smeedijzerenbeslag.nl

1.166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.187 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 apr. 2023
Prachtig materiaal, snelle levering. Over jullie site en materiaal niks op aan te merken, alleen de service van PostNL was niet goed. Zoals ik al in een mailtje geschreven had, de man van PostNL had de moeite van onze eerste bestelling niet genomen om tot aan onze deur te komen en heeft onmiddellijk een briefje in de brievenbus gestoken terwijl we gewoon thuis zaten te wachten op hem. Bij de tweede bestelling is hij nadat hij over onze planten heen gereden is wel tot aan de deur gekomen. Jammer, planten kapot. Mvg

24 sep. 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

30 jan. 2024

Eind goed, al goed

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.
28 jan. 2024
snelle verwerking ok, POST NL ZEER NEGATIEF, bestel niet meer als door hen geleverd, wij hebben reeds meerdere malen geprobeerd het aan te geven dat er niemand aanwezig is op dinsdagnamiddag, het is steeds op dinsdagnamiddag, en het pakje ligt aan de voordeur inhet zicht van de straat, 3 meter verder, in de optie staat bij niet aanwezig bij dimitri af te zetten, DIT GEBEURT NOOIT tot dat het pakje eens zal gestolen worden aan de voordeur
JH
José H.
Kerkrade
6 feb. 2024
Ik had knoppen voor een buffetkast besteld, ik mag zeggen van hele goede kwaliteit, het artikel was uitstekend verpakt. Jammer genoeg heb ik ze terug moeten sturen maar dit lag niet aan Smeedijzerenbeslag, het retourneren was helemaal geen probleem, het bedrag was vrij snel weer op de rekening gestort. Ik kan deze webshop echt aanbevelen, dat wat je ziet ontvang je ook.
MW
Manuel W.
Merelbeke
30 jan. 2024

Perfecte service !

Alles was met grote zorg verpakt, zodat er geen kans was om beschadigde artikelen te krijgen. De artikelen werden perfect op de afgesproken levertijd geleverd. De deur kast knoppen zijn van degelijke kwaliteit en veruit de scherpste prijs in zijn soort. Dankjewel!

Mooie producten en goede communicatie

Mooie producten, goede verpakking en de snelle levering. Verder vind ik de goede communicatie en betrouwbaarheid steeds belangrijker worden bij online bestellingen. En dat was goed voor elkaar.
5 feb. 2024
Eenvoudige bestel procedure, snelle response geleverd volgens afspraak. Ik heb smeedijzeren nagels besteld en reeds gebruikt. Prima.!
JJ
Julia J.
Warmenhuizen
7 feb. 2024

Top handgrepen.

Geheel zoals ik verwachtte, de deur- en ladegreep met ring. Zware kwaliteit. Het maakt de zelfgemaakte kast totaal af.
28 jan. 2024
Snelle en goede service , verbeterpunt zijn de schroeven die erbij zaten ,liever in torx of kruis uitvoering.
4 feb. 2024

Mooi klassiek en robuust beslag van goede kwaliteit.

De artikelen zijn zoals de beschrijving en van goede kwaliteit. De levering was snel en goed te volgen.
Op tijd bezorgd en netjes verpakt. Ben zeer tevreden. Mooi product dank je wel. Vriendelijks Liza
25 jan. 2024
Mooi "spul" (trapleuning steunen), inclusief schroeven, goed verpakt, snel geleverd..
VP
Véro P.
Lembeke
26 jan. 2024
Production zoals beschreven en voldoet aan verwachting....snelle verzending ...top
23 jan. 2024
Omschrijving klopt met produkt, snelle levering, lage prijs voor goed produkt.
6 feb. 2024
Klantvriendelijke website en snelle levering van kwalitatief goed materiaal.
LV
Lex v.
Heerenveen

Goede service.

Ik zocht kaarsen van bepaalde diameter en die was leverbaar. Tevreden mee.
Snel geleverd, keurig verpakt, bestelling zoals beschreven geleverd.
Snelle levering, Kachelpoets besteld. Top product en nette prijs.
HS
Snelle levering netjes verpakt en precies wat ik wilde , dus top
Producten zien er goed uit netjes verpakt en snelle levering
5 feb. 2024
Prima product (wandhaak), snel en goed geleverd, prima prijs.