UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.656 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.619 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

22 sep 2023
De aflevering van DHL WAS 2 dagen te laat ze zeiden dat ik thuis moest zijn, en heb ik 2 dagen voor niets zitten wachten op een pakket wat brievenbus post was. Dat vind ik dus knap waardeloos.
25 sep 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Voor informatie van uw zending mag u uiteraard altijd contact met ons opnemen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
FS
F. S.
Dwingeloo
19 sep 2023
Mijn nieuwe zwarte cartridge werkt niet. Ik had geen tijd om een klacht in te dienen. Jammer. En ik moest dagen wachten op de bestelling, terwijl ik wel een bericht had ontvangen dat de bestelling van de cartridges de volgende dag al bezorgt zou worden, en dan werkt de zwaerte cartridge niet
20 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u inmiddels een email gestuurd om uw probleem op te lossen. Helaas is de levering door onze vervoerder vertraagd geweest. We horen graag van u, zodat u weer snel kunt printen. Met kleurrijke groet, Desirée
16 sep 2023

onkosten vanwege te late levering worden niet vergoed (ondanks op de site staat dat hij snel wordt geleverd, moet je dus +1 dag rekenen)

14 sep 2023
The product is at the end what I expected, but the delivery postponed for more than one week caused that I didn’t need the product anymore.
MW
Mike W.
Enschede
9 sep 2023

Werkt "meestal"... DUS NIET !!!

Duidelijk aangegeven dat ik inkt-cartridges wil die WEL werken ! Reactie "in de meeste gevallen zal de printer gewoon gaan printen." ! DIT IS DUS NIET ZO !!! Cartridgewinkel nu onbereikbaar en reageert niet meer !!! Duidelijk aangegeven dat ik vandaag op vakantie ga, wat nu met de FOUTE cartridges ? DANKJEWEL ERIK !!
13 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Ik vind het vervelend te lezen dat u problemen heeft ervaren. Ik zie dat mijn collega heeft geprobeerd het voor u op te lossen en u uiteindelijk de retourprocedure heeft toegestuurd. Soms is het helaas zo dat een printer ons huismerk niet wil accepteren. Hoe vervelend ook, we bieden dan garantie en u mag alles retour sturen. Dan krijgt u het aankoopbedrag retour. We zien uw retourzending graag verschijnen, zodat we het kunnen afhandelen voor u. Met kleurrijke groet, Linn
8 sep 2023
Niets ontvangen
8 sep 2023
Wacht al meer dan een week op mijn cartridge. Wat slecht.
4 sep 2023
De zwarte inktcartidge werkt niet goed, blijft strepen geven, onregelmatige print, ondanks reinigen printkoppen.
4 sep 2023
Bedankt voor deze beoordeling. Dit lijkt inderdaad een printkop probleem. Door deze een keer of vijf te reinigen moet er echt verbetering in komen. Mocht dit niet zo zijn dan neem contact met ons op en we kijken dan graag even met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
24 aug 2023
Bezorgdienst.. we hebben 2 dagen voor niks gewacht terwijl we gewoon open zijn als bedrijf en uit eindelijk hebben we het opmoeten halen
25 aug 2023
Vervelend te vernemen dat u de bezorger heeft gemist, hierdoor is uw zending inderdaad naar een afhaalpunt gegaan. Voor correcte bezorging zijn we afhankelijk van onze vervoerder, waar wij duidelijke afspraken mee hebben gemaakt. Echter een en enkele keer loopt dit niet volgens afspraak. Onze excuses als we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We gaan er van uit dat dit eenmalig is. We gaan ervan uit dat de producten wel naar wens zijn en dat u weer goed kunt printen. Kleurrijke groet, Erik
20 aug 2023

Slechte aflevering door DHL.

Het artikel zou op dinsdag afgeleverd worden. Toen kreeg ik een mail dat het Donderdag werd. Per slot kwam het op Woensdag,waarbij we niet thuis waren. Wij wonen op het Zuidplein waar een afleverpunt is,maar moesten het 3 kilometer verder afhalen.
21 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te horen dat er vertragingen zijn opgelopen bij uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Met kleurrijke groet, Desirée
19 aug 2023

Leverproblemen

Mijn laatste bestelling werd niet de volgende dag geleverd, terwijl dat wel de belofte was. Daar wordt ik erg verdrietig van.
16 aug 2023
Geprbeerd zon 4.5 uur om ho printer aan de gang te krijgen Maar blijft aan geven geen orginele printer potjes wat je ook probeerd alls wel 10 keer opnieuw geinstalleerd ma hij weigert de printerpotjes daar om zijn ze retour
16 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw HP printer ons huismerk niet wil accepteren. U heeft uiteraard garantie en u krijgt dan ook uw aankoopbedrag terug. Met kleurrijke groet, Desirée
de epson accepteert geen imitatie cartridge
8 aug 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat u problemen heeft met ons product. U heeft garantie en we hebben u dan ook een email gestuurd om even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée
1 aug 2023
De cardridges zouden geschikt zijn voor mijn epson maar ze doen niets helaas erg jammer dit
1 aug 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te lezen dat u problemen heeft. We hebben u dan ook een email gestuurd om even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée
30 jul 2023
Cartridge werkt niet
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u inmiddels een email gestuurd. We helpen u graag om het probleem met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
8 jul 2023

Aandacht voor

In de ene inkttank zat meer inkt dan in de andere. En bij 1 van de 4 inkttanks moest ik eerst nog het gleufje doorprikken.
DB
30 jun 2023

Goedkoop is duurkoop

Twee van de vier nieuwe vervangende huismerk Epson Cartridge zijn leeg. Je vervangt je inkt en dan kun je niet meer printen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met onze producten. Inmiddels hebben we contact met u gezocht om dit, samen met u, op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
29 jun 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen
30 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben inmiddels al een email gestuurd. Volgens de track en trace zou uw pakket zijn opgehaald bij een dhl locatie, dus we gaan even met u meekijken om dit uit te zoeken. Met kleurrijke groet, Desirée
Product zou er de volgende dag zijn. Duurde 3 dagen!
20 jun 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. We streven ernaar om deze de volgende dag bij onze klanten te laten bezorgen en betreuren het dan ook dat dit bij u niet gelukt is. Uiteraard koppelen we dit terug bij onze vervoerder. Onze excuses hiervoor. Met kleurrijke groet, Desirée
15 jun 2023
zeg niet dat het voor x tijd bestellen het volgend dag bezorgen is. dit is zeer misleidend en heeft geleid tot problemen in ons werk. belachelijk dat een bedrijf hiermee weg kan komen en als reden kan zeggen "er is vertraging" 1 dag vertraging is begrijpelijk maar, 4 dagen word nu wel iets te bot. daarnaast hebben wij ook geen bericht gekregen van de status en moesten zelf contact opnemen waar ons pakket bleef.
16 jun 2023
Dank voor uw beoordeling. Door problemen met bezorging bij DHL lopen diverse zendingen vertraging op. Waaronder uw zending. Gelukkig heeft u onze klantenservice wel weten te vinden en is uw zending inmiddels bij u bezorgd. Ik hoop dat hiermee uiteindelijk wel alles naar wens is. Mocht dat niet zo zijn, dan horen wij dat uiteraard graag van u! Met kleurrijke groet, Ton