smeedijzerenbeslag.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-5-2022
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
smeedijzerenbeslag.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij smeedijzerenbeslag.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-5-2022
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

122 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Zoekend op het net naar mooie wandhaken, en al wat aan het berusten dat ik er maar zou nemen die ik niet echt mooi vond. Zag ik plots deze die bij mijn project pasten. Bij levering was ik super dubbel blij verrast door de snelle leveringstijd, en zeer goede kwaliteit van het product. Daarenboven heb je dan ook nog de leveringsgarantie die je er gratis bijkrijgt . En de vlotte opvolging via je e-mail. Ik ben een ZEER TEVREDEN KLANT, AANRADER !!!!!!

Schuifhendel heeft weinig afstop (zit los) waardoor de gebruiker heel makkelijk het hendeltje er uit trekt

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

Ik was een kastje aan het renoveren en had nieuwe deur en lade openers nodig en zag dat ik deze bij jullie kon kopen. De bestelling online gedaan en binnen een paar dagen ontvangen.
Snelle verzending en goede verpakking van de deurbel. Jammer dat de zwarte coating van de belknop in de verpakking al loslaat. De originele koperkleur wordt nu zichtbaar.
Al veel besteld en altijd correct en snel geleverd. 1x ontbrak er iets had toen telefonisch contact met jullie gehad en 2 dagen erna werd het netjes geleverd. Super!
Zeer goede service,geleverd in goede staat,op juiste adres,en niet lang moeten wachten,super ,aan heel het team dikke merci,nog veel moed en succes,doe zo voort
Ze hebben me goed op de hoogte gehouden qua 'pakket verzonden'. Snel bezorgd. Bestelling zelf echt prima. Goeie prijs-kwaliteit. Aaanrader!
De service is goed, bij openen van het pakje had ik helaas een beschadiging aan het aap lampje geconstateerd. In overleg goed opgelost
Alles prima. Mooi materiaal. Snel bestellen. Alles snel geleverd. Al vaker besteld. Altijd alles correct. Fijne zaak! Aanrader
Ik heb kast knopjes besteld en ben zeer tevreden. Er was een ruime keus. Het bedrijf was ook goed telefonisch bereikbaar.
Snelle levering, keurig verpakt en compleet. (geen deel levering) Jammer dat pakketdienst bij verkeerde adres afleverde
Als er iets niet voorradig is wordt dit keurig vermeld op de site. Bestelling en bezorging verliep vlekkeloos.
Zeer goede kwaliteit, snelle levering en prachtig aanbod op de website. Ik raad het ten sterkste aan!
Hetgeen we op de website hadden besteld zag er net zo mooi uit als op t plaatje. Snel verzonden.
Juiste antwoord op de vraag gegeven, het product snel geleverd en van goede kwaliteit!
van W K.
Snelle levering in een goed passende verpakking, ze verzenden geen kostbare lucht.
Veel keus, veel mogelijkheden, veel prijzen en snel geleverd. Wat wil je nog meer.
Doet wat het beloofd, en draagt zorg dat de producten goed zijn verpakt...
Precies wat ik besteld heb, mooie kapstokhaken we zijn erg blij mee
eindelijk een mooi knop gevonden en reeds de volgende dag in huis!
Snelle levering en goed verpakt. Een aanrader en goede kwaliteit.