smeedijzerenbeslag.nl- Logo - Beoordelingen

smeedijzerenbeslag.nl

1.055 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.606 beoordelingen in totaal

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

Super mooie profecionele kwaliteit. Snelle levering en goed verpakt. (tegen beschadigingen) Het beslag (lade knopjes) is van hoge kwaliteit met dubbele schroefjes zodat ze nooit meer los gaan. een klein verschil maar daar wordt ik wel heel erg blij van.

Topservice

Onze bestelling was helaas niet op korte termijn leverbaar, dit is direct met ons gecommuniceerd en er zijn alternatieven geboden. Het door ons betaalde bedrag stond binnen een aantal dagen terug op onze rekening.
28 jun 2024
Product is echt van mooie kwaliteit. Helaas paste de handgrepen niet. Maar was geen probleem om ze terug te zenden. Afhandeling was zeer snel en prettig.
9 jul 2024
De winkel heeft een groot assortiment, met prettig geprijsde artikelen. De bestelling was snel in huis en voldeed exact aan de beschrijving.
6 jul 2024
Bij mij weten , zo doorgaan . Ben er hartstikke blij mee . Het is precies als op t plaatje , stoer en mooi. Ook snel bezorgd .
WK
Wessel K.
Tweede Exloermond
Gewoon geleverd wat werd gevraagd. Gewoon prima op tijd. Echte noorderlingen. Geen opsmuk en doen wat je beloofd.
Vriendelijk per mail geholpen en situatie keurig opgelost. Ook per telefoon netjes geïnformeerd over mijn vraag.
10 jul 2024
Eerst verkeerde te kleine handgrepen besteld retour gestuurd en andere besteld Alles naar tevredenheid verlopen

Goed verpakt, fijne verzending

Stevige doos, het meubelbeslag was goed verpakt en netjes beschermd. De verzending op dag was ook heel prettig
AA
Anita A.
Lochem
7 jul 2024

Snel bestellen en geleverd

Snel bestellen, afrekenen en ontvangen. Goed verpakt en erg mooie haakjes. Precies zoals ik had gehoopt.
8 jul 2024
Snelle levering, keurig verpakt, mooie kwaliteit. Het zit eruit zoals op het internet wordt vertoond
30 jun 2024
zeer te vrede met de geleverde spullen. zeer goede kwaliteit. beveel jullie bij iedereen aan. bravo.

retour afhandeling

Zelfs een retour voor een luttel bedrag wordt zorgvuldig verwerkt met goeie berichtgeving!
9 jul 2024
Snel geleverd en netjes verpakt. De kleur op de website komt overeen in de werkelijkheid.
4 jul 2024

Belde

Er waren producten uitverkocht, belden netjes op dat er toch nog een paar waren, echt top
27 jun 2024
Alles perfect in orde! Goede service, en snelle levering. Product ook helemaal naar wens.
Prachtige knoppen Prima prijs Snel en goed verpakt verzonden Helemaal blij ermee
3 jul 2024
Producten erg mooi en precies zoals op de foto. Mega snelle bezorging!
Zeer snelle en nette levering. Product is precies zoals afgebeeld.
Snelle levering en mooie producten voor een prima prijs