UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.413 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.172 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

11 feb 2024
dhl stuurt het pakketje naar service punt de klantenservice voorkomt door toch aan huis te laten bezorgrn hopenlijk morgen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! We zien dat u uw bestelling in huis heeft. We wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
11 feb 2024

Fout advies ondanks twijfel

Fout advies en blijven pushen om huismerk te nemen. Blijkt dus niet te gaan...weer gedoe met terugsturen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We proberen het altijd eerst op te lossen, maar helaas wil uw printer het huismerk niet. U heeft garantie en u krijgt dan ook het aankoopbedrag terug. Met kleurrijke groet, Desirée
Het pakket van de print papier is gescheurd. Alle 2 de pakketten, verder was het goed geleverd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oh dat is natuurlijk vervelend als er bij onze vervoerder wat beschadiging ontstaat. Mocht het pakket zo gescheurd zijn dat deze niet meer bruikbaar is dan horen we dit natuurlijk graag. Ik heb u dan ook een email gestuurd. Met kleurrijke groet, Desirée
18 feb 2024
Laat klanten zelf kiezen welke kleur ze willen hebben .
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. U kunt de kleuren ook los bij ons aankopen, dus mocht u alleen een enkele kleur nodig hebben dan kan dat! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Hij werkt niet op me printer geeft een fout code aan
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! We vinden het vervelend te lezen dat u problemen ervaart en we lossen dit uiteraard graag met u op. Daarom heb ik u zojuist een e-mail gestuurd om tot een oplossing te komen. We horen graag van u, alvast bedankt. Met kleurrijke groet, Linn
GN
Gerry N.
Overdinkel
4 feb 2024
De inkt komt er niet goed uit. Slechte kwaliteit
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zullen u een email sturen, zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
Geen bestelling ontvangen wel betaald
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oh wat vervelend. Ik zie dat u al contact heeft opgenomen en we dit al meteen voor u opgelost hebben. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée

Ik heb ze nog niet heinstall

Ik heb ze nog niet geïnstalleerd
Een kleur stagneerd nl blauw
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Reinigen via het menu zal de printkop van uw printer schoonmaken en de kleuren zullen dan goed moeten doorkomen. Mocht dit niet zo zijn dan neem contact met ons op en kijken we graag met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
10 feb 2024
6 jan 2024
De hp cardriges die ik heb gekregen was chinese rotsooi ze paste wel na de strip verwijderd te hebben bleef mijn printer maar zeggen verwijder strip alle cardridges geprobeerd bleef het zelfde met als resultijd alle verpakkingen kapot kan dus ook niet meer retourneren €78 weggegooid ook klacht indienen is al bijna onmogelijk gemaakt ze weten wat ze leveren rommel Gr Leo
Er is wellicht niets mis met de Cartridge winkel maar met de bezorging door DHL. Ik kreeg 3 mails van DHL.. Iedere keer met ander tijdstip. 2 keer met een andere datum. Vervolgens zou het aldus hun website op een maandagavond komen. Iedere keer thuis geweest en ik betwijfel of er überhaupt aangebeld is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We hebben inmiddels contact al gehad en we gaan dit zeker voor u oplossen. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
20 jan 2024
Bij mijn vorige bestelling van inktpatronen zat een zwarte patroon die niet werd herkend .Na mijn melding hierover bij jullie , met mijn verzoek om een nieuwe patroon kreeg ik geen enkele reactie van jullie . Vandaar mijn opmerking .
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel problemen ervaart met een van onze producten. Helaas kunnen wij geen mail van u in ons systeem terugvinden, daarom hebben we inmiddels contact met u opgenomen om samen met u dit probleem op te lossen! Met kleurrijke groet, Ton
De korting op een volgende bestelling automatisch toekennen. Nu moet ik telkens die papieren- en/of korting bonnen blijven bewaren. Meestal worden ze weggegooid. Overigens, de balpoints zijn ook wel geliefd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! De kortingscode is er speciaal voor om de terugkerende klant te bedanken voor hun loyaliteit. Inmiddels hebben we ook contact met u opgenomen om het een en ander nader te verduidelijken. Met kleurrijke groet, Ton
Ik heb de ontvangen cartridges geplaatst doch de printer geeft na afdrukken een blanco vel. Ik vraag me zodoende af of de cartridges wel gevuld zijn met inkt.
De kleuren foto,'s zijn niet mooi van kleur, sorry gelukkig hoef ik er niet teveel printen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u niet volledig overtuigd bent van onze producten, maar inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het probleem ervan te achterhalen. Met kleurrijke groet, Ton