smeedijzerenbeslag.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023
smeedijzerenbeslag.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij smeedijzerenbeslag.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

1.382 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 apr. 2023
Prachtig materiaal, snelle levering. Over jullie site en materiaal niks op aan te merken, alleen de service van PostNL was niet goed. Zoals ik al in een mailtje geschreven had, de man van PostNL had de moeite van onze eerste bestelling niet genomen om tot aan onze deur te komen en heeft onmiddellijk een briefje in de brievenbus gestoken terwijl we gewoon thuis zaten te wachten op hem. Bij de tweede bestelling is hij nadat hij over onze planten heen gereden is wel tot aan de deur gekomen. Jammer, planten kapot. Mvg

10 apr. 2023
geen produkten meer verzenden via Post.NL dit is waardeloos. bezorger was na 27 seconden vertokken ( tijd tussen vinger op de bel en wegrijden met zijn bus) gezien via Ring deurbel ik had niet de tijd op open te doen. klacht gedaan bij post NL niets meer gehoord. pas twee dagen later kon ik het pakket op komen halen, jullie produkt is super dank hiervoor. ik doe geen zaken meer met bedrijven die via post NL verzenden.

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

30 aug. 2023
Het bestellen, het verzenden en bij afleveren alles perfect verlopen. Duidelijke site om te bestellen, de artikelen zijn goedkoop en bijzonder en solide. Wij hebben onze hal gepimpt en die ziet er heel apart en luxe uit met de spulletjes die wij bij SmeedijzerenBeslag hebben besteld. Ze zijn onze 5 sterren zeker waard. Bedankt
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat fantastisch om te horen dat het hele proces, van bestellen tot afleveren, perfect is verlopen! We zijn blij dat je de website duidelijk vond en dat de artikelen zowel goedkoop als bijzonder en solide zijn. Het is geweldig om te weten dat jullie hal er nu heel apart en luxe uitziet met de spulletjes die jullie bij SmeedijzerenBeslag hebben besteld. Bedankt voor je positieve feedback en we stellen je vertrouwen in ons zeer op prijs. Mocht je in de toekomst nog meer willen bestellen, dan staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
6 sep. 2023
Mooie spullen om de boel mee op te knappen. Heb het gebruikt voor op de deuren, meubels en in de tuin. En je hebt gelijk de puntjes op de i. Elke bestelling klopte tot nu toe en was op tijd verzonden.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Bedankt voor je vriendelijke woorden! Het doet ons goed om te horen dat je onze spullen gebruikt hebt om verschillende projecten aan te pakken, zoals deuren, meubels en zelfs in de tuin. Geweldig dat je hiermee de puntjes op de i hebt kunnen zetten! We streven ernaar om ervoor te zorgen dat elke bestelling nauwkeurig wordt verwerkt en op tijd wordt verzonden. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
6 sep. 2023
Ik weet niet wat er verbeterd zou kunnen worden. De bestelling wordt snel en correct verwerkt en verstuurd. De producten zijn van prima kwaliteit en niet duur. (Prijs - kwaliteit)
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Dankjewel voor je positieve review! We zijn blij dat we snel en nauwkeurig je bestellingen hebben kunnen verwerken en verzenden. Het doet ons goed om te weten dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en dat je ze waardeert voor hun prijs-kwaliteitverhouding. We streven er altijd naar om onze klanten hoogwaardige producten aan te bieden tegen redelijke prijzen. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Vakwerk en snelle prompte levering en een mooi product. In al zijn eenvoud mooi gemaakt! Een sleutelrozet met afdekplaatje. Maakt in ons geval de zijdeur van de garage prima af!
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met ons vakwerk en de prompte levering! We doen ons best om kwalitatief hoogwaardige producten te leveren en het is geweldig om te horen dat je de sleutelrozet met afdekplaatje mooi gemaakt vindt. We zijn blij dat het je zijdeur van de garage op een mooie manier afmaakt. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan staan we graag voor je klaar. Veel plezier met je nieuwe sleutelrozet en bedankt voor je vriendelijke woorden! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl

Algeheel goede koopervaring

Duidelijke website. Mooi assortiment dat leidt tot genoeg keuzestress. Gemakkelijk bestelproces. Goed & netjes verpakt en snel verstuurd. Product is precies als op de foto.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat fijn om te horen dat je onze website duidelijk vindt en dat ons assortiment je genoeg keuzestress bezorgt! We streven ernaar om een breed scala aan producten aan te bieden, zodat er voor iedereen iets moois te vinden is. Het doet ons ook plezier om te horen dat het bestelproces gemakkelijk was en dat je bestelling goed en netjes verpakt was. We begrijpen hoe belangrijk het is dat een product er precies uitziet zoals op de foto, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze productafbeeldingen nauwkeurig en representatief zijn. Bedankt voor je positieve feedback en als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
6 sep. 2023
Snelle levering, prijs / kwaliteit goed denk ik. Nu is het aan ons ze netjes te verwerken… Mag wel iets meer info bij staan in artikel zoals draagbaar gewicht etc.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Dank je wel voor je feedback en suggestie! We waarderen het dat je de snelle levering hebt opgemerkt en dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We nemen je opmerking over het verstrekken van meer informatie, zoals het draagbaar gewicht, zeker ter harte. Het is belangrijk voor ons om duidelijke en nuttige informatie te bieden, zodat je goed geïnformeerd bent bij het verwerken van de handlers. We zullen ons best doen om dit in de toekomst te verbeteren. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
3 sep. 2023
Het is wat het belooft. we waren verbaast over sneller levering omdat het naar buitenland moest. En ook deftig in gepakt. Wij hebben een goede ervaring mee gehad.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat geweldig om te horen dat we je hebben kunnen verrassen met een snelle levering, zelfs naar het buitenland, en dat alles netjes verpakt was! We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn en het doet ons goed om te weten dat we dat bij jou hebben bereikt. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en we waarderen je vertrouwen in ons. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
31 aug. 2023
Goed verpakt ben voldeed absoluut aan de verwachtingen. Geweldige prijs kwaliteit verhouding. Blij mee. Keuken heeft nieuw uiterlijk.
4 sep. 2023
Mooi beslag maar verzendkosten zijn duur voor een klein beslag, kan perfect in enveloppe en is 10 x goedkoper
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je ons mooie beslag waardeert. We begrijpen dat de verzendkosten soms als hoog kunnen worden ervaren, vooral voor kleinere producten. We doen ons best om redelijke verzendtarieven aan te bieden, rekening houdend met de grootte en het gewicht van de producten, evenals de kosten van een veilige en betrouwbare verzending. We zullen je opmerkingen echter zeker ter overweging nemen en kijken of er mogelijkheden zijn om onze verzendopties te verbeteren. Bedankt voor je waardevolle input en we hopen dat je nog steeds tevreden bent met je aankoop. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
CB
Carolinr B.
Sommelsdijk
4 sep. 2023
Mooi deurbeslag. Snelle verzending. Goed verpakt. Schroefjes bijgeleverd. Foto’s komen perfect overeen.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met het mooie deurbeslag! We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten nauwkeurig overeenkomen met de foto's, zodat je precies krijgt wat je verwacht. Ook zijn we blij dat je de snelle verzending en goede verpakking hebt opgemerkt. We proberen altijd ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestelling snel en veilig ontvangen. En natuurlijk is het handig dat we schroefjes hebben bijgeleverd, zodat je direct aan de slag kunt. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
31 aug. 2023
Van begin tot eind perfect gegaan en de producten komen overeen zoals op de site getoond en beschreven.
26 aug. 2023

Meubelbeslag - Komgreep antiek messing

Product ontvangen zoals beschreven, voldoende info. Duidelijke foto's. Ruime keuze. Snelle levering.
30 aug. 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met het ontvangen meubelbeslag! We doen ons best om duidelijke en gedetailleerde productinformatie te bieden, zodat je precies weet wat je kunt verwachten. Ook zijn we blij dat je de foto's als nuttig hebt ervaren en dat je een ruime keuze had. Daarnaast streven we ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te leveren, zodat je snel kunt genieten van je nieuwe meubelbeslag. Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
31 aug. 2023
Kwalitatief materiaal aan betaalbare prijzen , vriendelijk en zeer snelle reactie+levering
10 sep. 2023

knoppen keukenkastjes.======

komtin het echt prima overeen met de foto op de side.voldoet helemaal aan deverwachting.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat geweldig om te horen dat de knoppen voor je keukenkastjes helemaal aan je verwachtingen voldoen en dat ze in het echt prima overeenkomen met de foto op onze website! We vinden het belangrijk dat onze klanten precies krijgen wat ze verwachten, dus jouw tevredenheid maakt ons echt blij. Mocht je in de toekomst nog meer knoppen of andere producten nodig hebben, dan staan we klaar om je weer van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je nieuwe knoppen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
27 aug. 2023

Goed en snel.

26 verschillende knoppen besteld, twee dagen later exact goed in huis. Prima geleverd.
30 aug. 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle en goede levering van de 26 verschillende knoppen! We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis is, en het is geweldig om te horen dat alles precies naar wens is verlopen. Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst nog eens iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
29 aug. 2023

Top

Is voor meerdere dikte frontjes te gebruiken en het veilgheids dopje heeft meerwaarde
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met ons product! Het is inderdaad handig dat het geschikt is voor meerdere diktes frontjes, zo kun je het op verschillende manieren gebruiken. En het veiligheidsdopje voegt zeker een meerwaarde toe, omdat het zorgt voor extra bescherming en veiligheid. We streven er altijd naar om producten te leveren die aan de behoeften en wensen van onze klanten voldoen, dus het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Bedankt voor je positieve feedback en als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
5 sep. 2023
Mooi assortiment en zeer snelle levering. Goede informatievoorziening via de mail.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je ons assortiment mooi vindt en dat je bestelling snel geleverd werd. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling zo snel mogelijk te ontvangen en we doen ons best om een snelle verzending te garanderen. Het doet ons ook plezier om te horen dat je tevreden bent met de informatievoorziening via e-mail. We vinden het belangrijk om je op de hoogte te houden van de status van je bestelling en eventuele updates te verstrekken. Mocht je nog verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl

Betrouwbaar en snel

Snelle levering, goed verpakt en bij retour ook snel mijn geld teruggekregen
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de zorgvuldige verpakking van je bestelling! We streven er altijd naar om onze klanten een probleemloze en efficiënte winkelervaring te bieden, dus jouw positieve feedback is zeer waardevol voor ons. Het is ook goed om te horen dat je een vlotte afhandeling hebt ervaren bij het retourneren van een product en het terugkrijgen van je geld. We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen, zelfs als er iets niet helemaal naar wens is. Bedankt voor je vriendelijke woorden en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Prima magneetjes. De bijgeleverde schroefjes zijn helaas slechte kwaliteit.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat fijn dat je tevreden bent met de magneetjes! We streven er altijd naar om producten van goede kwaliteit te leveren, zodat je er langdurig plezier van kunt hebben. Het spijt me echter te horen dat de bijgeleverde schroefjes niet aan je verwachtingen voldeden. We zullen ons best doen om dit probleem op te lossen en ervoor zorgen dat we in de toekomst betere kwaliteit schroefjes leveren. We waarderen je feedback enorm, want het stelt ons in staat om onze producten en service te verbeteren. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je begrip en we hopen dat je alsnog veel plezier hebt met de magneetjes! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
8 sep. 2023
Leuke hebbedingetjes. Ik miste 2 roeste vijsjes voor het 'keys' kapstokje
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat leuk dat je interesse hebt in ons 'keys' kapstokje! We willen je er graag op wijzen dat de vijsjes niet worden meegeleverd. In de productinformatie kun je meer informatie vinden over eventueel meegeleverde bevestigingsmaterialen. We begrijpen dat dit misschien niet helemaal duidelijk was en we verontschuldigen ons voor eventuele verwarring. Bedankt voor je begrip en interesse in onze producten! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl