smeedijzerenbeslag.nl- Logo - Beoordelingen

smeedijzerenbeslag.nl

1.070 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.521 beoordelingen in totaal

30 jan 2024
Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

Afhandeling klacht

Een van mijn aangekochte scharnieren was net wat te krom. Na telefonisch contact en foto, is er meteen een nieuwe scharnier verzonden . Zo kon ik de dag erna mijn klus naar volle tevredenheid afmaken. Super afgehandeld. Mijn dank nog hiervoor.
5 jun 2024
Alles zoals gevraagd , en snelle levering . Helaas kunnen wij geen foto toevoegen omdat wij het beslag niet kunnen gebruiken op onze deur niet genoeg ruimte 🥲
28 mei 2024

beslag ziet er super uit ...de…

beslag ziet er super uit ...de schroeven die er bij zitten hadden wel langer gemogen ,deze zijn voor het mooie te kort om deuren mee at te hangen

Mooie knopjes als wandknopjes gebruikt

Mooie knopjes, gebruikt als wandknopjes. Gat geboord in de muur, de staafjes zijn lang genoeg om ze stevig in de muur te duwen.
9 jun 2024
prachtige afgewerkte producten, in mijn geval 2 stuks gietijzeren zwarte plankdragers "appel" zwart. Mooi in detail.
1 jun 2024
Mooie deurkrukken en snel geleverd. De meegeleverde schroeven waren wel te lang deze kwamen tegen de slotkast.
3 jun 2024
Beste mensen, het product was keurig verpakt. En de inhoud was ook netjes en vooral goed. vr. gr. Jean
7 jun 2024

Stoer smeedwerk

Alle spullen tijdig ontvangen. Mooi smeedwerk, lekker stoer uiterlijk. Precies waar we naar zochten.
24 mei 2024

Zoals je het verwacht!

Ik ben altijd blij als dingen gewoon gaan zoals het moet en dat was bij deze bestelling ook het geval
Prima service, goede communicatie en artikelen goed alsook verpakking met verzenden
31 mei 2024
Overzichtelijke webshop, héél vlotte service en snelle levering. Zo moet het zijn!
TB
Tineke B.
Leeuwarden
Snelle levering en duidelijke informatie op de website Produkt precies goed

Mooie knopjes!

Snelle levering, mooi product, precies als op de site, ik ben er blij mee
ID

Kwaliteit en heel vlug geleverd

Kwalitatief hoogstaand materiaal. Zeer vlugge levering. Heel tevreden.
3 jun 2024
Leveren echt zoals ze toezeggen en de geleverde materialen zijn top.
PP
Peter P.
Vlaardingen
Volgende dag bezorgd. Kon meteen aan de slag. Goede kwaliteit. Top.
28 mei 2024
Product zoals omschreven, precies wat ik zocht. Snelle levering.
4 jun 2024
Snelheid van reageren en opsturen producten (1 maal besteld nu)
Snelle verzending, product voldoet prima aan de beschrijving
3 jun 2024
Snelle verzending, mooie producten en goede klantenservice.