Koko Noko- Logo - Beoordelingen

Koko Noko

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.624 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
Koko Noko voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Besteld omdat de broeken er mooi uitzagen en het voor een prijs was waarvoor je het eigenlijk niet kunt laten om te bestellen. Heb ze een maat groter gekocht dus mijn zoontje zal het over een jaar ongeveer kunnen dragen maar ze zien er goed uit, ook qua kwaliteit, na wassen nog steeds mooi. Ideaal dat je de broeken aan de binnenzijde smaller kunt maken. Verzending duurt iets langer, maar nog steeds redelijk. Je hoeft ook niet alles binnen 2 dagen in huis te hebben. Superblij met de aankoop van de broeken. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

8 jun 2023
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!

Beoordelingen voor Koko Noko

24 feb 2024
11 feb 2024

Altijd tiptop in orde!

Alles is altijd tiptop in orde en je wordt steeds zeer vriendelijk verder geholpen bij vragen of problemen
CD
Cindy D.
Zevenbergen
Foto's zoals beschreven en kwaliteit van kleding is goed.
MA
Merian A.
Maastricht
Altijd mooie en betaalbare kleren voor mijn kleinzoon!

Mooie kleding en snelle bezorging

Snel bezorgd en leuke kleertjes voor een goede prijs.
AK
arda k.
Heerhugowaard
3 feb 2024
Snel en keurig geleverd
11 aug 2023

Mooie broeken, mooie prijs.

Super goede klantenservice!!

Mijn bestelling was door de bezorger voor de deur gezet terwijl ik niet thuis was en bij thuiskomst was het pakket weg. Koko Noko heeft mij super goed geholpen met welke stappen er ondernomen moesten worden. Wat een toppers daar!!
3 aug 2023

Mooie kleding op overzichtelijke webshop

Overzichtelijke webshop. Kleding is van goede kwaliteit met de juiste maten die overeenkomen met de pasvormen van onze kinderen. Voor onze dochter meisjesachtig en mooie prints en voor onze zoon jongensachtig.
4 aug 2023

Mooie broeken levering zou wat sneller kunnen

Zaterdag besteld en donderdag verstuurd. Stond aangegeven dat het wat langer kon duren ivm. de sale maar nergens echt een indicatie. Verder lijken het fijne broeken zijn op de groei gekocht. Zien er goed uit!
5 aug 2023
Hele fijne broekjes, tijdens de sale ook nog eens voor een fijn prijsje. Verzending was niet heel snel (maar geen probleem) want kreeg de uitnodiging voor de review al voordat het verzonden was
30 jun 2023
Leuke producten. Levertijd was inderdaad wel langer dan normaal vanwege de sale. Gratis retourneren zou wenselijk zijn, geeft betere service, maar in dit geval niet nodig geweest.
altijd supermooie kleding, dat perfect valt zoals op de foto's, maatjes zijn ook heel realistisch wat maakt dat ik nooit moet twijfelen welke juist te kopen! ik heb een FAN!
2 aug 2023
Hele leuke kleding voor onze jongens met een super goede kwaliteit. De pasvorm is altijd goed en de kleding blijft mooi, ook na vaak wassen.
10 nov 2023

Mooie collectie

Dag later al geleverd, wat heel snel is.Prachtige collectie met veel keuze voor jongens.Wij zijn alvast fan! Prijs kwaliteit is echt top!
28 jul 2023
Prachtige kleding voor de kids! Bij Koko Noko slaag ik eigenlijk altijd. Kleding blijft mooi en ze hebben mijn pakket snel verzonden.