UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.396 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.149 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

IB
IVAN B.
HILVERSUM
25 okt 2023
een paar milimeter te lang.... ongebruikelijke = prullebak
25 okt 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat ze niet passen en we hebben u dan ook een email gestuurd. We horen graag van u. Met kleurrijke groet, Desirée
20 mei 2023
Printer accepteert cartridges niet , geeft foutmelding
22 mei 2023
Bedankt voor uw review. We hebben u inmiddels een email gestuurd om met u mee te kunnen kijken. U heeft garantie en we zullen dit uiteraard voor u gaan oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
4 mei 2023
Vragen beste prijs voor verzending. Wordt het nog duur.
26 okt 2023

4 dagen gewacht op bestelling

Het duurde 4 dagen voordat de bestelling werd bezorgd
27 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. We koppelen dit zeker terug. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
27 jul 2023
verzendkosten maken het product/producten alsnog duur
Product zou er de volgende dag zijn. Duurde 3 dagen!
20 jun 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. We streven ernaar om deze de volgende dag bij onze klanten te laten bezorgen en betreuren het dan ook dat dit bij u niet gelukt is. Uiteraard koppelen we dit terug bij onze vervoerder. Onze excuses hiervoor. Met kleurrijke groet, Desirée
22 sep 2023
Eigen merk inkt werkte niet jn mijn brother printer
25 sep 2023
Bedankt voor uw review! Mochten we u kunnen helpen dan kunt u contact opnemen met ons. U heeft garantie op de producten en kijken graag met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
27 mei 2023
Heb eeen week geleden besteld en het is er nog niet
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend te horen dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. We sturen u dan ook een email om dit met u op te lossen. Er lijkt iets mis te zijn gegaan bij onze vervoerder. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
8 nov 2023
cartridge verkopen die wel werkt in HP printers
16 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling, echter hebben we u al verschillende keren per mail proberen te bereiken om u te helpen. Wellicht is het mogelijk dat u contact et ons zoekt, dan lossen we het natuurlijk graag voor u op. Kleurrijke groet, Erik
Hele slechte kwaliteit. Groen achtige afdruk.
9 mei 2023
bestelling is niet geleverd op gewenst adres
22 mei 2023
Bedankt voor uw review. Helaas heeft uw zending vertraging opgelopen bij onze vervoerder. We zien gelukkig dat deze alsnog bezorgd is. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
de epson accepteert geen imitatie cartridge
8 aug 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat u problemen heeft met ons product. U heeft garantie en we hebben u dan ook een email gestuurd om even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée
18 mei 2023
Te veel mail verkeer over een boodschapje!
22 mei 2023
We proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
31 okt 2023
Ik heb ze nog steeds niet ontvangen.
1 nov 2023
Bedankt voor uw review. Gelukkig heeft u contact met ons opgenomen. Onze vervoerder heeft u gemist en we gaan u uiteraard deze zending nogmaals toesturen. Hopelijk hebben we het voor u zo goed opgelost. Met kleurrijke groet, Desirée
21 okt 2023
de cartridge doet het niet optimaal.
Soepeler combineren van 3+1 gratis
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw vraag, daarom hebben we door het jaar heen ook verschillende acties waarvan dit er één is. Wellicht past een andere actie beter bij u. U kunt deze volgen middels onze nieuwsbrieven. We wensen u veel print plezier en kleurrijke groet, Erik.
19 okt 2023
Levering goed maar niet op tijd.
JM
John M.
andijk
de blackfryday ad was onduidulijk
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Jammer te horen dat u de actie onduidelijk vond. U kunt altijd voor vragen contact met ons opnemen en we helpen u dan graag. Met kleurrijke groet, Desirée
29 jun 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen
30 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben inmiddels al een email gestuurd. Volgens de track en trace zou uw pakket zijn opgehaald bij een dhl locatie, dus we gaan even met u meekijken om dit uit te zoeken. Met kleurrijke groet, Desirée
DHL licht beneden in hal neer
7 nov 2023
Dank voor uw 3 sterren beoordeling. Vervelend om te vernemen dat DHL uw zending niet volledig tot uw voordeur heeft weten te bezorgen. Dit is niet zoals het hoort. Inmiddels hebben we hier dan ook een melding van gemaakt bij DHL. Niet niet weg dat we u veel printplezier wensen met uw bestelling! Met kleurrijke groet, Ton