Koko Noko- Logo - Beoordelingen

Koko Noko

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.597 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
Koko Noko voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Besteld omdat de broeken er mooi uitzagen en het voor een prijs was waarvoor je het eigenlijk niet kunt laten om te bestellen. Heb ze een maat groter gekocht dus mijn zoontje zal het over een jaar ongeveer kunnen dragen maar ze zien er goed uit, ook qua kwaliteit, na wassen nog steeds mooi. Ideaal dat je de broeken aan de binnenzijde smaller kunt maken. Verzending duurt iets langer, maar nog steeds redelijk. Je hoeft ook niet alles binnen 2 dagen in huis te hebben. Superblij met de aankoop van de broeken. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

8 jun 2023
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!

Beoordelingen voor Koko Noko

Hele fijne winkel met mooie kleding

De snelle levertijd en überhaupt de kleding zelf. Goede prijs kwaliteit verhouding en leuke sets. Waar ik minder blij mee ben zijn de retourkosten. Ik bestel nu 2 maten voor mijn kind omdat hij er precies tussen valt en dan moet ik altijd 5.25 euro zelf betalen per bestelling. Dat is een minpunt.
4 aug 2023

Mooie broeken levering zou wat sneller kunnen

Zaterdag besteld en donderdag verstuurd. Stond aangegeven dat het wat langer kon duren ivm. de sale maar nergens echt een indicatie. Verder lijken het fijne broeken zijn op de groei gekocht. Zien er goed uit!
30 jun 2023
Leuke producten. Levertijd was inderdaad wel langer dan normaal vanwege de sale. Gratis retourneren zou wenselijk zijn, geeft betere service, maar in dit geval niet nodig geweest.
6 mei 2023

Achteraf betalen

Als je ‘achteraf betalen’ doet, wordt je bestelling pas verstuurd als je hebt betaald. Daardoor was het t-shirt wat ik bestelde niet meer aanwezig. De broeken gelukkig wel.
22 okt 2023

Goede eerste ervaring

Snelle verwerking, pakje snel ontvangen. Duidelijk en makkelijk shoppen/betalen. Kwaliteit van de jas is niet top maar wel goed.
11 aug 2023
Mooie kleding. Pasvorm is goed. Het nadeel bij de jeans broek is, dat het labeltje (logo) na 2 x dragen los gaat.
27 sep 2023
Leuke kleding, word wel vaal als je het vaak wast, maar gaat niet makkelijk kapot
18 okt 2023
Mooie producten en prima service. Omruilen sale artikel een tikkie om slachting.
4 aug 2023
Levertijd kan wel beter maar misschien ligt dat aan de paakketbezorgers
3 aug 2023

Tevreden

Mooie, kwaliteit kleren. Levering liet wel even op zich wachten
30 jun 2023
Stoere kleding maar ook comfortabel om in te kunnen spelen
3 mei 2023
Mooie broeken voor een mooi prijsje
6 aug 2023
Levertijd 1 week verder alles oké!
27 sep 2023
Mooie kleding voor nette prijs!