UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.602 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.472 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

27 jul 2023

Beter niets er kopen

De levering was snel de verpakking was ook keurig. De toner heeft amper verf alles wat men print is totaal bleek en amper te lezen. Dus beter er niet meer toner kopen.
28 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een email gestuurd om even met u mee te kijken. Uiteraard lossen we dit met u op. Met kleurrijke groet, Desirée

Originaliteit en registratie door printer

Bij het insteken van de cartridge geeft de printer aan dat de cartridge niet geschikt is. Als ik het model bedijk is dat ook net anders als het originele behuizing.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Ik heb u een email gestuurd om even met u mee te kijken. We lossen dit graag met u op/ Met kleurrijke groet, Desirée
30 jul 2023
Er was een aanbieding van 3 halen en dan 4 krijgen maar er stond niet bij dat het dezelfde moesten zijn. De andere kortingscode kreeg ik niet geïnstalleerd
15 jun 2023
Het verzendlabel was niet goed te scannen zei DHL, waardoor de zending drie dagen is vertraagd en afgeleverd op een DHL punt in plaats van bij mij aan huis.
16 jun 2023
Dank voor uw beoordeling. Helaas heeft uw zending vertraging opgelopen tijdens het sorteerproces, waar uw zending door DHL opnieuw gelabeld is. Hierdoor heeft het langer geduurd dan u van ons mag verwachten, waarvoor dan ook onze excuses. Neemt niet weg dat wij u alsnog veel printplezier wensen met de bestelde producten! Met kleurrijke groet, Ton
14 mei 2023
Als ik 3x een mail krijg .met de tijd dat ik thuis moet zijn. Ik vrij neem van mijn werk. En vervolgens gaat het pakje gewoon in de brievenbus??????
15 mei 2023
Bedankt voor uw review. Helaas geeft de track en trace niet aan dat deze door uw brievenbus gaat. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact met onze klantenservice opnemen en zij zullen dan dit even voor u uitzoeken. Met kleurrijke groet, Desirée
inkt werd door de HP printer niet geaccepteerd , bij de Mediamarkt maar andere gekocht en toen was het probleem opgelost , ik voel me bedonderd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Beste, bedankt voor het contact maar jammer dat u niet even contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Wij hebben namelijk 10 jaar garantie op alle producten! Tevens hadden we u graag geholpen om onze cartridges in uw HP printer te laten functioneren of uit te leggen waarom ze niet bij u werken. U heeft de update aan staan van HP. U bent nog altijd welkom om met ons te sparren hierover. En bedonderen daar doen wij niet aan. We zijn bereikbaar op 085 0013510 Kleurrijke groet, Erik
14 sep 2023
The product is at the end what I expected, but the delivery postponed for more than one week caused that I didn’t need the product anymore.
ik ga aan dat ik inkt nodig had voor mijn printer krijg ik verkeerde inktcartidge terwijl ik duidelijk doorgaf om welke printer het ging
24 aug 2023
Bezorgdienst.. we hebben 2 dagen voor niks gewacht terwijl we gewoon open zijn als bedrijf en uit eindelijk hebben we het opmoeten halen
25 aug 2023
Vervelend te vernemen dat u de bezorger heeft gemist, hierdoor is uw zending inderdaad naar een afhaalpunt gegaan. Voor correcte bezorging zijn we afhankelijk van onze vervoerder, waar wij duidelijke afspraken mee hebben gemaakt. Echter een en enkele keer loopt dit niet volgens afspraak. Onze excuses als we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We gaan er van uit dat dit eenmalig is. We gaan ervan uit dat de producten wel naar wens zijn en dat u weer goed kunt printen. Kleurrijke groet, Erik
23 aug 2023
heel rare kortingregelingen, by 2,3 of 4 sets inkt. en dan drempels voor gratis verzenden plus die coupons! bah, eindeloos rekenen dus!!
25 aug 2023
Bedankt voor het schrijven van uw beoordeling. De kortingen kunt u meteen terug zien in uw winkelwagen zodat het niet nodig is om zelf te rekenen. Tevens staat hierbij wanneer u gratis verzending krijgt. Bij uw bestelling hebben we kunnen zien dat het u gelukkig gelukt is om de maximale korting te verkrijgen. Dank voor uw bestelling en kleurrijke groet, Erik
Helaas is de levertijd 2 weken ipv 2 dagen. We gaan zien of het dan ook geleverd wordt. Wel netjes dat ik hierover geïnformeerd werd.
1 aug 2023
Bedankt voor deze beoordeling! Helaas zijn uw producten niet op voorraad en houden we onze klanten hiervan op de hoogte. We zullen deze uiteraard meteen naar u toesturen als we deze bij ons binnen hebben. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
19 aug 2023

Leverproblemen

Mijn laatste bestelling werd niet de volgende dag geleverd, terwijl dat wel de belofte was. Daar wordt ik erg verdrietig van.
DB
30 jun 2023

Goedkoop is duurkoop

Twee van de vier nieuwe vervangende huismerk Epson Cartridge zijn leeg. Je vervangt je inkt en dan kun je niet meer printen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met onze producten. Inmiddels hebben we contact met u gezocht om dit, samen met u, op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
8 jul 2023

Aandacht voor

In de ene inkttank zat meer inkt dan in de andere. En bij 1 van de 4 inkttanks moest ik eerst nog het gleufje doorprikken.
MV
Martin V.
Hilversum
25 jul 2023

Te duur geworden

De service is goed, alleen vorig jaar hetzelfde besteld en dat is nu 30 % duurder t.o.v vorig jaar. Dat vind ik erg veel.
27 jul 2023
Dank voor uw beoordeling. Helaas zijn de inkoopkosten erg gestegen, waardoor wij hier helaas in mee moeten gaan met onze verkoopprijzen. We proberen dit zo minimaal te houden en bieden daarom ook geweldige acties aan zoals 3 + 1 gratis. We vinden het ook vervelend, maar proberen het op deze manier ook leuk te houden voor onze klanten :) Met kleurrijke groet, Linn
4 sep 2023
De zwarte inktcartidge werkt niet goed, blijft strepen geven, onregelmatige print, ondanks reinigen printkoppen.
4 sep 2023
Bedankt voor deze beoordeling. Dit lijkt inderdaad een printkop probleem. Door deze een keer of vijf te reinigen moet er echt verbetering in komen. Mocht dit niet zo zijn dan neem contact met ons op en we kijken dan graag even met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
11 aug 2023
De kwaliteit van het geprinte lijkt in de verre verste niet op het originele. Dus.... verbeter de kwaliteit!!!
14 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Via uw menu van uw printer kunt u de printkoppen reinigen. Mocht dit niet werken dan kunt u altijd contact met ons opnemen en kijken dan natuurlijk graag met u mee. U heeft garantie op onze producten. Met kleurrijke groet, Desirée
15 jul 2023
Het was mij niet duidelijk dat naast verzendkosten ook nog btw bij bedrag kwam dus duurder dan ik dacht!
24 sep 2023
Ik wist niet vantevoren voren dat de cartridges niet gelijk zouden werken. Uiteindelijk goed gekomen.
25 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Gelukkig is het toch goed gekomen. Mochten er onverhoopt problemen zijn dan staan we voor u klaar. Met kleurrijke groet, Desirée
28 okt 2023
De spuitmondjes zijn afgedekt met een plastic plaatje dat zich niet laat verwijderen, dus troep!!!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en u medegedeeld dat u deze plastic plaatjes nooit dient te verwijderen. Deze worden automatisch door de printer geperforeerd als u de cartridges in de printer plaatst. Met kleurrijke groet, Ton