smeedijzerenbeslag.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
smeedijzerenbeslag.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij smeedijzerenbeslag.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

556 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Duidelijke / overzichtelijke website Prima betaalmogelijkheden Gunstige product / prijs verhouding Snelle & goedverzorgde verzending , ( Track & Trace ) Prima service / communicatie na foutieve bestelling en / of verzending

19 sep. 2022
Eerste bestelling super goed ervaren, helaas bij de 2de bestelling, klopte de maten niet van de deurkrukken. Enorm veel moeite zelf gedaan om alles passend te krijgen. Na paar keer mailen en reminder gestuurd werd en eerst niet gereageerd en daarna helaas geen oplossing. Jammer dat het zo loopt.

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

Alles correct en netjes. Maar de schroeven, die er bijgevoegd waren, waren niet goed : het bitje van de schroevendraaier draait er altijd naast. Ik heb andere schroeven moeten gebruiken.
Super vriendelijk contact en vlot met beantwoorden van vragen. De kandelaars zijn zoals ze er in de webshop uit zien, zijn mooi, zware kwaliteit en netjes verzonden.
van Jan L.
top service, een van de.producten zat in stukken in verpakking. heb gemaild en er werd snel gereageerd en nieuwe gestuurd en ontvangen
13 nov. 2022
levering is altijd snel en netjes verzorgt. Producten zijn allemaal apart verpakt met bijhorende schroefjes erbij. Kwaliteit!
Had 22 stuks besteld, echter maar 21 geleverd. Na e-mail hebben ze onmiddellijk ontbrekend stukje opgezonden. Prima service!
16 nov. 2022
Als monumenten-architect in Frankrijk ben ik erg kritisch op vorm en afwerking. De producten overtreffen mijn verwachtingen.
3 nov. 2022
van Ann M.
Het dienblad was zoals ik me had voorgesteld, maar heb zelf de fout gemaakt omdat hij nog zeker 10cm langer mocht zijn.
16 nov. 2022
Snelle levering, met track & trace code netjes te volgen. Product voldoet aan de beschrijving en was degelijk verpakt.
3 nov. 2022
Snel en goede service. De bestelling werd binnen 1 dag geleverd en de communicatie rondom de bestelling was goed.
10 nov. 2022
Mooi beslag, even uitverkocht maar verzoekende mail wanneer gekozen beslag weer in voorraad was. Snelle levering.
13 nov. 2022
Producten snel geleverd en duidelijke en snelle communicatie hierover. Blij met mijn aankoop van meubelknoppen.
17 nov. 2022
ik ben zeer tevreden over mijn klokje voor een mooi prijsje in een woord geweldig. groetje.s G.G.de.Vries
Mooie producten, prima prijs, aardige feedback, snelle levering, mooie duidelijke website. Top dus
6 nov. 2022
Product zoals beschreven en doet volledig aan verwachting! En uitermate snel verzonden!
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
7 nov. 2022
Heel erg bedankt voor je fijne 5 sterren beoordeling. Leuk om te horen dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Product is zoals op de foto. Product op snelle manier en in goede staat geleverd.
Snelle levering van mijn houten broodplankjes. Ze zijn nog eens super leuk ook
15 nov. 2022
Super snel binnen en de meubelknoppen die ik had besteld zijn fantastisch!
15 nov. 2022
Heel netjes bezorgd in Frankrijk, goed te volgen. Mooie kwaliteit beslag!
12 nov. 2022
Zou prettiger zijn als er kruiskop schroefjes bij het beslag zatenschroe
Mooie kwaliteit knoppen. Netjes verpakt en een fijne snelle verzending