smeedijzerenbeslag.nl

1.062 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.413 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

2 jun 2023
Super snel geleverd en een prima kwaliteit 👍👍
9 jun 2023
Hoi, Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service! We vinden het belangrijk om onze klanten snel en efficiënt te bedienen en het is dan ook fijn om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Ook zijn we blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product. Bedankt voor je positieve feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
1 jun 2023
Snelle afhandeling. goed product
9 jun 2023
Hoi, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle afhandeling en het goede product! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het is dan ook fijn om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Bedankt voor je review en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen als klant! groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
31 mei 2023
Het hele proces verliep perfect.
9 jun 2023
Hoi, Wat fijn om te horen dat het hele proces perfect is verlopen! Ik ben blij dat je tevreden bent met onze service. Het is ons doel om onze klanten een zo prettig mogelijke ervaring te bieden en het is dan ook fijn om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, dan sta ik graag voor je klaar. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop en dat we je snel weer terugzien in onze webshop. Bedankt voor je review en je vertrouwen in ons bedrijf! Groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Prima prijs kwaliteit
9 jun 2023
Hoi, Leuk om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding! We vinden het belangrijk om onze klanten goede kwaliteit te bieden tegen een eerlijke prijs. Bedankt voor je review en hopelijk tot snel! groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Zeer snelle reactie, ook op vervolgvragen
31 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We vinden het belangrijk om snel en behulpzaam te reageren op al je vragen en opmerkingen. Aarzel niet om ons te contacteren als je meer hulp nodig hebt. We staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Goed knopje
31 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback en prachtige foto! We zijn blij dat je tevreden bent met het knopje. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snelle service, netjes verpakt. Producten zien en voelen erg kwalitatief.
31 mei 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en de kwaliteit van onze producten! We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd. We vinden het ook belangrijk om onze producten goed te verpakken zodat ze veilig en onbeschadigd bij je aankomen. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snelle levering, nette klantservice
31 mei 2023
Hallo, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en klantenservice! We vinden het belangrijk om onze klanten snel en efficiënt te helpen en het is fijn om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst nog eens iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Heel correcte en snelle levering! Een voorbeeld voor veel webshops!
31 mei 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en onze service! We doen ons best om onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen, en het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Bedankt voor je positieve feedback! We blijven ons best doen om een voorbeeld te zijn voor andere webshops en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
29 mei 2023
Goed spul, snel geregeld
31 mei 2023
Hallo, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met ons product en de service die we bieden! We streven ernaar om onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Het doet ons dan ook goed om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst nog eens iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
28 mei 2023
Snelle levering, goed verpakt !
31 mei 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering van je bestelling! We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen snel en goed verpakt ontvangen. Het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
28 mei 2023
het bestelde nog niet ontvangen
31 mei 2023
Hallo, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Graag wil ik je vragen om ons een e-mail te sturen met je bestelgegevens, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en je zo snel mogelijk kunnen helpen. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen. We kijken uit naar je bericht en hopen dit snel voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
27 mei 2023

Goede service en mooie handvaten

Goede en snelle service. Mooie robuuste afwerking van de handvaten. Ik had wat verschillende op proef besteld voor de nieuwe keuken en ga bijbestellen! Erg blij mee.
31 mei 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je blij bent met de knoppen! We doen ons best om onze producten snel en goed verpakt te verzenden, dus het is fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, dan staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl

Super

Hele mooie knoppen. Snel verzonden en goed verpakt.
27 mei 2023
Prima ervaring. Product en levering zoals verwacht mocht worden
31 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je ervaring met ons en het product positief is geweest en dat alles naar verwachting is verlopen. We doen ons best om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het is fijn om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
26 mei 2023

Goede ervaring!

Prijs/kwaliteit verhouding is primaprima, en de nazorg is uitstekend.
31 mei 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van het product en dat je blij bent met de nazorg die je hebt ontvangen. We hechten er veel waarde aan om onze klanten de best mogelijke service te bieden, zelfs nadat de aankoop is voltooid. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, dan staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
25 mei 2023
Zeer mooie sierhanger , zeer vlot in huis , goed verpakt ! Kortom Top!
31 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de sierhanger en dat alles vlot is verlopen. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten veilig en goed verpakt bij jou thuis aankomen. Het is altijd fijn om te weten dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, dan staan we graag voor je klaar. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
23 mei 2023
23 mei 2023
Prima product
31 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback, het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met het product. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan sta ik graag voor je klaar om te helpen. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl