UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.933 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

6 jul 2024
Beter verpakken! Papier 1 doos a 5 pak, paperclips, tipex en nog wat klein spul. Bij aankomst heeft de doos papier met zijn gewicht de andere spullen vermorzeld. Paperclips lagen overal wat er nog vanover was de doos was open gescheurd het potje tipex was gescheurd... Een zootje. Dus beter verpakken of apart versturen.
8 jul 2024
Bedankt voor uw review! Oh jeetje dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor dit ongemak en we neem zeker uw feedback mee. Met kleurrijke groet, Desirée
7 jul 2024
Slechte bezorging door DHL, wordt niet aan de deur geleverd, maar gewoon in de centrale hal van de flat gelegd. Iedereen kan het pakket zomaar weghalen!!! Dan wel betaald, maar pakket weg!!! Suggestie.....een andere postbezorging nemen!!!
8 jul 2024
Bedankt voor uw review! Jammer te horen dat de bezorging zo slecht is verlopen. We koppelen dit zeker terug. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
1 jul 2024
"Vandaag besteld, morgen geleverd." Helaas is dat niet gelukt. Er werd een dag later pas geleverd. Speciaal thuis moeten blijven. Dat had niet gehoeven omdat het in de brievenbus paste.
1 jul 2024
Bedankt voor uw review! Helaas is er wat vertraging geweest bij onze vervoerder. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
27 jun 2024

Cartridge 4 keer zo duur in 2 jaar

Echt heel duur geworden sinds 2 jaar, betaal bijna 4 keer zoveel voor dezelfde spullen. Dat kan echt niet de bedoeling zijn. Winst maken ok, maar dit is wel erg apart
28 jun 2024
Bedankt voor uw review! Helaas zijn de chips op deze producten lastig aan te komen en dat heeft invloed op de prijs. Wel nog steeds stukken goedkoper dan origineel. Met kleurrijke groet, Desirée
12 jul 2024
Geen idee, verzonden met DHL en die hebben tot twee keer to niet de moeite genomen om daadwerkelijk langs te komen. En nu is het pakket spoorloos bij DHL.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We zien dat uw pakketje retour naar ons komt en we zullen u dan even contacten. Uiteraard gaan we deze opnieuw naar u toesturen. Met kleurrijke groet, Desirée
10 jul 2024
Levertijd niet na gekomen. 5 Juli zou de levering zijn op 10 juli nog geen bestelling ontvangen.
11 jul 2024
Dank voor uw beoordeling. Helaas was door leveringsproblemen bij onze leverancier uw voorraad niet volledig op voorraad. Hierover hebben we u ook geïnformeerd. Neemt niet weg dat normaal gezien vandaag besteld = morgen in huis is. Ondanks alvast veel printplezier gewenst. Met kleurrijke groet, Ton
4 jul 2024
Er zijn kleur cartridges welke passen in een HP 477de maar geen zwarte. Spijtig
5 jul 2024
Bedankt voor uw beoordeling! Helaas kregen we het met de kleur zwart niet voor u opgelost. U heeft dan ook garantie bij ons. Jammer dat we u niet verder konden helpen. Met kleurrijke groet, Desirée
Niet passende cartridge terwijl het type nummer wel staat bij de verkoop
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw bericht, graag kijken we met u mee als u even met ons contact wilt opnemen kunnen we kijken waar het niet goed gegaan? Kleurrijke groet, Erik
11 jul 2024
Inktcartridges lekte. Wel meteen na bellen een nieuwe opgestuurd.
12 jul 2024
Dank u wel voor uw review! Goed te horen dat we het voor u meteen op konden lossen. We denken met onze klanten mee in oplossingen. Met kleurrijke groet, Desirée
Ik vond dat alles prima is afgehandeld
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Goed te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Het werk niet zonder voor mijn geld
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel problemen ervaart met een van onze producten, maar inmiddels hebben we contact met u opgenomen om samen met u het probleem op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
Werken niet
1 jul 2024
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u problemen heeft. We hebben u dan ook een email gestuurd en kijken graag even met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Twee sterren, dat kan beter! Inmiddels hebben we dan ook contact met u opgenomen om van deze 2 sterren 5 sterren proberen te maken. Met kleurrijke groet, Ton
10 jul 2024
11 jul 2024
Dank voor uw beoordeling. Slechts 1 ster, dat betekend dat er iets niet goed is. Inmiddels hebben we dan ook contact met u opgenomen om van deze 1 ster 5 sterren te gaan maken. Wij horen dat ook graag van u! Met kleurrijke groet, Ton
3 jul 2024
17 jun 2024
Wordt beoordeeld
Set van 4 toners gekocht. Bij in gebruik name was 1 toner in open verpakking en een ander type. Opnieuw 1 toner moeten kopen.
12 jun 2024
Ik heb aangegeven dat mijn pakje op een afhaalpunt dicht bij mijn huis moet worden afgeleverd. DHL en jullie maken een fout en nu ligt het pakje aan de andere kant van de stad, waar ik een uur moet fietsen. Volgens jullie is het niet jullie fout, maar dat is natuurlijk onzin. Nu kan ik natuurlijk weken wachten voordat ik mijn geld terugheb. Ik wil het vandaag nog terug, na deze wanprestatie.