UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

4.899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Wat ik slecht vind is dat ik vorige week woensdag al gemeld heb dat mijn pakket niet bezorgd is zoals de vervoerder aangegeven heeft. Daar heb ik nog steeds geen reactie op. Wel heb ik al twee keer een mail ontvangen met een verzoek voor een waardering. Misschien is dit niet de juiste volgorde. Ik zie liever dat mijn inkt geleverd wordt.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en navraag gedaan bij onze vervoerder. Helaas hebben we dit probleem niet eerder vernomen, maar lossen dit graag met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
10 mrt 2024
ik heb 2 sets besteld voor Epson WF 2860 Ik had het idee dat deze patronen waren droog heb heel lang moeten spoelen terwijl de koppen schoon waren dag ervoor nog gewoon gebruikt met oude cartridges, dus de helft van 1set is al leeg :( ik heb div keren deze gehad en nog nooit problemen ermee geweest alleen nu das jammer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Het kan wel eens voorkomen dat een printkop verstopt is en dat u vaker moet reinigen. We hebben u email gestuurd om toch even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée

Uw cartridges worden door mijn HP printer niet geaccepteerd

De cartridges worden door mijn HP Office jet Pro 7970 printer niet geaccepteerd. Ik heb het advies niet opgevolgd op mijn printer op te schonen omdat ik nog een aantal HP cartridges in voorraad heb die dan onbruikbaar zouden worden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Helaas doet hp er alles aan om huismerk tegen te gaan. Mocht het niet lukken, u heeft garantie. Ik zie dat u al contact met ons hebt opgenomen en helpen u graag verder. Met kleurrijke groet, Desirée
Na 4x in en uitwisselen gaat mijn printer akkoord met de imitatie inkt, qua prijs scheelt niet veel met de originele merk. En dat kies ik voor de volgendekeer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Huismerk cartridges hebben meer inhoud inkt dan de originele, dus qua prijs scheelt dit enorm. Uiteraard heeft u bij ons ook nog 10 jaar garantie, dus mocht er problemen zijn dan mag u altijd contact met ons opnemen. Met kleurrijke groet, Desirée
Communicatie en informatie over leveringstermijn is waardeloos. Uiteindelijk viel het mee maar moest er wel om vragen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Helaas waren uw producten niet op voorraad en we proberen zeker onze klanten dit via een email te laten weten. Onze excuses dat dit bij u niet gebeurt is. Met kleurrijke groet, Desirée
3 mrt 2024
Krijg verouderde (lees: over datum) cartridges toegestuurd. Voor ruim €40,- voel ik me dan wel wat bedonderd.
alles; duurste aankoop ooit; mij ziet u niet meer terug
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. U heeft garantie en u mag dan ook contact met ons opnemen, zodat u deze producten gratis kunt retourneren. Met kleurrijke groet, Desirée
heb nog niets ontvangen, dus niets te beoordelen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat deze nog niet is bezorgd. We nemen even via de email contact met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
Catritris besteld nog steeds niet geleverd
3 mrt 2024

DHL zet het voor de deur zonder aan te bellen nietgoed.

DHL zet het oor deur zonder aan te bellen
Kreeg verouderde cartridges toegestuurd
Lange levertijd. Bijna 1,5 week.

Altijd via de Action 525 en 526 besteld. Prima kwaliteit. Nu via jullie besteld en een beroerde print kwaliteit.

Altijd via de Action 524 en 526
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We hebben inmiddels contact gehad per mail en uw probleem opgelost. Uw printer was verstopt en door een aantal keren te reinigen kunt u weer goed printen en onze cartridges gewoon gebruiken. Veel print plezier en groet, Erik
Cartidges werkten niet !!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd om even met u mee te kijken. We lossen dit voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
Print slecht
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! We hebben u een email gestuurd om even met u mee te kijken. U heeft uiteraard garantie op de producten. Met kleurrijke groet, Desirée
werkt niet
best hoor