijk niet kunt laten om te bestellen. Heb ze een maat groter gekocht dus mijn zoontje zal het over een jaar ongeveer kunnen dragen maar ze zien er goed uit, ook qua kwaliteit, na wassen nog steeds mooi. Ideaal dat je de broeken aan de binnenzijde smaller kunt maken. Verzending duurt iets langer, maar nog steeds redelijk. Je hoeft ook niet alles binnen 2 dagen in huis te hebben. Superblij met de aankoop van de broeken. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

8 jun 2023
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!

Beoordelingen voor Koko Noko

Leuke kleding, vreselijk retourbeleid
Antwoord van Koko Noko
Beste Mariella Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met ons retourbeleid. Onze retourbeleid is ontworpen om een balans te vinden tussen klanttevredenheid en operationele efficiëntie. De kosten die verbonden zijn aan het retourneren van artikelen, zoals in jouw geval, dekken gedeeltelijk de administratieve en logistieke kosten die bij het verwerken van retouren komen kijken. We nemen echter je feedback serieus en zullen het zeker in overweging nemen bij toekomstige herzieningen. Als je nog andere vragen hebt of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Liefs team Koko Noko
trage bezorging. Vervelende veel en vervelende emails over dat je ergens naar hebt gekeken. Producten zijn soms van matige kwaliteit.
Antwoord van Koko Noko
Beste Germa, Dank je wel voor je eerlijke feedback. We vinden het jammer dat de bezorging wat langer duurde en je te veel e-mails hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ook balen we ervan dat sommige producten niet aan de verwachtingen voldeden. Laat ons alsjeblieft weten om welke producten het gaat, en we zoeken graag naar een passende oplossing. En natuurlijk, als je ooit hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Liefs team Koko Noko
22 sep 2023
Retour sturen is niet klantvriendelijk, maakt dat ik niet nog eens zal bestellen terwijl ik de kleding ontzettend leuk vind, jammer!
26 sep 2023
Beste Sanne Bedankt voor het delen van je ervaringen. We vinden het vervelend om te horen dat het retourneren niet soepel is verlopen. Als je meer details kan delen over wat er precies niet goed is gegaan, zouden we dat zeer op prijs stellen. Op die manier kunnen we gerichte verbeteringen doorvoeren. Nogmaals bedankt voor je input en veel plezier van de aankopen. Liefs team Dirkje
3 aug 2023
We krijgen een beoordelingsformulier terwijl we bestelling nog niet binnen hebben, zonder dat de vertraging doorgemaild is.
SL
5 jul 2023
Jammer dat je een retour niet kosteloos kan terug sturen maar dat je dan een tegoedbon krijgt.
6 jul 2023
Wat jammer dat de artikelen anders zijn dan verwacht. Neem een volgende keer gerust contact met ons op, dan kunnen we u hier vast mee helpen. We hebben twee retouropties, retourneren op eigen kosten en retourneren op onze kosten. Alle informatie hierover is terug te vinden op onze site>https://www.koko-noko.com/nl/service/shipping-returns/ Liefs, Team Koko Noko
IL
5 jul 2023
Ook geven ze aan later te versturen. Na een week nog niets :(
6 jul 2023
Hallo Ilonka, Wat vervelend om te horen dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Je mag contact opnemen met onze klantenservice, dan zullen wij alvast uitzoeken waar je pakketje is. Liefs, Team Koko Noko
4 jul 2023
Retourneren beter maken, zonder betaling of minimaal
5 jul 2023
Dank je voor de reactie. Wij hebben een optie om je retour op onze kosten te versturen met ons gratis retourlabel. Je ontvangt vervolgens een waardebon die je bij een volgende bestelling kan inleveren.