UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

4.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.437 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec. 2023
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

16 sep. 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Levering was snel. De prijs is ook heel goed. Maar zodra ik de cartridges in mijn printer heb gedaan maakt hij een heel hard ratelend geluid en lijkt het uit de rails te lopen. Volgens de klantenservice komt het niet door hun cartridges, maar gewoon toeval. Achteraf had ik toch spijt dat ik geen originele HP cartridges had gekocht want nu is mijn printer kapot.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! U heeft garantie op onze producten en zie dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice. Mocht u het graag terug willen sturen dan horen we dit graag. Met kleurrijke groet, Desirée
Het pakket kon niet thuis bezorgd worden, op afhaaladres was het niet, ben ook niet terug gebeld geworden. heb vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met DHL, Ze gaan een onderzoek instellen , ik zou er binnen vijf werkdagen iets van horen, ben benieuwd. Heb het bedrag van tevoren reeds volledig betaald.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat deze zending is misgegaan. Volgens onze gegevens is deze afgegeven bij uw buren. We hebben u dan ook een email gestuurd. Met kleurrijke groet, Desirée
23 jan. 2024
Er is wellicht niets mis met de Cartridge winkel maar met de bezorging door DHL. Ik kreeg 3 mails van DHL.. Iedere keer met ander tijdstip. 2 keer met een andere datum. Vervolgens zou het aldus hun website op een maandagavond komen. Iedere keer thuis geweest en ik betwijfel of er überhaupt aangebeld is.
23 jan. 2024
Bedankt voor uw review! We hebben inmiddels contact al gehad en we gaan dit zeker voor u oplossen. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
6 feb. 2024
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen, pakket zou gisteren aankomen, er waren 3 personen thuis en kreeg een melding dat ze ons gemist hadden.Gebeurt wel vaker op een appartement,hebben ze er geen zin of tijd
26 jan. 2024
De korting op een volgende bestelling automatisch toekennen. Nu moet ik telkens die papieren- en/of korting bonnen blijven bewaren. Meestal worden ze weggegooid. Overigens, de balpoints zijn ook wel geliefd.
29 jan. 2024
Dank voor uw beoordeling! De kortingscode is er speciaal voor om de terugkerende klant te bedanken voor hun loyaliteit. Inmiddels hebben we ook contact met u opgenomen om het een en ander nader te verduidelijken. Met kleurrijke groet, Ton
30 jan. 2024
Twee dagen voor vertrek naar Afrika mijn cartridge besteld. Gemaild waar deze bleef. Reactie was; ja sorry, kan er niks aan doen. Nu 6 dagen later wordt het ding geleverd.
31 jan. 2024
Onze excuses hiervoor, echter was er bij uw verzending vertraging opgelopen bij onze vervoerder. Helaas konden we dit niet voor u oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
24 jan. 2024
Ik heb de ontvangen cartridges geplaatst doch de printer geeft na afdrukken een blanco vel. Ik vraag me zodoende af of de cartridges wel gevuld zijn met inkt.
Julie zeggen voor 22:00 besteld volgende dag in huis, mooi niet duurde 2 dagen als uitrede carnaval. Nou de post werkt ook met Carnaval. B.S. DUS
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
Mijn printen is kapot gegaan na het gebruiken van de cartridges. De printer gaf aan dat de cartridges zijn niet origineel maar ingevuld
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen, maar inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het probleem samen met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
1 feb. 2024
Ik had snel cartridges nodig de optie van afhalen is er niet en versturen duurt al langer dan 5 dagen en blijft maar vertragen.
2 feb. 2024
Bedankt voor uw reactie, we hebben inderdaad een winkel waar u kunt afhalen. Als u met ons contact opneemt is dan veel mogelijk. Wellicht voor een volgende keer. Kleurrijke groet, Erik
dhl stuurt het pakketje naar service punt de klantenservice voorkomt door toch aan huis te laten bezorgrn hopenlijk morgen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! We zien dat u uw bestelling in huis heeft. We wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée

Fout advies ondanks twijfel

Fout advies en blijven pushen om huismerk te nemen. Blijkt dus niet te gaan...weer gedoe met terugsturen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We proberen het altijd eerst op te lossen, maar helaas wil uw printer het huismerk niet. U heeft garantie en u krijgt dan ook het aankoopbedrag terug. Met kleurrijke groet, Desirée
26 jan. 2024
De kleuren foto,'s zijn niet mooi van kleur, sorry gelukkig hoef ik er niet teveel printen.
29 jan. 2024
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u niet volledig overtuigd bent van onze producten, maar inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het probleem ervan te achterhalen. Met kleurrijke groet, Ton
Laat klanten zelf kiezen welke kleur ze willen hebben .
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. U kunt de kleuren ook los bij ons aankopen, dus mocht u alleen een enkele kleur nodig hebben dan kan dat! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
31 jan. 2024
Hij werkt niet op me printer geeft een fout code aan
1 feb. 2024
Dank voor uw beoordeling! We vinden het vervelend te lezen dat u problemen ervaart en we lossen dit uiteraard graag met u op. Daarom heb ik u zojuist een e-mail gestuurd om tot een oplossing te komen. We horen graag van u, alvast bedankt. Met kleurrijke groet, Linn
GN
Gerry N.
Overdinkel
4 feb. 2024
De inkt komt er niet goed uit. Slechte kwaliteit
5 feb. 2024
Bedankt voor uw review! We zullen u een email sturen, zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
Wordt beoordeeld
ik heb inkt besteld, NIET ontvangen !!
5 feb. 2024
Geen bestelling ontvangen wel betaald
5 feb. 2024
Oh wat vervelend. Ik zie dat u al contact heeft opgenomen en we dit al meteen voor u opgelost hebben. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée

Ik heb ze nog niet heinstall

Ik heb ze nog niet geïnstalleerd
25 jan. 2024
de inktpatronen werken niet goed.